rare smsjes van een vreemd nummer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 21:19

Ik heb vandaag ook een heel raar smsje gehad. In mijn telefoon stond dat het van Julia kwam. Ten eerste ik ken geen Julia en heb ook geen Julia in mijn contactenlijst staan. Dit het smsjes.

Heey Sas, heb je ook zin om op vakantie te gaan? Ik wel maar ben blut! XXX Julia.

Ik kon ook niet terug smsen en kon het nummer ook niet zien.

AlexandraM

Re: rare smsjes van een vreemd nummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 22:01

nou laatste update ik heb nog smsjes gehad en sins gister of eergister weet ik eindelijk meer ;) ik kreeg een smsje dat ze een nat ... had en ze op mij zat te w88 had eigenlijk willen trug smsen jammer dat ik niet lesbisch ben :P maar natuurlijk niet gedaan nu weer een dat t zo alleen is in dat grote bed of ik niet bij dr kwam liggen...dus net naar die site gegaan en die BABE eens gepakt en afgemelt (leek het meest erbij te passen plus kreeg idd minimaal bijna dagelijks een smsje!!! zou 6 x per week zijn en laats heb ik dr zelfs 2 gekregen op 1 dag, dat eerste smsje)

nu kreeg ik direct een mailtje trug dat ik afgemeld ben nu..maar dan nu het grote mysterie

HOE BEN IK AANGEMELD GERAAKT DAN!!!!!!

a- ik geef nooit mn nummer aan vreemden
b- doe geen dingen invullen op internet zo ook niet mn gsm nummer!
C- op zoon dergelijke site's kom ik niet laat staan dat nummer invoeren...

en zover ik weet moet je je om aan te melden BABE ON sturen of BABE AAN ofzoiets!!! en dat moet uiteraard met je eigen nummer en NIEMAND heeft die gsm in handen gehad :S