Hoe ruim 4 weken verplicht bed/bankrust doorkomen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:55

Tijdens mijn thuis en rustig aan doen periode heb ik iemand schilderspullen laten halen.
Geloof me ik kan niet schilderen, maar het was wel erg leuk :D

En heb de lap van mijn pa toen geleend en ben op zylom en gamenext leuke spelletjes gaan doen, waren allemaal maar 60 minuten probeer sessies maar dat maakte het wel weer leuk, 8 verschillende spelletjes om mijn werkdag vol mee te maken :D

Mar77

Re: Hoe ruim 4 weken verplicht bed/bankrust doorkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:58

Ik heb 14 weken platgelegen ook ivm dreigende vroeggeboorte.
Ik was een wandelende tv gids en was op de hoogte van alle soaps hahaha
Heb me ook af en toe rot verveeld dat zeker, maar joh 4 weken zijn zo om en ik kan je vast vertellen dat het niet voor niets is!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:01

Heb ooit ook een paar maanden rust moeten houden.

Buiten de dingen die er al genoemd werden heb ik me tijd verdeeld aan series en films kijken via http://www.surfthechannel.com
Sjabrakjes borduren, online Esperanto leren (ja echt), schilderen op nummer en de hond nieuwe truukjes leren (kan ook met ene kat hoor).

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:48

fotoos scrappen! Heeel verslavend

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 19:59

Haha dan ga ik mijn kat maar kunstjes leren! Die ligt meestal ook languit nu, veel te warm.

Het was hier binnen vanmiddag 30,5 graden en nu nog steeds 29.

Wat is dat scrapbooken eigenlijk? Ik lees er wel vaker wat over maar ik heb geen idee wat het inhoudt.

Net is iemand me het eerste seizoen van 24 komen brengen en morgen krijg ik ook Prison Break dus dat is wel leuk.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:16

sims 3 spelen!!!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:42

alissaaa schreef:
sims 3 spelen!!!

Die is nog niet uit voor de wii }:0

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:12

Ninita schreef:
Amy, vervelend he? Zeker met dit weer! Waarom moet jij rust houden?

Ik heb een balkon maar het is nu veel te warm om daar te gaan liggen. Zwembadje past er niet op helaas :+ .
Ik heb de tvgids al helemaal nageplozen wat er op komt, helaas is dat niet veel soeps in de zomer.
Het is gewoon echt zo balen helemaal met deze hitte want ik woon ook nog eens 3 hoog dus het is behoorlijk warm hier binnen.

Ojee, heb je even :P Nee, even zonder gekheid..ben in Turkije vreselijk ziek geworden, opgenomen geweest daar..van alles mis blijkbaar..ontstoken hartvlies, kinkhoest, bronchitus, kalium tekort, zware bloedarmoede, lever niet op en top en ga zo maar door ;) (van al het doorgaan en doorgaan en een verwaarloosde griep)..dus ik werd door de cardioloog waar ik nu zowat wekelijks loop, verplicht rust te houden, geen inspanning te leveren en stress compleet te vermijden, anders zou hij me laten opnemen in het AMC..geen pretje dus, dus ik houd me gedeist voor zover dat mogelijk is met een stal en paarden ;)
Dus ik ga voor de verandering nu maar weer eens slapen, comedy central is ook altijd leuk overigens ;)

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:25

Misschien is het een idee om een tafelventilator aan te schaffen voor enige verfrissing met dit weer en in plaats van een warme kruik een koude kruik aan je voeten te doen.
Water in de koelkast zetten (lekker koud)
dvd van Lammert Haanstra logeren is ook erg leuk
je kunt ook dvd/s bij de bieb lenen als je een pas hebt ( nog gratis ook dacht ik)
Evenals allerlei rijkunstige boeken , je kunt ze ook opvragen als ze er niet zijn, komen ze iets later maar hoef je ze niet zelf te kopen.
In ieder geval wens ik je heel veel sterkte om de tijd door te komen.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:31

Wat dacht je van bokken :Y).
Films kijken - downloaden, online of lenen
Series kijken - Die je lang niet gezien heb of die je ooit nog eens wil zien, je kan ook een nieuwe serie zoeken
Wii/playstation/oid lenen incl spellen
Nintendo - en dan vooral de eerste mario! hoog verslavingsgehalte
Je creativiteit uit laten spatten door bijv. sieraden te maken
Boeken lezen - tenzij je net zo van lezen houd als ik doen ....

Hopelijk genoeg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:15

Oeh, ik weet niet of je digitale televisie van UPC (Nee, wacht. Hoe heet het? Wel UPC.. Hmm. :+ ) Daar bij kan je heel veel series terug kijken! Seizoen 1/2/3 van Desperate Housewives, Je kan geloof ik een deel Grey's Anatomy, Sex and the city etc. Kijken, Zo'n Engelse humor serie zit er ook bij, die is echt geweldig, Little Brittain..

Mijn moeder kan ook niet veel bewegen doordat ze enorm beroerd (chemo) is, en die dood de tijd met tv kijken.. Als ik zeg; Mam, ik zag laatst een stukje op tv van een film die dan en dan kom.. maar weet niet meer welke film/zender het was? Dan weet zij het allemaal wel haha :))

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 04:10