tita schreef:Citaat:maar pubers kunnen vreselijk gemeen zijn zonder daar een reden voor te hebben. Ben er zelf een, ga met ze om, ik kan het weten
wij zijn (wij oudere generatie) allemaal jong geweest, denk je dat we dan niet weten hoe pubers zijn.
Bovendien echte vriendinnen doen niet zo zoals jij het in je post beschreefdan zijn het kennisen of mensjes waar je af en toe leuke dingen mee deed
Dat klopt, maar dingen die je niet meer van dicht bij meemaakt, vergeet je snel. Ik zie hoe kinderen van 0 tot 10 met elkaar omgaan, ben zelf ook die leeftijd geweest, maar ik weet niet meer hoe het precies was ofzo. Kan me ook niet meer indenken hoe erg het was als ik een knuffel kwijt was. Ik denk nu ook, dan pak je een nieuwe knuffel. Maar toen dacht ik dat echt niet hoor, toen lag ik weken te huilen om die knuffel. Kan ik me nu dus ook niks meer bij voorstellen.
En dat klopt, dat zijn geen echte vrienden/vriendinnen, maar als je denkt dat ze dat wel zijn, en ze dan opeens zoiets doen. Dan voelt dat zwaar klote, en dan moet je daar echt even doorheen voor je beseft dat je beter af bent zónder ze.
dan zijn het kennisen of mensjes waar je af en toe leuke dingen mee deed
wat die alleen af en toe al voor taal in hun mond hebben.. 
.