Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:51

ooh leuk topic :D
zo heb ik een keer een ketting gehad, met kruisje. Hing wel wat lager ja :P

komt me collega naar me toe: zeg, wat hangt jou kruis laag!
en ja... ik was het kettingkje vergeten :P dus ik kijk naar me broek en zeg droog: nee hoog valt mee

en toen viel bij mij het kwartje :P
oeps :o

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:55

Bon_Bon schreef:
hahah Noompeijj,

Sjonge had er weer eentje hoor :p zelfde directeur...

Tis warm weer dus bloot topje aan, heb n tattoo van dolfijntje op mn borst zitten...
Zegt tie: ohh ik wou dat ik een bloemetje was, dus ik :s waarom?
Zegt tie is het geen bloemetje? ik zeg nee een dolfijntje..

Ohhh zegt tie maar kan ook heel goed zwemmen hoor :') OMFG vandaag komt niet meer goed geloof ik hahaha

he bah, wel een rare (te vieze) opmerking van een baas/directeur/afdelingshoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:02

Heb enige tijd in een leliekwekerij gewerkt.
Moest samen met een mannelijke collega vuiltjes plukken in de looppaden.

Komt de chef langs die aan de manelijke collega vraagt hoe het gaat.
Antwoord de mannelijke collega met: 'Prima, heb een mooi uitzicht'
En op dat moment stond ik net gebukt en wist ik voldoende over welk 'uitzicht' het ging..... }:0

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Door de grondzakmomentje op de werkvloer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:09

fijn, dat ik niet de enige ben die blundert :')

Bij een van mijn eerste baantjes zat ik net op mijn gemak op de pot... had last van buikloop, dus je kan je er denk ik wel wat bij voorstellen... ik was alleen vergeten de deur op slot te doen... daar kwam ik dus achter toen ineens de deur open ging en ik de directeur heel geschrokken zag kijken... :o

Bij mijn huidige baan ook een hele foute opmerking gemaakt... en toen zat ik nog in mijn proeftijd :o
De directeur is gescheiden en zijn ex-vrouw werkt hier ook. half jaartje terug was hij met het dochtertje van zijn nieuwe vriendin (6 of 7 jaar geloof ik) hier... hij gaf het meisje een rondleiding... ik was nog aan het praten en moest eigenlijk naar de directeur om hem wat te geven... dus zijn ex-vrouw zegt "Ga maar naar binnen hoor" dus ik floep eruit "Ja, maar hij is met dat meisje bezig" :o

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:26

Au, die laatste is heel pijnlijk Banjer.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:22

Hannanas schreef:
Bon_Bon schreef:
hahah Noompeijj,

Tis warm weer dus bloot topje aan, heb n tattoo van dolfijntje op mn borst zitten...

Ohhh zegt tie maar kan ook heel goed zwemmen hoor :') OMFG vandaag komt niet meer goed geloof ik hahaha

he bah, wel een rare (te vieze) opmerking van een baas/directeur/afdelingshoofd.

Ik vind het ook niet normaal hoor. Dat soort opmerkingen hoef ik niet naar mijn hoofd.. vind dat niet vleiend.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:23

Een week of 2 geleden was een een pakketje voor een collega van mij bezorg, dus de kassa belt 'Er is een doosje voor K. afgeleverd' dus ik gil naar de desbetreffende K. 'Je doosje is er!' Zonder dat ik het eigenlijk doorhad.. V_V

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:38

owja. zo goed in ook :+

tijdje geleden hadden we BHV oefening en gingen we de vluchtroutes bekijken en testen.. inclusief de vluchtuitgang naar het dak! Superleuk! laddertje uitvouwen enzo en erop klimmen luik open en naar het dak. Dus ik wilde wel als eerste :Y)

Leuk idee.. mits je
a. geen rok aan hebt en
b. er geen flinke wind komt zodra je het luik opendoet..

ik had a. en b. en ben ook nog eens beetje afgeleid dus had pas na aantal seconden door dat 5 collegás die onder de trap stonden al een tijdje van mn onderbroek en billen stonden te genieten... :') :') :')

de vraag wanneer ga je het luik weer uittesten krijg ik dus nog geregeld :o :+

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:43

suze_ schreef:
owja. zo goed in ook :+

tijdje geleden hadden we BHV oefening en gingen we de vluchtroutes bekijken en testen.. inclusief de vluchtuitgang naar het dak! Superleuk! laddertje uitvouwen enzo en erop klimmen luik open en naar het dak. Dus ik wilde wel als eerste :Y)

Leuk idee.. mits je
a. geen rok aan hebt en
b. er geen flinke wind komt zodra je het luik opendoet..

ik had a. en b. en ben ook nog eens beetje afgeleid dus had pas na aantal seconden door dat 5 collegás die onder de trap stonden al een tijdje van mn onderbroek en billen stonden te genieten... :') :') :')

de vraag wanneer ga je het luik weer uittesten krijg ik dus nog geregeld :o :+

Schaaaamtelijk! && voor mij leuk om te lezen x] LEEDVERMAAK!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 06:23

dwaallicht schreef:
Hannanas schreef:
[quote="Bon_Bon"
hahah Noompeijj,

Ik vind het ook niet normaal hoor. Dat soort opmerkingen hoef ik niet naar mijn hoofd.. vind dat niet vleiend.[/quote]

Mjah het is de manier waarop hij het zegt wat het enorm komisch maakt, er zitten veder geen bedoelingen achter ofzo.
Ik moet er altijd wel om lachen, ben daarbij ook stuk erger gewend uit de kroeg enzo hoor :P misschien is dat het verschil haha

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:27

Hihi, nou ik uiteraard niet zelf :D , maar mijn zusje heeft nog een leuke: ze werkt bij een uitzendorganisatie en was bij een klant. Hangt haar jas op in dat kantoor en zegt "goh, leuke kapstok!" waarop de klant toch ietwat verward keek en zei "dat is een lamp..."

Ze is ook blond :o? _O- :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:25

Vunzige en dubbelzinnige opmerkingen hebben wij de godsganse dag op het werk :D - laatst kreeg ik een smsje van mijn chef (slager, 60 jaar alleen 18 van geest) terug of ik vrijdag nog moest werken "Nee, het is al geregeld. Ik neem 1 van de kassameisjes.."

Dat soort dingen dus de hele dag door :+ Wat een niveau, hihi.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:27

Gisteren hadden wij jaarafsluiting op het werk (onderwijs dus wij werken met schooljaren)
Hoor in ik in de verte doedelzak muziek, dus ik vraag me iets te hardop af waar die k*therrie nu steeds vandaan komt :o
Waren ze aan het inblazen om te komen spelen bij ons het op het werk en een aantal collega;s wisten dat wel :+ Ik dus niet :D

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 11:57

hahahahahha,

Mjah dat zoveel mensen zich ergeren aan dubbelzinnige opmerkingen :P vind de meeste alleen maar komisch.
Zolang het bij in mijn ogen grappige opmerkingen blijft kan ik me er niet druk om maken

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:11

ik werkte in een hotel, met roomservice.
persoon A. besteld roomservice, ik begon te twijfelen of hij in zijn eentje was of met zijn tweeen (moest ik weten i.v.m. bestek enz.)
dus ik vraag: "are you single, or are you with two persons?" (I know gebrekkig engels) meneer A.: I'm single can you join me?!

okee toen dacht ik echt know way dat ik die roomservice naar zijn kamer ga brengen :Y)

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:38

[quote="bittermoon"
okee toen dacht ik echt know way dat ik die roomservice naar zijn kamer ga brengen :Y)[/quote]

:') _O-

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 12:49

@Bittermoon *grinnik* :P
Is wel komisch hahaha

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:44

Tijdens een rodeootje van het paard achter je zadelknop blijven hangen en eraf gesodemieterd worden.. met als gevolg dat je met je blote billen door de lucht vliegt omdat je broek door de knop gescheurd was, en op je kont terecht komen. Onder toeziend oog van 3 mensen incl de altijd zo leuke eigenaar van de paardjes... zucht !

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:51

Bon_Bon schreef:
hahahahahha,

Mjah dat zoveel mensen zich ergeren aan dubbelzinnige opmerkingen :P vind de meeste alleen maar komisch.
Zolang het bij in mijn ogen grappige opmerkingen blijft kan ik me er niet druk om maken

Ik vind het ongepast op de werkvloer. Hiermee behoud je toch bepaalde ideeen van de man over de vrouw in stand. Terwijl het beter zou zijn als ze die zouden vergeten.

Ik vind dat ik op de werkvloer respect verdien van mijn collega's. Zowel de manlijke als de vrouwelijke, zowel hoger in rang als lager in rang. Ondanks dat ik blond haar en een ruime C-cup heb. Respect op de werkvloer hoor je ook te verdienen door middel van goed werk. Bij slecht werk krijg je toch minder respect van collega's. Het uiterlijk en het hoge hormonen gehalte van de gemiddelde frust mogen daarbij geen rol spelen.

En daarnaast, zodra je ook maar 1 opmerking zou maken over hun 'pinkeltje, kleintje, augurkje, enz dan zijn ze tot op het bod beledigd!!! En dat vind ik nou net weer hypocriet.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 14:28

@ Femke

No offence.... maar ik vind dat je van iets heel kleins wel iets heel groots weet te maken hoor..
Voor zover ik weet word je hier echt niet anders behandeld om je uiterlijk..
Ik heb maatje 46 :P dus neit bepaald goddelijk lichaam ofzo ben ook niet knap dus..

En ik pest de baas vaak genoeg terug hoor, dan heb ik zakje snoep liggen, dan pikt tie er n paar onder t mom van ik eet ze wel op want het is niet goed voor jou daar word je dik van.. (hij is zelf ook neit bepaald mager) en dan kaatst ik m ook gewoon terug hoor, en dna is hij ook niet beledigd.

Denk dat het ook heel erg aan je eigen houding ligt.
Ik kan mn grote kop nooit houden dus knal er 9 van de 10 keer gelijk weer een opmerking uit.. is er nog nooit een beledigd om geweest.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:39

Mijn bovenstaande reactie ging over de dubbelzinnige opmerkingen op de werkvloer. Niet over of de baas een snoepje pakt.

Ik denk er gewoon het mijne over. En ik ben wel de allerlaatste die zal lachen om een dubbelzinnige opmerking tegen mij gericht. Dat doen ze maar tegen hun vrouw, maar niet tegen mij. Ik ben niet op mijn werk speciaal voor de hormonen van collega's of een werkgever, ik ben op mijn werk om te werken en geld te verdienen. En gelukkig weten mijn collega's dat.

En ik denk ook dat het aan je houding licht hoor. Maar dan net even anders. Die houding die maakt dat je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt. En een bijbehorend stempeltje. En het dan gek vinden dat die vrouwelijke keurige, koele en zakelijke collega wel die promotie krijgt en jij niet ondanks dat je er al langer werkt. Omdat je op zo'n manier nooit serieus genomen wordt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:55

oh dat had ik kunnen zijn, echt waar _O- ik had vorige keer mijn borsten beet omdat ik met mn vriendin aan het geinen was, zonder dat ik doorhad dat er klas vol met testosteron vol uitzicht op mij had :')!

op me werk heb ik zo'n vies pervers ventje, ik zet mn scooter altijd om een paal zodat hij niet in een bus getild kan worden, nu stond daar een fiets omheen, dus ik kom binnen en ik vraag aan de beveiliging, wil je op mn scooter letten want de paal is bezet, zegt ie: mijn paal is niet bezet hoor ;)

:r

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:13

Hmm en collega van mij had ook een hele mooie.
We hadden gewerkt was tijd om naar huis te gaan, en ze ziet iemand staan die graag na kletst.
Dus mijn collega zegt tegen haar ben je nou nog niet opgedonderd?!?! begon ze keihard te huilen, had ze net ontslag gehad....

En mijn stiefpa had ook een opmerking tegen een oud collega die nogal hinkelde.
Dus hij zei: Heb je je schoenen te klein gekocht ofzo...
Waarop die man zegt ik heb vroeger kinderpolio gehad....
Kun je ook wel door de grond zakken!!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:18

Oh zo weet ik er ook nog wel één van een arts in opleiding op de IC.

Mijn vader ligt daar en is gewoon erg ziek en houdt ook vocht vast.
Dus die man vraagt of hij een dikke buik heeft, ja dus. Hij weer: Heeft u dan ook dikke enkels?
Mijn vader: *slaat deken terug* als ik enkels had gehad, denk ik wel dat ze aan de dikke kant waren geweest.

Mijn moeder en ik hadden eerst zoiets van: :oo Daarna lagen we echt onder het bed van het lachen :D

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 17:00

femke27 schreef:
Mijn bovenstaande reactie ging over de dubbelzinnige opmerkingen op de werkvloer. Niet over of de baas een snoepje pakt.

Ik denk er gewoon het mijne over. En ik ben wel de allerlaatste die zal lachen om een dubbelzinnige opmerking tegen mij gericht. Dat doen ze maar tegen hun vrouw, maar niet tegen mij. Ik ben niet op mijn werk speciaal voor de hormonen van collega's of een werkgever, ik ben op mijn werk om te werken en geld te verdienen. En gelukkig weten mijn collega's dat.

En ik denk ook dat het aan je houding licht hoor. Maar dan net even anders. Die houding die maakt dat je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt. En een bijbehorend stempeltje. En het dan gek vinden dat die vrouwelijke keurige, koele en zakelijke collega wel die promotie krijgt en jij niet ondanks dat je er al langer werkt. Omdat je op zo'n manier nooit serieus genomen wordt!

Je had het onder andere ook over snel beledigd zijn, daar was die uitleg van snoepje over.

En daarbij zit het hele bedrijf vol met mensen die kunnen lachen om een grapje.
En ik word serieus genomen zodra ik serieus ben, moet je dan de hele dag met n air van hier tot tokio rondlopen omdat je bang bent dat je n opmerking krijgt? sorry hoor maar als je niet eens n grapje kan handelen is er iets goed mis hoor.
Wie zegt dat je neit kan geinen en serieus genomen kan worden? Waarom zou je geen promotie krijgen als je een dolletje maakt?

Vind je erg kort door de bocht...