Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Waarom zou je te jong wezen?
Je bent 19 en hij is 23..
Ik herken je verhaal wel een beetje eerlijk gezegt^^
Wat meer dan twee jaar geleden had ik nog niet met mijn vriend.
We waren goede vrienden en ik moet toegeven dat er wel meer is gebeurd.
Hij had een paar jaartjes met iemand gehad en die reageerde ook op zo'n manier.
Lieszje schreef:Excuses aanbieden?
En misschien er normaal over praten?
Je maakt vast niet om niks ruzie!
Anoeska schreef:Dit komt niet meer goed. Jullie 'relatie' heeft geen goede basis. Hij gaat uit met z'n ex, hij is met dat andere meisje iets gaan drinken. Je wordt (over het algemeen) alleen verliefd als je ervoor open staat. Dus als hij zomaar ineens verliefd is geworden op dat meisje waar hij iets mee is gaan drinken, dan stond hij daar dus wel voor open. En is hij waarschijnlijk niet verliefd op jou.
Je kan natuurlijk nog 1x naar z'n huis gaan, een echt gesprek met 'm aan gaan en vragen hoe het zit.
Miepie1980 schreef:Meid, je moet van hem afstand nemen.
Echt een pauze inlassen van een bepaalde tijd om beide tot rust te komen en uit te zoeken hoe het zit.
Bv afspreken over 2 weken, geen contact ondertussen.
Dan duidelijkheid van beide kanten. Wil je verder als relatie prima, zo niet dan gelijk een punt er achter.
Je gaat hier anders echt aan onderdoor.
Dit klinkt allemaal heel hard maar je zult nu voor jezelf op moeten komen en voor jezelf moeten kiezen.
Laat het hem even zelf uitzoeken zonder dat je je er mee bemoeid.
.bokjebok schreef:Anoeska schreef:Dit komt niet meer goed. Jullie 'relatie' heeft geen goede basis. Hij gaat uit met z'n ex, hij is met dat andere meisje iets gaan drinken. Je wordt (over het algemeen) alleen verliefd als je ervoor open staat. Dus als hij zomaar ineens verliefd is geworden op dat meisje waar hij iets mee is gaan drinken, dan stond hij daar dus wel voor open. En is hij waarschijnlijk niet verliefd op jou.
Je kan natuurlijk nog 1x naar z'n huis gaan, een echt gesprek met 'm aan gaan en vragen hoe het zit.
hij zegt dat hij wel verliefd op me was maar doordat k zoveel ruzie heb gemaakt
het gevoel minder werd.
Hij twijfeld heel erg iedereen zegt het ook zijn vrienden hij weet niet wat hij moet
zijn hoofd is een pijnhoop zoals hij het omschrijft!!!!

PrinsesJ schreef:Meid denk nou maar ff aan je eigen..
Heb je topic zo is door gelezen..
Ik ken het wel een beetje.
Ik heb een vrend gehad (wel 3x de zelfde) en hij heeft he 2x bij mij uitgemaakt en elke keer begon hij weer na een maandje ong contact met mij op te zoeken.. Ik was wel goed op langs te komen enzo.. Maar weer een relatie beginnen kon hij nog niet ...
Oke deze ''relatie'' is kapot gegaan om hele andere dingen maar toch ..
Ga echt even aan je eigen denken.. ALs hij echt van JOU houd.. En om JOU geeft komt hij vanzelf bij jou terug. Nou moet ik wel zeggen ik vind het allemaal wel zeer wazig.. Dat wanneer hij weet dat jullie ''bij elkaar horen'' toch afspreekt met een ander meisje..
Ik ben niet echt jaloers aangelegd. Maar mijn vriend hoeft toch echt niet aan te komen dat hij een afspraak heeft met zijn ex.. Ik doe hem wat..
Exen zijn er om exen te zijn.. En niks meer ...
En waarom laat je hem anders niet dit topic lezen.. Jou berichten laten goed zien wat je voor hem voelt. En wat dit allemaal met je doet ... Misschien doet ie dan eindelijk is zijn ogen open en ziet wat voor moois eigenlijk al van hem was...

NehnaDagmar schreef:
Ik denk eigenlijk dat hij het zo moeilijk heeft nu jullie op de rand zitten van een relatie, dat hij daarom zich nu een beetje focused op dat andere meisje.
Als ik jou was zou ik hem 1 duidelijk smsje of mailtje sturen dat je het heel dom van jezelf vindt dat je hem niet vertrouwde met zijn ex, dat jij toekomst in jullie ziet en dat je hem de tijd wilt geven die hij nodig heeft. En daarna zou ik voorlopig geen contact meer met hem, zijn vrienden of zijn familie opnemen. Hij vergeet jou heus niet na deze lange tijd en hoe meer hij doorheeft wat hij mist, hoe sneller hij bij je terug is! Hoe meer je hem op z'n lip zit, hoe meer hij denkt: zie je wel, het gaat allemaal heel snel, ze geeft me de tijd niet.
Heel veel sterkte
NehnaDagmar schreef:
Ik denk eigenlijk dat hij het zo moeilijk heeft nu jullie op de rand zitten van een relatie, dat hij daarom zich nu een beetje focused op dat andere meisje.
Als ik jou was zou ik hem 1 duidelijk smsje of mailtje sturen dat je het heel dom van jezelf vindt dat je hem niet vertrouwde met zijn ex, dat jij toekomst in jullie ziet en dat je hem de tijd wilt geven die hij nodig heeft. En daarna zou ik voorlopig geen contact meer met hem, zijn vrienden of zijn familie opnemen. Hij vergeet jou heus niet na deze lange tijd en hoe meer hij doorheeft wat hij mist, hoe sneller hij bij je terug is! Hoe meer je hem op z'n lip zit, hoe meer hij denkt: zie je wel, het gaat allemaal heel snel, ze geeft me de tijd niet.
Heel veel sterkte