Mevrouw heeft u nog voetbalplaatjes/Ice agemuntjes/enz

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:30

Bij onze Plus zetten ze zelfs dranghekken neer anders kom je de winkel niet eens in- of uit...
Als er zo'n bende staat te roepen "mevrouw mevrouw heeft u xxx?" dan zeg ik meestal "nee" of ik zeg dat ik het zelf hou.
En als ik zie dat er een verlegen kindje wat verderop staat, dan krijgt die het spaardingetje van me :+ .

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:36

ik wil geen plaatjes|muntjess|zegeltjess enzo
ik weiger ze altijd
ik zie het doel der niet van in
alleen maar "Troep" vind ik
je doet er later niks meer mee jaaa

Paintlinger

Re: Mevrouw heeft u nog voetbalplaatjes/Ice agemuntjes/enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:40

Ik doe daar dus niet aan mee hè.....die kinderen moeten leren dat ze niet zomaar alles krijgen als ze erom vragen....

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:46

ik zoek altijd of ik iemand kan vinden die kinderen heeft en ze ook sparen.
meestal zijn ze gelijk sprakeloos als ik dan de muntjes, kaartjes enz aan hun geef.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 17:48

Ja, bij ons staat er ook bij élke actie van de AH wel een groep kinderen bij de uitgang. En van mij krijgen ze die dingen écht niet hoor, toen ik zo oud was (en nee, da's niet zo heel lang geleden :+ ) zou ik werkelijk niet durven om daar te gaan staan en erom te vragen :o !

Mijn buurjongetjes krijgen ze altijd, die zijn er oprecht heel blij mee en vragen er niet om...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:03

Als ik kinderen had, had ik ze verboden om zo te gaan staan bedelen bij de supermarkt.

Ik vind het zelf ook hondsirritant. Ik neem ze bij de kassa niet eens aan die onzin. Mogen ze mooi houden.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 09:37

De Hoogvliet waar ik kom, kon je feestbeestenpunten sparen. Voor elke 2 punten mocht je een feestbeest grabbelen.
Maar geen opdringerige kinderen bij de uitgang, gelukkig.
Mijn zoon had alle feestbeesten (heb je als familie meespaart) en heeft die hij overhad uitgedeeld.

Ik hanteer ook "kinderen die vragen worden overgeslagen".

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 09:44

Hier kreeg ik laatst bij de Super de Boer ook van de Ice Age muntjes. Ik neem ze wel altijd mee (er stonden gelukkig geen kinderen te bedelen) en nu stond er verderop bij de info balie een vrouw die een actie niet gezien had en dus graag nog een pak ergens bij wilde kopen om zo wat munten voor haar zoontje te sparen.
Ik ben toen naar die vrouw gelopen en heb haar mijn drie muntjes gegeven. Toen zei ze tegen haar zoontje: wat zeg je dan? En die was helemaal dol enthousiast. Stond hij heel lief dank je wel te zeggen en een handje te geven... Daar word ik dan ook helemaal blij van... :D Zo schattig.

Dus ik neem die actie dingen wel altijd mee, en kijk dan wel aan wie ik wat geef...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:06

Ik had dus serieus dat mijn coop smiley uit mijn broek werd getrokken (met sleutels er nog aan!) omdat hij deze smiley wilde zien. Ik stond net bij m'n fiets m'n boodschappen in de tassen te laaien.
1) Vraag het dan of je het mag zien, blijf met je fikken van me + wat aan mij hangt af.
en
2) nee, je krijgt 'em niet. :(

Wat was ik pissig zeg. Ik heb mijn sleutels + smiley teruggepakt en ben weggefietst, maar wat was ik in staat dat kind wat aan te doen. :o Ik zou dat dus nooit van m'n leven gedurfd hebben toen ik klein was.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:18

Ik neem het altijd wel aan bij de kassa en geef het dan wel aan kinderen, maar idd niet aan die schreeuwende, bedelende kinderen die alle anderen wegduwen. Liever aan kleine verlegen kindjes die zelf met mama boodschappen aan het doen zijn ofzo.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:20

Brainless schreef:
Bij mijn kinderen werden de wheelies(van de plus) uit hun handen getrokken, toen ze voor mij uit de winkel uit liepen.
Ik was woest, zegt zo'n kind... ik was al langer aan het wachten dus het is mijn beurt om ze te krijgen.
(hij dacht dat ik ze zomaar aan wat kinderen had gegeven.... en dan nog, moet ikzelf weten).
Toen ik duidelijk had uitgelegd dat dit mijn kinderen waren kreeg ik ze (bij gratie!!) terug. Gelukkig werden ze toen weggestuurd door het personeel.

oei oei oei wat ben jij nog lief geweest, daar heb ik echt respect voor, ik denk niet dat ik dat nog had gedaan, geen gek die met zn tengels aan mijn kinderen zou komen.. jeetje wat brutaal
hier bij de albertheijn stonden toen hele scholen!! en er kwamen toen wat medewerkers woest naar buiten want ze vielen je echt lastig, er werd een mevrouw voor k*****h**r uitgescholden omdat ze ze niet wilde geven :wow: jochie heeft dat trouwens ook geweten want die kreeg van alle volwassenen rondom de volle laag, stelletje schoften.