Blij (a)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Blij (a)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:48

gefeliciteerd!

ik heb ook geen goede ervaring met lg, maar hopelijk is jouw model beter! :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 22:17

Didoo schreef:
Ik wil je pret niet bederven, maar die telefoon ligt hier naast me en die wil je echt niet hebben :=

idem dito hier :wave: waardeloos, ik heb echt nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop *kijkt vol afschuw naar mn mormel*

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:47

Ik heb in plaats van deze nu een HTC ook met toetsenbord, volgens mij is die veel duurder maar veel beter. Kan alles tegelijk ermee.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:56

Ik heb een LG vieuwty en heb spijt dat ik die gekocht heb zeg, Na 2 dagen beeld wit en viel die opeens uit. Touchscreen reageert niet meer goed. smsen is irritant. zeurzeurzeur. maar die van jou is om te kwijlen ! die zou ik graag willen

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:59

Hij ziet er gaaf uit jah, maar geloof me, dat is hij niet!
Ik hoooop echt dat je je bedenkt en toch een andere telefoon koopt := Hier ga je echt spijt van krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 11:09

Hier trouwens ook geen goede LG ervaringen. :+

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:28

Mijn LG shine is niet dood te krijgen!
Er hebben paarden op gestampt, hij heeft gebadderd, hij is gevallen, gepletterd en gegooid *ja ik ook maak mobieltjes kapot als ik nijdig ben :D * en echt...ik heb hem nu ruim 2 jaar....en nog steeds geen goed excuus om een nieuwe te kopen }:0

Maarrrrr ik hoor wel van iedereen dat ik geluk heb, alleen maar nare ervaringen.

Dus succes en natuurlijk hardstikke gefeliciteerd *deze wel heel houden he*

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:35

Gefeliciteerd! :D Maarrrr
Vriendin had dezelfde... Na 1 DAG (!!! :oo ) kapot!
Toen een nieuwe gekregen en die doet het nu nog wel.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:10

wat heeft iedereen met LG? :o

ik heb al 2 jaar lang LG's. en nooit trammelant mee gehad!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:31

aliesjeh schreef:
Gefeliciteerd! :D Maarrrr
Vriendin had dezelfde... Na 1 DAG (!!! :oo ) kapot!
Toen een nieuwe gekregen en die doet het nu nog wel.

mijne was na 5 weken dood, zo dood als t maar kon,en dat arme ding lag alleen op mn bureau, stiefvader woest, kreeg geen nieuwe hij werd 3 a 4 weken gerepareerd.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:36

Ik heb hier maar 1 à 2 positieve reacties gelezen, dus ik snap echt niet dat je nog twijfelt? :?
LG is een baggerküt merk, daar moet je absoluut niet aan beginnen, of je wilt na een maandje weer een nieuwe telefoon ;)
Wees slim en kies een Samsung of Nokia, die hebben super goede telefoons en ook nog eens super mooie!
Gebruik je verstand en niet je ogen :+

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:37

mooi phone..maar idd sterkte met de LG..
hier nog zo een slachtoffer..snap niet wat mij bezielde om van mij oude vertrouwde samsung af te stappen.. |(

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:47

Didoo schreef:
Ik wil je pret niet bederven, maar die telefoon ligt hier naast me en die wil je echt niet hebben :=

idem dito!! mijnes valt uit spontaan.....soms wel 6 x achter elkaar...batterijen snel leeg en traag als een slakje...
spijt spijt spijt....

overigens vind ik het liegen tegenover je ouders niet zo netjes terwijl je wel verwend word

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:36

patserke schreef:
hier iemand met een lg cookie, soms valt die gewoon uit en gaat automatisch weer aan, zeer traag in bedienen... kan niet tegen een stootje
Nooit last van gehad, ik heb mn cookie sinds begin februari. Hij is juist snel in bedienen, kan bijna overal tegen (lees: heeft gezwommen, paard van 1.82m én overgewicht opgestaan, paar keer van de trap gevallen, uit mn hand/broekzak gevallen met het fietsen en is alleen nog maar bekrast..) nou ik dat nalees zie ik dat ik misschien iets zuiniger moet gaan doen met mn telefoon, hij heeft al veel meegemaakt in bijna 5 maanden :+

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 10:17

Gefeliciteerd,
Maar ik heb zelf niet ervaringen maar vriendin met lg's baggertelefoons,
zijn nogal erg snel kapot en dood, vallen uit beeldschermen doen het niet meer echt niet aan beginnen hoe mooi en leuk hij er ook uitziet daar ga je geheid spijt van krijgen.
ik zou als ik jou was voor wat anders kiezen.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 10:29

Vriendin heeft die telefoon ook & is er 100% tevreden mee. Ze vind het de fijnste telefoon die ze tot nu toe heeft gehad!

Dus het is maar net mazzel hebben denk ik & hoe je het zelf ervaart :j

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:02

LG :\ Nooit doen.. :D

Ik heb een LG Chocolate gehad. En in een ruim jaar heb ik 6 keer een nieuwe gehad en is hij 4 keer opgestuurd..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:10

Niien_ schreef:
Wees slim en kies een Samsung of Nokia, die hebben super goede telefoons en ook nog eens super mooie!
Gebruik je verstand en niet je ogen :+

Samsung heb ík geen goede ervaringen mee, en meerdere mensen die ik ken niet :=
Mijn mobiel heb ik nu nog geen jaar, verschillende toetsen doen het regelmatig niet, soms looptie vast of valtie ineens uit, als hij uitstaat, start hij op wonderbaarlijke wijze zelf op. En mijne houd het nog lang uit, 3 vrienden van mij hadden ook een samsung, allemaal na nog geen halfjaar vieldie uit mekaar(schuifmobiel) of deed het beeldscherm het opeens niet meer(klapmobiel). Nee ik zou ook niet voor een samsung gaan :\

Mijn LG(wit klap mobieltje, zo'n ei vorm xD) deed het opzich prima, geen problemen mee gehad. Maar het was een hele simpele dat wel, ook geen touchscreen ofzo, dus is te verwachten dat het van zichzelf een sterker model is.

Wel superlief van je ouders trouwens, gefeliciteerd :)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:08

LG wat een geweldig merk. *not.
Ik zou een andere telefoon uitzoeken, er zijn ook wel dit soort modellen van SamSung of Nokia en dat zijn betere merken.
Een LG is zo kapot en is bijna altijd leeg. Een LG moet je dag en nacht aan het stroom houden. Tenminste zo is het mij altijd vergaan. :7

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:09

Amanda__ schreef:
mooi phone..maar idd sterkte met de LG..
hier nog zo een slachtoffer..snap niet wat mij bezielde om van mij oude vertrouwde samsung af te stappen.. |(

dat had ik ook :j samsung, lg en nu weer terug bij samsung en dat bevalt me beter!
batterij van lg was na paar uur al leeg, zelfs toen hij nieuw was al om de dag terwijl ik er niet eens veel mee deed, was langzaam, irritante knopjes etc etc etc.
heb nu weer samsung en daar blijf ik bij :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:59

gefeliciteerd!

Ik heb helaas ook alleen maar slechter ervaringen met LG. Ze zijn in verhouding goedkoper, maar dat merk je ook aan de kwaliteit... Ik ken 5 mensen met een LG, verschillende types en alle 5 hebben ze dusdanig gedoe gehad dat ze nu over gestapt zijn op een ander merk. Ik heb zelf een samsung, de touchwiz en die bevalt me prima :) heb uberhaupt nooit problemen gehad met samsung :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:03

gefeliciteerd, en sterkte met een LG de mijn LG vieuwty heeft het welgeteld 3 mnd volgehouden, ben nou trotse eigenaar vaan een samsung star

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:37

Gefeliciteerd met het behalen van je examens!!

Een ontzéttend leuke telefoon !!! :D

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:27

Even ter informatie; mijn lg heeft het vandaag al weer 7 keer begeven, ik ben het voor je gaan tellen ;)

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:41

Gefeliciteerd.

En idd mooie telefoon..voor het oog.
Maar begin absoluut niet aan een LG.. :n