hellup mn dochter haar vriendje Woof is vermist

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Re: hellup mn dochter haar vriendje Woof is vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:29

ga je je dochtertje vertellen dat je woof ''terug'' hebt gevonden of zeg je het eerlijk?

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 20:53

hi nee vertel het gewoon hoor...zij is degene die em is kwijtgeraakt/gestolen op school.....ik ben gelukkig onschuldig, hehe!
maar ik heb het haar vanaaf nog verteld en ze was heel blij!!! kan ze donderdag weer oortje friemelen, dat vind ze zooo leker..tijdens het duimen haha.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:02

Gelukkig is het opgelost.
Als mijn zoontje wild was van een knuffeltje haalde ik er altijd een reserve bij voor het geval dat hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:15

tallechie schreef:
Ik ga woensdag een knuffeltje op sturen naar de ts.

+:)+
Echt lief van je!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:27

hihi mijn broertje had vroeger ook een of ander knuffeltje ( volgens mij moest t een hondje voorstellen met hele grote oren en hij was roze ) .. hij zat tijdens t duimen ook altijd aan die oren te frummelen..
wij hadden ook een reserve flappie (Zo had ie dat ding genoemd)..en maar goed ook..
want mn broertje had met zn kinder logica (flappie had het zo koud en de lamp was lekker warm) flappie op zn leeslampje gelegd en zodoende was de voorkant van flappie helemaal gesmolten en vastgeplakt aan de lamp.. broertje was ontroostbaar dus godzijdank hadden we nog een reserve ^^.

ik had vroeger ook een pop..dat ding heette ook gewoon pop..
en die zag er na een tijdje ook laveloos uit en moest naar de poppendokter (die bestaan echt ^^).. we hadden pop net afgeleverd om gemaakt te worden tot ik een complete paniek aanval kreeg, ik wilde pop niet achterlaten bij die enge meneer en al helemaal niet als die enge manier ging zitten sleutelen aan mijn pop. dus toen hebben we pop weer opgehaald ^^ (helaas hadden wij geen reserve pop).

gelukkig voor de ts heeft ze een andere woof kunnen vinden :D

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 08:35

nou waar bokt weer goed voor is, super hoor

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 08:41

Wat fijn dat het in orde is!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:06

Leuk om te horen dat het opgelost is.
Gisteren voor het stoplicht moest ik er nog aan denken toen ik iemand zag die dat ding met zijn lange armen om de achteruitkijk spiegel had gebonden :D

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 20:00

hi ik vind het ook supergaaf dat ze em opstuurt. Mn meisje heeft er nog wel maar dan in het rose....maar dat was niet haar lievelingetje..maar ze is superrr blij. donderdag weer friemelen;-)

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:56

Wat grappig ik herken dat echt. vroeger had ik aap&schaap. Aap zijn staartje stopte ik altijd in me neus :+ En me duim in de mond en ondertussen friemelen aan het oor van schaap. En toen was aap een keer kwijt, kreeg ik een andere aap, maar denk maar niet dat ik daarmee ging slapen!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:57

Ik heb de woof al klaar liggen. Ga morgen vroeg gelijk naar het postkantoor :-)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:07

maatje31 schreef:
@onley, denk dat je heel voorzichtig moet zijn met je woorden want die zijn idd behoorlijk bot voor de minder bedeelden onder ons. geloof me er zijn mensen die geen 10 euro kunnen missen voor een knuffel! en ja ik kan gelukkig wel 10 euro missen.........maar heb geen geldboom (als single mama zijnde)!

Maar mss ligt ie wel bij een iemand thuis die geen kinderen heeft......en die dit leest;-) Ze heeft nog wel zo een hema-knuffel maar die blauwe was favoriet omdat ie grote oren had en ze daar aan frummelde tijdens het duimen.
je kan altijd proberen toch? anders pakt ze maar de oren vd rose knuffel;-)

en heb de hema al gebeld en alle blauwe zijn op dus de mensen die zegelstjes aanbieden dankjewel!!!!!! maar ja de blauwe knuffels zijn op dus zegeltjes hebben dan niet zo heel veel zin, MAAR evengoed bedankt voor het aanbod! thanx

ow ja geen 10 euro voor je dochter maar wel 35 euro uitgeven aan een dekje ;)
naja dat zegt genoeg voor mij

ik behoor ook tot de minder bedeelden onder ons dus schei me daar maar over uit :(

Lauss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:11

Wat is dat dan voor opmerking Onley? T zijn jou zaken toch niet hoeveel geld ze waar aan uitgeeft?

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:15

Inderdaad, beetje raar :')
tallechie; echt super van je dat je jouwe opstuurt !!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:21

@ Onley: Beetje dimmen hoor, jij kan niet op iemand zijn bankrekening kijken en misschien was het dekje wel meer dan nodig en heeft ze het plan op gevat direct een goede te kopen zodat ze zeker was van kwaliteit?

Ik denk dat je niet mag oordelen over zulke dingen en daarbij is het erg offtopic :n

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:25

En dan is het altijd nog de keuze aan de ts. De ts heeft gewoon gedacht, misschien heeft er iemand nog wel een liggen.

TS heeft ondertussen de hema ook gebeld en er zijn geen blauwe meer.

Ik heb nog wel een blauwe woof liggen en ik doe er niks mee en daarom kan ik hem opsturen.

Ts betaalt er dus wel degelijk voor en ts neemt de moeite om een nieuwe woof voor haar dochter te vinden

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:31

Snap niet dat er altijd weer mensen zijn die negatief moeten doen!

TS moet zelf weten wat ze met haar geld doet, gaat anderen niks aan, en als ze zo een nieuw knuffeltje kan krijgen, is dat alleen maar mooi meegenomen toch!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:45

Lauss_ schreef:
Wat is dat dan voor opmerking Onley? T zijn jou zaken toch niet hoeveel geld ze waar aan uitgeeft?

ik ben erg blij ja dat het niet mijn zaken zijn
ik uit alleen mijn mening ;)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:49

Maar je mening voegt verder geen waarde toe aan dit topic ;)

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:59

Poeh, ik weet nog dat dochterlief haar "beertje Beer" kwijt was. nachtenlange drama's, overal gevraagd. Bleek dat een stel jongens er mee aan het voetballen zijn geslagen en het arme beest in not time onherkenbaar was geworden. Godzijdank een surrogaat vervanger gevonden (die het overigens nog steeds doet :D ) maar het waren iets mindere nachten toen....

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:40

@ onley. mijn dochter haar kamer staat werkelijk vol vh speelgoed, Bart Smit is er niets bij. En ga zo weer BS sponseren om een paardentrailer van playmobiel voor haar te kopen (een dokter-kadootje) dus mn dochter komt werkelijk niets te kort. ik kom ook niets te kort, en ja 35 euro bieden op een dekje ...ook dat kan ik mij permiteren! daar ben ik heel blij mee!
Juist omdat mn dochter al zoveel heeft, was mijn gedachte.......tis geen drama als er geen nieuwe Woof komt (ook al was het friemel knuffel) maar wellicht het iemand er 1 liggen die er niets mee doet en waar ik mn meisje blij mee kan maken............mss had een andere moeder wel gedacht; je hebt een ton vol met knuffels, je doet het daar maar mee!
Maar ik denk ik doe een oproep en wie weet....................NIETS MEER EN NIETS MINDER!

SO BACK OFF! EN GA NIET GELIJK OORDELEN.........MIJN DOCHTER STAAT OP NR 1 DAAR GEEF IK MN LEVEN VOOR!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:31

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling dat we offtopic gaan en op de man gaan spelen. Probeer ontopic te blijven en de discussie op de bal te spelen, elkaar persoonlijk aanvallen is nergens voor nodig.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:37

maatje31 , je hoeft je niet te verdedigen. :(:) Je weet zelf hoe het zit. En Bokkers kunnen zelf ook zien dat je er moeite voor doet. (uitzonderingen daar gelaten) ..

In ieder geval heel lief dat een bokker het knuffeltje opstuurt en je kleine weer blij is ! :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:11

Woof zit in een doosje op weg naar de ts.

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:59

talltechie, wat lief van je en inderdaad wie niet waagt wie niet wint! groot gelijk ts! iedereen blij mooi toch :)