Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bij Knol.
Is hier vrij normaal.
Joonsel schreef:Gefeliciteerd!
Hier is ook het lesgeld omhoog gegaan! Van 41 euro naar 41,50!
6 fouten ipv 5...
en dan bij gevaarherkenning had ik slechts 4 fouten... het zit me echt niet mee... de vorige keer had ik 2 fouten te veel, en nu maar 1tje
Ik word ondertussen echt moedeloos, want zonder theorie kan Henk geen afspraak maken voor mijn praktijk.. Ik betaal overigens ook 41 euro voor 60 minuten

Ben echt zo blij.Nativa schreef:Ik heb mijn rijbewijs net gehaald
. Zegt mn instructeur ook nog heel droog dat zn zoon (die normaal die lesauto gebruikt) zuinig is op zn mooie dure velgen. Toen dachtik: HELP
. Want ik raak af en toe nog wel een stoeprandje.Pasamba schreef:Mijn les ging eindelijk goed vandaag!Ben echt zo blij.
Ging echt lekker en mijn instructeur vond het ook stukken beter!
Nu heeft hij me een tussentijdse toets voorgesteld, dat zou nog voor zijn vakantie kunnen (18 juli).
Ik twijfel een beetje maar mijn instructeur raad het heel erg aan om te doen.
Wat vinden jullie?
voor het cbr, je kunt wel vrijstelling krijgen voor de byz. verrichtingen maar als je die gewoon kunt dan zou dat voor mij geen rede zijn. Wellicht dat ik er in de toekomst anders over ga denken maar op dit moment zie ik het als een erg dure generale. Zaina schreef:Nativa schreef:Ik heb mijn rijbewijs net gehaald
Gefeliciteerd!
Ik betaal trouwens ook 42 euro per uur. is bij alle betere rijscholen zo hier in de buurt.. veel geld he!
TTT heb ik al gedaan en ik vond het zeker wel de moeite waard, zo heb je toch een beetje een idee van hoe een examen gaat en krijg je feedback van iemand die voor het eerst naast je in de auto zit.
Haha, dat is echt supermoeilijk! Je moet én op de weg letten én kijken of je niemand aanrijdt.
Maar ik had de weg gelukkig wel gevonden en daarna gingen we naar zijn tankstation, gingen we allebei een broodje kaas eten.