en heb nog laten uitzoeken of er andere mogelijkheden waren, maar mijn auto valt 100% overal buiten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DiegoWendy schreef:Er waren deze maand al 30 autos verkocht
Dus hoe bedoel je recessie...
pmarena schreef:'tuurlijk wil men wel verdienen , maar ik heb geen idee hoe de marges liggen.
Ik neem aan dat er heus wel een dusdanige marge is dat ze best nog een leuke korting kunnen geven EN dan nog een leuke winst erop maken
Siets schreef:Vooral nu met die slooppremie is de bodem wel bereikt qua verdere kortingen.

Chiqa schreef:Siets schreef:Vooral nu met die slooppremie is de bodem wel bereikt qua verdere kortingen.
Bullshit, dit wordt door de staat betaald en ziet het autobedrijf niets van.

Chiqa schreef:Je brengt het gewoon verkeerd Siets, het heeft gewoon niets met de garagist te maken, niets!
Iedereen weet dat dit uit een potje van de staat komt, en zou jij ook moeten weten dus als je geld voor je sloopauto aangeboden heb gekregen.
De autowereld wordt door zulke opmerkingen in een verkeerd daglicht gezet en dan vind ik het niet meer dan rieel dat ik dat even 'rechtzet' ze hebben al zwaar weer genoeg
Nu heb je vaker een vergissinkje zien maken hoor (eerder in dit topic nog verders niet relevant)maar in dit geval zat je er dus goed naast en vond het erg beroerd overkomen naar mensen die hard moeten knocken voor hun bedrijf.
Ze proberen idd hun hoofd staande te houden, en daar begint heel voorzichtig wat verbetering in te komen, maar we zijn er nog lang niet momenteel gaan nog steeds dagelijks garagisten en dealers failliet.
Door de invoering van de sloopregeling proberen ze hun omzet iets te vehogen het de mensen aantrekkelijker te maken om een auto aan te schaffen die wat nieuwer is, tevens is het een gunst naar het milieu toe om eindelijk eens afscheid te nemen van de vervuilende oudere auto's en een schonere er voor terug te kopen.
Maar verders.....valt er weinig in te leveren, of af te dingen. Het rechts van de sterkste we zullen zien wie er overblijven, ik hoop dat wij daar bij zullen zijn verdien er immers mij brood in.
Siets schreef:Al 30? Dat is niet veel hoor...
Wonderlijk super getal!Chiqa schreef:Siets zoals ik al eerder zei heb ik je wel vaker betrapt op een opmerking waarvan ik dacht, wat bedoel je nu en zat je er nogal naast.
Dat geeft toch helemaal niets. Ik zit nu ongeveer 17 jaar in het vak heb motorvoertuigen techniek gedaan, volgend jaar mijn jubileum![]()
Al bedoel je het nog zo goed je bent 22 jaar. Dat geeft natuurlijk helemaal niets, maar soms zijn je opmerkingen echt behoorlijk uit de richting zijn.![]()
Zo ook je opmerking eerder in dit topic (Zal niet off topic gaan want dan ben ik aan het afdwalen)Siets schreef:Al 30? Dat is niet veel hoor...
Dat is namelijk intzettend veel zelfs een hele grote dealer mag met zo'n verkoop in zijn handen knijpen, vind je het dan heel erg dat ik mijn medenkingen heb bij jou opmerkingen?Wonderlijk super getal!
En zijn tijden geweest dat ze dit per jaar verkochten namelijk....
En als jij dan werkelijk in een autobedrijf heb gewerkt weet je ook dat dit soort opmerkingen de boel erg uit zijn verband kunnen trekken en het schade kan aanbrengen aan de aankoop van een auto te maken zie elders.
. Ik voel me heus niet 'betrapt', zoals je
.Siets schreef:. Daar hoeft mevrouw Chiqa mij niet in te corrigeren.
En als ik het goed begrijp werk jij bij mercedes. Daar liggen de verkoopcijfers misschien heel anders dan bij
peugeot, waar ik vandaan kom.