top 3 ergernissen aan mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 00:27

owja en hinniken als een paard of doen alsof ie een of andere stamgroep toebehoord en een RRRRRRR geluidje uitkraamt.

En als we mn punten kijken op wedstrijd keihard roept dat ik toch wel weer eerste ben of 200 pnt heb. Terwijl ik dan soms wel geen prijs heb of lage punten. is ook wel genant.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 00:28

ohh nog eentje:mijn vriend die een scheet laat, en uren erna nog stinken pfff

als we in auto zitten en i ruik iets zeg ik al standaard ben jij het en soms is die het niet maar zijn ze aan het poeprijden hier haha

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 00:32

Mijn vriend heeft maar 1 eigenschap waarvoor ik hem af en toe wel wat kan doen. En dat is 's ochtends als zijn wekker gaat een uurtje door snoozen met die wekker. En wie zit er uiteindelijk rechtop overeind om 8 uur? Ik dus, en hij snurkt vrolijk verder. En dat terwijl ik veel later dan hem naar bed ga i.v.m werk en dus eigenlijk wel wat langer slaap nodig heb.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 00:38

femke27 schreef:
Mijn vriend heeft maar 1 eigenschap waarvoor ik hem af en toe wel wat kan doen. En dat is 's ochtends als zijn wekker gaat een uurtje door snoozen met die wekker. En wie zit er uiteindelijk rechtop overeind om 8 uur? Ik dus, en hij snurkt vrolijk verder. En dat terwijl ik veel later dan hem naar bed ga i.v.m werk en dus eigenlijk wel wat langer slaap nodig heb.

hier hetzelfde standaard elke ochtend

mick75

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 03:51

Waar ik me echt gruwelijk aan erger is dat hij nooit borden normaal op het aanrecht zet, maar altijd op het randje zodat de katten als ze op het aanrecht springen meteen een bord aan gruzelementen gooien. Heb net een bloednieuw serviesgoed en wil dat ook compleet houden! (de katten mogen niet op het aanrecht, maar het lukt niet altijd ze daar vanaf te houden).

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 04:58

ik kom er net vanaf dus..

1. als er andere mensen bij zijn is er niks tussen ons
2. eigendunkerigheid
3. onbereikbaarheid (telefoon enzo)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 06:08

Mijn top 3.

1. De man an sich..
2. ...(stilte)...
3. ...(stilte)...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 06:41

Nou als ik alle verhalen hier zo van jullie lees mag ik mezelf wel heel erg gelukkig noemen :D Want mijn vent ruimt altijd zijn rommel op, doneert zijn vuile was altijd in de wasmand, doet in het weekend altijd koken en soms doordeweeks. Eenmaal als ie geklust heeft in huis en hij is klaar ruimt ie meteen zijn troep die die op dat moment gemaakt hebt weer op. Ook dat waarneer s´morgens zijn wekker af loopt laat ie hem maar 1x af gaan en dan is ie er al bij om hem uit te zetten. Daarbij rookt ie niet en drinkt ie ook niet en kletst ie ook niet over zijn verleden met zijn scharrels/exen hihi. Hij die ook besmet is met het paardenvirus en dus ook soms/altijd mee wil gaan naar mijn paard.

Goh wat mag ik mezelf toch enorme lucky noemen dat ik de perfecte man gevonden heb, en dat nog wel op het CHIO te R´dam op 18Juni2004 :D En nee ben niet van plan om zo´n vent als nu te laten schieten, ik verdien nu dan ook wel eens de perfecte man ipv wat ik met mijn ex wel niet allemaal heb meegemaakt pfoe.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:07

Jeetje van sommige vraag ik me echt af waarom ze uberhaubt een relatie hebben met zo'n persoon. :o

Mijn ergernissen...
- Te laat thuiskomen voor t eten, zonder te bellen (gebeurt sporadisch..)
-Thuiskomen van werk/school nadat ik alles netjes heb, en zijn rotzooi overal neergooien zodat het wéér een rommeltje is..

Hier heb ik gewoon 20 minuten over gedaan. :o Ik kan me niet meer bedenken eerlijk gezegd...
Ja één ergernis, en dat is schoonfamilie, maar ach daar hebben we niet zó veel last van aangezien ze zon 3500 km verderop wonen. := ;)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:13

Ergernissen heb ik niet, het is geven en nemen. Ik zal ook vast mijn irriatiepunten hebben.
Wat ik wel vervelend vind, is dat hij soms erg snurkt en ik dan niet meer kan slapen.
Dingen zoals de was niet in de wasmand gooien, dan vraag ik gewoon of hij dat wil doen en dan geen probleem. Mannen zijn misschien gewoon wat meer sturing nodig.
Die van mij wil alles wel doen, maar ik moet het gewoon even zeggen. Hij zal niet zelf bedenken dat er een wasje gedraaid moet worden.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:15

Om 19.00 bellen dat ie niet om 18.00 thuis is voor het eten....
Snurken, en als ik m dan stompt zegt ie; ik snurk niet, want ik slaap nog niet eens :P

Verder issie heel lief :j

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:16

Ik heb ook niet echt ergenissen. Iedereen heeft wel zijn irritaties, en die heb ik ook. Alleen vaak om onbenullige dingen, en vaak erger ik me er alleen aan als ik ongesteld bent :o

Op dit moment kan ik ook even niks bedenken :+

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:21

- Niet terug smsen!
- Lang op bed liggen.
- Lui zijn.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:21

Dat ie altijd zo loopt te treuzelen, daar kan ik niet goed van worden.
Zelfs als we haast hebben doet ie alles op zn dooie gemak!

& dat hij altijd wil uitslapen, ik ben geen langslaper

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:51

Haha genoeg ergenissen, heb je even? :P

*niet terug bellen/smsen
*zeggen iets te doen en het vervolgens niet doen
*laat gaan slapen en dus ook laat opstaan
*sport vaak op nr 1 zetten
*vaak geen rekening houden met mijn gevoelens
*het gek vinden als ik om die dingen boos/verdrietig word

:=

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:58

Ik erger me niet zo snel aan mannen! Waarschijnlijk omdat ik heel veel met mannen om ga en je daarmee word besmet? Heb echt 1 hele goede vriend en oooohhhhh dat zou zo de perfecte kerel zijn (ja helaas, hij heeft een vriendin)! Altijd netjes in huis, geen overmatig drank gebruik, nooit geen afwas op het aanrecht, gooit zijn bakkie peuken weg, luistert altijd super goed als je ergens mee zit, smst altijd terug of doet ff belletje!!

Waar ik me wel aan kan ergeren is idd dat ze de hele tijd over auto's banketstaaf!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:00

Faux: hahahaha _O-

Audi: heeft hij nog een leuke broer die op hem lijkt? :D

Zo en op deze 2 pagina’s staat mijn ex samengevat…zou een hele waslijst gehad hebben als het niet inmiddels mijn EX zou zijn.

Maar ook als single meid, kun je je erg irriteren aan “de man”:
* alle dubbelzinnigheid zien te ‘overleven’, waardoor je constant op je hoede moet zijn bij de single man die jou wel ziet zitten, zodat je uiteindelijk niet lekker meer jezelf kunt zijn
* wanhopige en wanstaltige versierpogingen en het pushen daarbij (al helemaal fout, tenminste, bij mij wel)
* de zwetende (nou is dat nog niet zo erg, vooral niet met dit weer) en naar ZWEET STINKENDE man in de supermarkt, vlakbij het heerlijke zomerfruit (überhaupt ergens binnen mijn reukafstand…)
* eikels met zonnebril en airco in de auto maar tóch minimaal 2 raampjes half open met echte desperate muziek kéihard uit te speakers

en zo heb ik er nog wel wat….

Maar goed, zomer en single heeft ook zo zijn voordelen hoor want alle aandacht is ook wel weer een goede ego-boost!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:08

Showpony schreef:
Fiffill schreef:
Ik erger me vaker aan vrouwen dan aan mannen. :D

Edit: en hahaha als ik jullie dingen zo lees, dan lijk ik idd veel op een vent (..).

Ach, ik zal wel niet voor niets 2 goeie vriendinnen hebben en voor de rest alleen goeie vrienden van het mannelijke geslacht. :P

Kunnen wij elkaar een handje geven ;)

*schudt hand*

herken mezelf wel in een aantal punten die jullie noemen. _O- Gelukkig niet de hele slechte. :P

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:09

1. Zijn wijn/bier- glazen/flessen laten slingeren, evenals sokken en kleren.
2. Zijn voorliefde voor Italiaanse rapmuziek. :+
3. Als onze pup een ongelukje in huis heeft gehad, het nooit willen opruimen omdat ie dan over zijn nek gaat. :Y)

Als ik de rest zo zie, valt het bij mij best mee.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:11

SNURKEN
Vieze geluiden bij het eten
En gewoon asociaal zijn soms
En ook dat ze dus niet luisteren

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:12

Wat ik ook goor vind dat iemand de hele tijd z'n neus op zit te halen
Dat geld voor zowel mannen als vrouwen
Vooral in de klas onder een proefwerk
Dan kan ik me echt niet meer concentreren...........

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:15

Wooow, sommige reacties hier. := Wat doe je dan nog in een relatie vraag ik me af. :o
Eigenlijk heb ik maar 3 aanhoudende ergernissen bij mn vriend;
*altijd zo slooooom zijn als we ergens heen moeten, vooral als ik veel zin heb en hij niet zo. :')
*niet meer aanspreekbaar zijn zodra een spel is opgestart.
*de helft van de tijd niet terug smsen/laat terug smsen, maar dan wel van mij binnen 10 minuten een reactie verwachten. :')

Maar ach, niemand is perfect, en voor mij komt hij toch wel het dichtst in de buurt. :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:28

Imago01 schreef:
Faux: hahahaha _O-

Audi: heeft hij nog een leuke broer die op hem lijkt? :D

Uhm helaas...Hij heeft geen broer die op hem lijkt alleen een broertje van nu 20 alleen die was bij de geboorte al overleden, maar tis en blijft wel zijn broertje. ;)

Wel is een heul goeie vriend van me ook zo netjes en georderd in het opruimen van zijn eigen spullen etc...Maar hij is 24 en is ook besmet met paarden, heeft zelfs zijn paarden aan huis staan :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:37

Wat ben ik verrekte blij dat mijn mannetje niet zo is als alle bovenstaande mannen zeg. :o
Ik zie nu in dat ik een geweldige vriend heb... Hahaha!

Hij ruimt alles op, was in de wasmand, als ik iets vraag doet hij het áltijd (keertje afwassen, stofzuigen etc) Als de hond binnen wat gedaan heeft (doet eigenlijk nooit wat binnen, maar wel als ze ziek is) dan ruimt hij het op; want ík ga dan over mijn nek. :+
Bier en wijn drinkt hij niet, en hij rookt niet. Dus geen lege flessen & overvolle asbakken.
Auto's vind ie niet echt interessant, net zoals spelcomputers...
Hmm heb ik uberhaubt wel een man? :=

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:39

Ohja en het belangrijkste; hij zet mij boven álles.
Dus geen genegeer als er vrienden in de buurt zijn, en meer van zulke dingen. Ik ga altijd eerst. :D