ik heb ook geen goede ervaring met lg, maar hopelijk is jouw model beter!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hier ga je echt spijt van krijgen..
* en echt...ik heb hem nu ruim 2 jaar....en nog steeds geen goed excuus om een nieuwe te kopen

Didoo schreef:Ik wil je pret niet bederven, maar die telefoon ligt hier naast me en die wil je echt niet hebben
patserke schreef:Nooit last van gehad, ik heb mn cookie sinds begin februari. Hij is juist snel in bedienen, kan bijna overal tegen (lees: heeft gezwommen, paard van 1.82m én overgewicht opgestaan, paar keer van de trap gevallen, uit mn hand/broekzak gevallen met het fietsen en is alleen nog maar bekrast..) nou ik dat nalees zie ik dat ik misschien iets zuiniger moet gaan doen met mn telefoon, hij heeft al veel meegemaakt in bijna 5 maandenhier iemand met een lg cookie, soms valt die gewoon uit en gaat automatisch weer aan, zeer traag in bedienen... kan niet tegen een stootje
Nooit doen.. 
Niien_ schreef:Wees slim en kies een Samsung of Nokia, die hebben super goede telefoons en ook nog eens super mooie!
Gebruik je verstand en niet je ogen

Amanda__ schreef:mooi phone..maar idd sterkte met de LG..
hier nog zo een slachtoffer..snap niet wat mij bezielde om van mij oude vertrouwde samsung af te stappen..
samsung, lg en nu weer terug bij samsung en dat bevalt me beter!
heb uberhaupt nooit problemen gehad met samsung