Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

femke27 schreef:Mijn vriend heeft maar 1 eigenschap waarvoor ik hem af en toe wel wat kan doen. En dat is 's ochtends als zijn wekker gaat een uurtje door snoozen met die wekker. En wie zit er uiteindelijk rechtop overeind om 8 uur? Ik dus, en hij snurkt vrolijk verder. En dat terwijl ik veel later dan hem naar bed ga i.v.m werk en dus eigenlijk wel wat langer slaap nodig heb.
Want mijn vent ruimt altijd zijn rommel op, doneert zijn vuile was altijd in de wasmand, doet in het weekend altijd koken en soms doordeweeks. Eenmaal als ie geklust heeft in huis en hij is klaar ruimt ie meteen zijn troep die die op dat moment gemaakt hebt weer op. Ook dat waarneer s´morgens zijn wekker af loopt laat ie hem maar 1x af gaan en dan is ie er al bij om hem uit te zetten. Daarbij rookt ie niet en drinkt ie ook niet en kletst ie ook niet over zijn verleden met zijn scharrels/exen hihi. Hij die ook besmet is met het paardenvirus en dus ook soms/altijd mee wil gaan naar mijn paard.
En nee ben niet van plan om zo´n vent als nu te laten schieten, ik verdien nu dan ook wel eens de perfecte man ipv wat ik met mijn ex wel niet allemaal heb meegemaakt pfoe. 
Ik kan me niet meer bedenken eerlijk gezegd...

Showpony schreef:Fiffill schreef:Ik erger me vaker aan vrouwen dan aan mannen.
Edit: en hahaha als ik jullie dingen zo lees, dan lijk ik idd veel op een vent (..).
Ach, ik zal wel niet voor niets 2 goeie vriendinnen hebben en voor de rest alleen goeie vrienden van het mannelijke geslacht.
Kunnen wij elkaar een handje geven
Gelukkig niet de hele slechte.
Wat doe je dan nog in een relatie vraag ik me af. 

Imago01 schreef:Faux: hahahaha![]()
Audi: heeft hij nog een leuke broer die op hem lijkt?