pubelia schreef:Ik heb dan buiten mijn vriend, die ik ook echt als goede vriend beschouw, nog 1 iemand die ik dan als goede vriendin beschouw.
Imo is een goede vriendin/vriend iemand die altijd klaar staat. waar je alles tegen kan zeggen, waarmee je ruzie kan maken om erna het weer goed te maken en te vergeten. Die hoe moeilijk jezelf het ook hebt, altijd voor je klaar staat, dag en nacht. Waar je heen kan als je geen huis meer hebt. En die je neemt zo als je bent.
Idd en in mijn ogen is een hele goede vriend/vriendin ook iemand die niet zeurt dat je al een week niet gebelt hebt, of dat hij/zij vaker belt dan jou etc.
Zulke dingen komen niet eens in me op. Ik heb 2 hele goede vriendinnen, zelfs al spreek ik ze weken niet, als ik ze bel dan kan ik er altijd terrecht en andersom. We hebben gewoon allemaal een druk leven maar proberen wel tijd voor elkaar vrij te maken om eens wat te gaan drinken of bij elkaar thuis lekker te zitten kletsen. We zien elkaar niet vaak (de ene ongeveer eens a 1,5/2 weken en de ander soms zelfs 1 x per 2 maanden ofzo..) smsen/bellen wel veel, maar als er wat is dan sta je voor elkaar klaar. Ik ga me niet druk lopen maken over of die ene vriendin mij wel genoeg belt of niet.
En wbt afzeggen, kan ook gebeuren. Goede vrienden van ons probeerden wij al 5 x te bellen om wat af te spreken, maar alle 5 de keren konden ze niet of werd er later alsnog afgezegd. Ja is jammer, maar kunnen zij ook niets aan doen. Voor mij niet iets om me druk over te maken, zolang ik zeker ben van onze vriendschap.
.