femke27 schreef:Mijn bovenstaande reactie ging over de dubbelzinnige opmerkingen op de werkvloer. Niet over of de baas een snoepje pakt.
Ik denk er gewoon het mijne over. En ik ben wel de allerlaatste die zal lachen om een dubbelzinnige opmerking tegen mij gericht. Dat doen ze maar tegen hun vrouw, maar niet tegen mij. Ik ben niet op mijn werk speciaal voor de hormonen van collega's of een werkgever, ik ben op mijn werk om te werken en geld te verdienen. En gelukkig weten mijn collega's dat.
En ik denk ook dat het aan je houding licht hoor. Maar dan net even anders. Die houding die maakt dat je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt. En een bijbehorend stempeltje. En het dan gek vinden dat die vrouwelijke keurige, koele en zakelijke collega wel die promotie krijgt en jij niet ondanks dat je er al langer werkt. Omdat je op zo'n manier nooit serieus genomen wordt!
Je had het onder andere ook over snel beledigd zijn, daar was die uitleg van snoepje over.
En daarbij zit het hele bedrijf vol met mensen die kunnen lachen om een grapje.
En ik word serieus genomen zodra ik serieus ben, moet je dan de hele dag met n air van hier tot tokio rondlopen omdat je bang bent dat je n opmerking krijgt? sorry hoor maar als je niet eens n grapje kan handelen is er iets goed mis hoor.
Wie zegt dat je neit kan geinen en serieus genomen kan worden? Waarom zou je geen promotie krijgen als je een dolletje maakt?
Vind je erg kort door de bocht...