Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(en ik kan het ook weten helaas)
en dat je op die manier ook minder afhankelijk wordt van hem. Het is eigenlijk een heel goed moment om weggestopte dromen naar boven te halen, oude hobby's uit de kast te halen, nieuwe contacten te leggen en nieuwe dingen uit te proberen. Veel afleiding zoeken dus!
tassie schreef:heb even een dip, zit al een uur te janken, en weet niet meer wat ik moet doen....
tassie schreef:helaas gaat het niet altijd even makkelijk om mezelf een schop onder de kont te geven. voel me gewoon zo schuldig van gister..
) zitten huilen van woede, o, ik was boos, in bed ook nog, hem zitten uitschelden in mijn hoofd, en besloten, als ik nu bijna 3 weken zonder hem kan, kan ik heel mijn leven ook wel zonder hem.. ik heb besloten niet meer als eerste contact te zoeken, als die vrienden wil blijven kan die bellen en dan kijk ik wel, maar ben nu op het punt dat ik een vriendschap ook niet meer zie zitten, als die na een relatie van 2 jaar met samenwonen ineens niets meer van zich laat horen en weet ik veel waneer besluit toch vrienden te blijven, sorry, maar zo'n vriend hoef ik niet... hij is me niet waard, ooit kom ik iemand tegen die nog meer van me houd, en om me geeft, en me in me waarden laat als hem, ik heb zo'n sukkel als hem niet nodig die steeds weer naar ze mamie rend om hulp en mij dan met ogen open laat staan waar die is gebleven, ik snap ook niet waarom ik zoveel om hem heb gehuild, hij is het niet waard
Maar ik vind dat je der helemaal gelijk in hebt dat er ergens anders wel een vent rondloopt die je in je waarde kan laten en je alles kan geven wat jij hem ook kunt geven.. tassie schreef:vandaag gaat het weer een stuk beter, gister uiteindelijk toch maar een smsje gestuurd: Wou je gister niet storen, maar alsnog gefeliciteerd.
en ja, natuurlijk weer niks terug, en toen barste ik, heel de weg naar huis van me werk (5 min) zitten huilen van woede, o, ik was boos, in bed ook nog, hem zitten uitschelden in mijn hoofd, en besloten, als ik nu bijna 3 weken zonder hem kan, kan ik heel mijn leven ook wel zonder hem.. ik heb besloten niet meer als eerste contact te zoeken, als die vrienden wil blijven kan die bellen en dan kijk ik wel, maar ben nu op het punt dat ik een vriendschap ook niet meer zie zitten, als die na een relatie van 2 jaar met samenwonen ineens niets meer van zich laat horen en weet ik veel waneer besluit toch vrienden te blijven, sorry, maar zo'n vriend hoef ik niet... hij is me niet waard, ooit kom ik iemand tegen die nog meer van me houd, en om me geeft, en me in me waarden laat als hem, ik heb zo'n sukkel als hem niet nodig die steeds weer naar ze mamie rend om hulp en mij dan met ogen open laat staan waar die is gebleven, ik snap ook niet waarom ik zoveel om hem heb gehuild, hij is het niet waard
Ga leuke dingen doen, genieten van je leven, huilen op het moment dat het toch weer teveel wordt en het komt zeker te weten allemaal goed

Citaat:En voor wat betreft zijn verjaardag; mijn relatie ging uit 2 dagen voordat ik jarig was. We zouden 'romantisch' een weekend naar Parijs gaan (had mijn ex als verrassing geboekt). In plaats daarvan verbrak hij onze relatie. Hoe gek kunnen mannen zijn en denken??