Ik vind het wel wat hebben en het maakt nu toch niet meer uit wat ik aantrek.
Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta.
Janine1990 schreef:ikdoemaarwat schreef:ik ben nog steeds de spirit aan het vinden om naar buiten te gaan zonder "beenbescherming"
Tip voor jou en iedereen die last heeft van melkflessen.
Begin bij de eerste zonnestralen al je benen te laten zien!
Ik zat in Maart al in een t-shirt met kortebroek achter huis. Nee, het was niet heel warm. Maar als je uit de wind zit, kan het makkelijk al bij 18 graden!

Paula schreef:Ik ben net een gevlekte koe. Benen zijn aan de voorkant een beetje verkleurt, aan de achterkant spierwit. Dan komt de plek waar m'n kortebroek zit en in bikini dus wit toont. Een gigantisch witte buik, en een gedeelte hals/borst, bruine armen met witte strepen als ik m'n armbandje of horloge af heb. En idem gevlekte schouders. Dan een bruin hoofd met witte strepen waar normaal m'n zonnebril zit.
Ik vind het wel wat hebben en het maakt nu toch niet meer uit wat ik aantrek.Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta.
Ik werd altijd heel mooi egaal bruin maar heb nu onwijs eczeem in mn hals, elleboogholtes en gezicht. Heb nu wel zalf dus is het wel weg maar het pigment zit er nog niet. Gevolg: bruine armen met grote witte plekken, witte nek, gezicht voor de helft bruin ..
Maar eerlijk is eerlijk: ik heb wel bruine benen! Woehoe. Nu de rest ook nog
xMarit schreef:Paula schreef:Ik ben net een gevlekte koe. Benen zijn aan de voorkant een beetje verkleurt, aan de achterkant spierwit. Dan komt de plek waar m'n kortebroek zit en in bikini dus wit toont. Een gigantisch witte buik, en een gedeelte hals/borst, bruine armen met witte strepen als ik m'n armbandje of horloge af heb. En idem gevlekte schouders. Dan een bruin hoofd met witte strepen waar normaal m'n zonnebril zit.
Ik vind het wel wat hebben en het maakt nu toch niet meer uit wat ik aantrek.Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta.
Aaah dat gevoel heb ik dus ook!Ik werd altijd heel mooi egaal bruin maar heb nu onwijs eczeem in mn hals, elleboogholtes en gezicht. Heb nu wel zalf dus is het wel weg maar het pigment zit er nog niet. Gevolg: bruine armen met grote witte plekken, witte nek, gezicht voor de helft bruin ..
Janine1990 schreef:xMarit schreef:Aaah dat gevoel heb ik dus ook!Ik werd altijd heel mooi egaal bruin maar heb nu onwijs eczeem in mn hals, elleboogholtes en gezicht. Heb nu wel zalf dus is het wel weg maar het pigment zit er nog niet. Gevolg: bruine armen met grote witte plekken, witte nek, gezicht voor de helft bruin ..
Aanstellers![]()
Mensen kijken mij aan alsof ik lepra heb![]()
Ik heb namelijk pytiriasis versicolor ofzo. Allemaal vlekken op m'n buik...
En m'n gezicht wordt heel langzaam bruin, dus klaagt niet te hard.
Eczeem lijkt me overigens wel heel erg vervelend!
Idd, vooral die blikken van mensen af en toe.
Het verdwijnt nu in de zon
Vorig jaar was het echt heel lelijk, nu valt het heel erg mee
Op het begin nog even bescheiden mijn tas er een beetje voor laten hangen, ben best wel gevoelig voor de meningen van anderen. Maar ik heb mijn angst overwonnen, morgen weer!
Mas schreef:Herkenbaar![]()
Ik heb een erg leuke witte broek tot aan mijn knieen, alleen zijn mijn benen witter dan de broek zelfBen eens lekker een paar middagjes gaan zonnen en draag hem nu gewoon, ookal heb ik nog geen mooie bruine benen.
Het is warm, de broek zit heel lekker en ik vind hem leuk staan, ondanks het melkfles effectEn die benen worden vanzelf bruin als ik hem draag

Ook bij wijze van grap natuuurlijk... Maar wel eenzaam...