Doe eens gek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:26

Ik ben net een gevlekte koe. Benen zijn aan de voorkant een beetje verkleurt, aan de achterkant spierwit. Dan komt de plek waar m'n kortebroek zit en in bikini dus wit toont. Een gigantisch witte buik, en een gedeelte hals/borst, bruine armen met witte strepen als ik m'n armbandje of horloge af heb. En idem gevlekte schouders. Dan een bruin hoofd met witte strepen waar normaal m'n zonnebril zit.
Ik vind het wel wat hebben en het maakt nu toch niet meer uit wat ik aantrek. :D Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta. :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:28

Janine1990 schreef:
ikdoemaarwat schreef:
ik ben nog steeds de spirit aan het vinden om naar buiten te gaan zonder "beenbescherming" :+

Tip voor jou en iedereen die last heeft van melkflessen.
Begin bij de eerste zonnestralen al je benen te laten zien!
Ik zat in Maart al in een t-shirt met kortebroek achter huis. Nee, het was niet heel warm. Maar als je uit de wind zit, kan het makkelijk al bij 18 graden! :D

tja en te bedenken dat ik heel snel bruin word hoor :o
maar ik ben aan de bovenkant dus super bruin en heb spierwitte benen 8)7
bovenlijf na een paar zonnestralen:
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:32

Claudienee

Re: Doe eens gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 15:34

Sow, jullie zien na een beetje zon écht bruin :oo

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:34

Wauw wat ben jij mooi bruin ikbenmaarwat! Zo bruin kan ik niet eens worden geloof ik. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:38

Ik word ook heel snel bruin, dus moet vreselijk oppassen met bandjes enzo, anders word je een zebra. :+

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:40

Paula schreef:
Ik ben net een gevlekte koe. Benen zijn aan de voorkant een beetje verkleurt, aan de achterkant spierwit. Dan komt de plek waar m'n kortebroek zit en in bikini dus wit toont. Een gigantisch witte buik, en een gedeelte hals/borst, bruine armen met witte strepen als ik m'n armbandje of horloge af heb. En idem gevlekte schouders. Dan een bruin hoofd met witte strepen waar normaal m'n zonnebril zit.
Ik vind het wel wat hebben en het maakt nu toch niet meer uit wat ik aantrek. :D Ben nu al bruiner dan dat ik in drie jaar ben geweest omdat ik nu niet elke vrije minuut in de supermarkt sta. :D

Aaah dat gevoel heb ik dus ook! }:0 Ik werd altijd heel mooi egaal bruin maar heb nu onwijs eczeem in mn hals, elleboogholtes en gezicht. Heb nu wel zalf dus is het wel weg maar het pigment zit er nog niet. Gevolg: bruine armen met grote witte plekken, witte nek, gezicht voor de helft bruin .. :\ Maar eerlijk is eerlijk: ik heb wel bruine benen! Woehoe. Nu de rest ook nog ^)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:42

xMarit schreef:
Paula schreef:

Aaah dat gevoel heb ik dus ook! }:0 Ik werd altijd heel mooi egaal bruin maar heb nu onwijs eczeem in mn hals, elleboogholtes en gezicht. Heb nu wel zalf dus is het wel weg maar het pigment zit er nog niet. Gevolg: bruine armen met grote witte plekken, witte nek, gezicht voor de helft bruin .. :\ Maar eerlijk is eerlijk: ik heb wel bruine benen! Woehoe. Nu de rest ook nog ^)

Aanstellers :P
Mensen kijken mij aan alsof ik lepra heb :+
Ik heb namelijk pytiriasis versicolor ofzo. Allemaal vlekken op m'n buik...
En m'n gezicht wordt heel langzaam bruin, dus klaagt niet te hard.

Eczeem lijkt me overigens wel heel erg vervelend!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:45

Zelfs mijn buik is sneller bruin dan me benen :')

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:15

Janine1990 schreef:
xMarit schreef:

Aanstellers :P
Mensen kijken mij aan alsof ik lepra heb :+
Ik heb namelijk pytiriasis versicolor ofzo. Allemaal vlekken op m'n buik...
En m'n gezicht wordt heel langzaam bruin, dus klaagt niet te hard.

Eczeem lijkt me overigens wel heel erg vervelend!

Oh dat is ook ontzettend rot :\ Idd, vooral die blikken van mensen af en toe.

Maargoed, lekker niet aan die mensen denken. Wij zijn gewoon heel erg stoer =:)

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:21

Jeetje meer mensen met melkflessen! Ik reflecteer in het donker! Nu heb ik mijn korte broek uit de kast getrokken bij de eerste zon.. maarja ik wacht nog steeds op de upgrade naar chocolademelkflessen }:0

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:28

xMarit: Ik heb gelukkig een kuur gehad van de dokter :P Het verdwijnt nu in de zon :D Vorig jaar was het echt heel lelijk, nu valt het heel erg mee :P
Verder zijn we idd gewoon stoer :D

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:38

Ik heb vandaag mijn nieuwe shortje aangehad naar school *\o/* Op het begin nog even bescheiden mijn tas er een beetje voor laten hangen, ben best wel gevoelig voor de meningen van anderen. Maar ik heb mijn angst overwonnen, morgen weer! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:49

Het is gewoon veel te warm om je zorgen te gaan maken over melkflessen :+
Ik huppel ook al 2 weken rond met blote benen, anders word het natuurlijk ook nooit wat he :D
Ik ben altijd wel aardig bruin aan de voorkant, maar aan de achterkant dan weer niet want ik heb nooit zin om op mijn buik te gaan liggen :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:00

Ik heb de oplossing!
Ga lekker te fiets naar je paard, in biknitopje en zo'n zwembroek. Durf je het aan bikinibroekje, maar die draag ik toch nooit. Kleed je voor je gaat rijden ff om naar rijbroek, maar daarna weer korte broek aan.
Zo hoop ik bruin te worden.
Ik kwam er namelijk iets te laat achter dat mijn armen eruit zien alsof ik op vakantie ben geweest (iedereen vroeg het aan me...) maar mijn benen en buik etc. zijn nog wit. Alleen nu staan wel me sokken en me schoenen er weer in...

Oja, te paard ga je gewoon zo:

Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:04

Ik geef ook licht in het donker, maar ben met 28 graden echt wel zover heen dat ik een korte broek draag!
Ik word niet bruin, zelfs een maand Spanje hielp niet...

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:04

Ik heb gisteren een rokje gekocht, en ik heb ook echt van die witte melkflessen, en daarbij ook nog eens best dikke beentjes. :D

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:17

Mas schreef:
Herkenbaar :D
Ik heb een erg leuke witte broek tot aan mijn knieen, alleen zijn mijn benen witter dan de broek zelf :D Ben eens lekker een paar middagjes gaan zonnen en draag hem nu gewoon, ookal heb ik nog geen mooie bruine benen.
Het is warm, de broek zit heel lekker en ik vind hem leuk staan, ondanks het melkfles effect :P En die benen worden vanzelf bruin als ik hem draag :j

Haha, dan gaan wij binnenkort met korte witte broek en lederen Jezus slippers de stad in en naar het strand om een trend te zetten én bruin te worden Mas ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:47

Wat stoer, dat jij dat durft!
Ik heb daar best respect voor, ik zou willen dat ík me eens niet zoveel zou aantrekken van al die schoonheidsidealen en beelden die je worden aangepraat.
Maar dat valt nog niet mee..

Ik las laatst een mooi zinnetje, en eigenlijk klopt die als een bus:

'Wear your color with pride'. 8-)

En zo hoort het eigenlijk ook.

Ik heb ook melkflessen van benen, ik word écht niet bruin, zelfs geen minuscuul tintje!
En nu was ik laatst aan het winkelen, en voor het eerst in mijn leven heb ik een jurkje gekocht, hij is echt geweldig!
In de paskamer, met dat kunstlicht, stond 'ie me mooi..

Maar goed, dan kom je thuis, en tja, die witte benen.. :')
Maar ik vind het ook zo zonde om hem nu te laten hangen, hij heeft me immers genoeg geld gekost.

Mijn schoonmoeder en vriend vinden dat ik 'm gewoon aan moet doen, ondanks mijn witte velletje.
Maar ik weet het niet, ik schaam me er toch wel voor..

Wat zouden jullie doen?
En dragen jullie ook gewoon jurkjes, rokjes, etc, ondanks jullie melkflessen? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:51

Ik zou me maar eens afvragen: Wie doet me wat, als ik het wel draag?
Als je ze niet draagt, worden je benen sowieso niet bruin. Je vertoont je neem ik aan wel gewoon in bikini?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:54

Mijn bikini heb ik dit jaar nog niet aangehad.

Je hebt ook wel ergens een punt als je zegt, 'wie doet me wat'.
Maar hoe je het ook wendt of keert, nare blikken doen míj toch wel wat. :)

Maar goed, wat je al zegt, als ik in lange broeken blijf zitten wordt het nooit wat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:56

Nare blikken doen mij ook wat.
Afgunst, omdat ik zo bruin ben.
Ja sorry, ik lig geen uren in de zon ofzoo, kan ik ook niet helpen dat ik zo geboren ben...

Het is jouw lichaam, waarom laat je iemand anders beslissen wat je moet dragen? En sinds wanneer zijn melkflessen per definitie lelijk? Ik vind dat het best heel erg mooi kan zijn. Niet als de zon schijnt, maar op een broeierige dag, bewolkt, een dreigende lucht. Het perfecte plaatje, dacht ik zo?

Hup, aan die broek. En dan begin je gewoon met thuis, achter en om huis. Je hebt toch al een vriend :P

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:07

Ach, eigenlijk ook wel, he.
Kan ons het wat schelen, ik doe het gewoon! :D

Mijn vriend maakte laatst een grapje.
Ik lag naast hem in de tuin, en ik deed m'n broek opstropen, zodat mijn benen hopelijk eens wat zonlicht zouden oppikken.
En wat deed meneer?
Die zette meteen z'n zonnebril op, want OH! mijn witte velletje deed hem toch zóveel pijn aan z'n ogen..
Droogkloot. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:09

Hahaha, dat is opzich wel een goed grapje :P

Dat is toch beter dan wanneer iedereen bij je weg loopt, omdat ze je zo bruin vinden.. :P Ook bij wijze van grap natuuurlijk... Maar wel eenzaam...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:13

Ja, precies..

En ach, hij vind me nog steeds wel aantrekkelijk, dus het kan er mee door. :')