Mijn broertje draagt ook nike air max, maar ook all-stars en puma-sportschoenen. Hij is nog steeds niet het slechte pad op hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Santigo_ schreef:themuisje schreef:ik denk wel dat als je ze draagt je toch wel bij een bepaald soort mensen hoort/wil horen. iniedergeval niet de mensen waar ik vrienden mee zou worden
Die groepen mensen wil ik niet bij horen, maar het zijn wel 1 van de weinige soorten schoenen waar ik lang op kan lopen/de hele dag op kan werken. Daar vind ik ze dus fijn voor, ben dan toch niet meteen in de goot belandheb ze zelf niet omdat ik ze te duur vind, in het geval dat mensen dit belangrijk zouden vinden
maar iemand met nike airmax aan in combi met een naveltruitje zou ik niet snel op afstappen. maar dat komt meer door ervaringen en niks persoonlijks

breezy302 schreef:kan er trouwens echt niet over uit hoe bekrompen mensen zijn, aan de reacties hier te lezen al! waarom zijn jullie zo? Een homo of een travestiet is zeker al helemaal niet welkom in jullie kringen! Bah...
themuisje schreef:breezy302 schreef:kan er trouwens echt niet over uit hoe bekrompen mensen zijn, aan de reacties hier te lezen al! waarom zijn jullie zo? Een homo of een travestiet is zeker al helemaal niet welkom in jullie kringen! Bah...
zie je mij dat ergens zeggen ? ik denk niet dat jij het recht hebt om zo over mij te praten !!

themuisje schreef:nou mischien niet nee(ik weet dat je niet af moet gaan op uiterlijk etc. maar het zijn gewoon mijn type mensen niet, sorry)

alleen jammer dat ze zo duur zijn

Miracle_ schreef:odetteke schreef:Ik moet zegen dat ik met lonsdalekleding toch wel wat problemen zou hebben
Lonsdale staat toch apart van Nike's ? Ik moet eerlijk toegeven dat er veel mensen met de combinatie lopen, maar je kan deze schoenen toch ook dragen puur omdat je ze mooi vind, lekker vind lopen...
lang niet altijd natuurlijk.... sharoontje schreef:xxxNaatjuhxx & Onley; Alle 2 een dik vooroordeel, waarom móet je persee gabber zijn of bij een bepaald groepje zitten om nike's of een truitje van lonsdale te dragen? Dat gabbers en dat soort lui meestal die nike's dragen is een ander verhaal, maar dat betekend niet dat je maar moet gaan bleren dat je dan een gabber bent of dat je bij een groepje zit.
sharoontje schreef:xxxNaatjuhxx & Onley; Alle 2 een dik vooroordeel, waarom móet je persee gabber zijn of bij een bepaald groepje zitten om nike's of een truitje van lonsdale te dragen? Dat gabbers en dat soort lui meestal die nike's dragen is een ander verhaal, maar dat betekend niet dat je maar moet gaan bleren dat je dan een gabber bent of dat je bij een groepje zit.
Breezy; Ik vind homo's ook best gezellig hoor, af en toe nog gezelliger dan de mensen die je zo tegenkomt in de stad eigenlijk..
NonaWen schreef:Dat mogen we in Nederland gráág doen he.. mensen in hokjes plaatsen