Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:De rekening doet deze mensen niks (het was ook 'maar' € 65,00 + € 35,00 voor een lam). Bovendien, daar voelen die kinderen niks van. Ze zijn 6 en 7 jaar oud. Ze zijn zelfs te jong voor zakgeld...
Citaat:Straf thuis krijgen ze er ook niet voor. De enige straf die ik ze opleg is dat ze niet meer mogen komen. Niet eens zo zeer omdat ik ze wil straffen, maar wel zo zeer omdat ik niet zie hoe deze kinderen ooit nog eerlijk kunnen zijn tegenover dieren. TE ver verpest...
Veulen84 schreef:Afwachten of het wel of niet goed gaat is geen optie hoor. Te riskant.
Medewerking krijg ik dus niet. Hij eist toegang, maar wil niet op z'n kinderen letten of zien dat z'n kinderen verkeerd gedrag tonen.
Shadow0 schreef:En wat wil je nu precies doen? Wat is je plan van aanpak? Je hebt m.i. dus globaal drie richtingen, waarvan je er twee niet ziet zitten (afwachten en medewerking.) Dan hou je nog 1 ding over: duidelijke maatregelen nemen. Ik heb een aantal suggesties gedaan, ga je die nu ook uitwerken? Of heb je alternatieven? Want je kunt wel wachten op dat ene briljante plan, en heel vaak herhalen dat dit eigenlijk niet zou moeten kunnen (en daarin heb je beslist gelijk) maar daarmee verander je helaas niks. Al heb je nog zoveel gelijk, je moet het doen met de realiteit, hoe banketstaaf ook.
Ik hoop van harte dat het je lukt!