Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:03

WillemYntJee schreef:
Dat ik aan het rijden was op een paard wat ik wilde kopen (zie profiel: Wildfire). Daarna ging ik op wedstrijd met een hele grote vrachtwagen maar we hadden bijna geen spullen? En het was heel stil op stal dus ik kon ook van bijna niemand wat lenen. En toen ging k op zoek naar een hooinet :P Echt te bizar maargoed..
En daarvoor ook nog wat maar dat weet k even niet meer.

K droom altijd raar: dat ik zwanger ben of dat er iemand doodgaat oid echt niet leuk mja..

Dat was dus dat mn tanden uit mn mond vielen, echt heel apart?

prii_boy

Re: Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:17

ik had een tijdje terug toen ik koorts had ook zo'n rare droom.
Ik droomde dat ik bij een kudde friese paarden was en dat die gingen vechten tegen piraten oid? En dat ze in het water leefde en ze gingen mij verdinken omdat ze dachten dat ik hun veraden had ? :P. Ik werd wel 10 keer wakker in die droom, het was ook eng op dat moment (kwam ook door de koorts denk ik :P)

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:25

Zo droomde ik afgelopen week dat ik in een bus zat en we kregen een ongeluk. Ze waren allemaal gewond, behalve ik. Dus ik moest 112 bellen, ik had doorgegeven wat er aan de hand was en toen ik moest vertellen waar het was viel me telefoon uit. Kreeg ze daarna ook niet meer te pakken en ben ik maar weg gelopen :+..

Smorgens werd ik wakker met een schuld gevoel haha.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:33

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met een ander had gezoend }>
Was in m'n droom dronken volgens de rest, volgens mezelf nieen kon die zoen me ook niet meer herinneren.

Is ook niet zo leuk wakker worden ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:29

Ik heb vanacht echt heel erg dom gedroomd haha. Droomde dat me paard in stal had gepoept en bij koeienvlaaien komt er altijd zo soort laagje op die als je hem eraf haal de vlaai weer open is zegmaar en ik droomde dus dat dat bij de poep van me paard ook zo was en dat dat velletje van boven op die vlaai eraf viel en er allemaal echte oranje slangen uitkwamen. hahaha slaat dus echt hellemaal nergens op.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:40

Ik droom altijd apart :Y)

Afgelopen nacht droomde ik dat ik een vriend had, en die was super rijk. Hij kocht een huis voor me, sloeg een spijker in de muur, boorde een gaatje in mijn rug en hing me aan de spijker := .

Leuk topic, zal morgenochten mijn droom wel posten :Y)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:46

mistid schreef:

Afgelopen nacht droomde ik dat ik een vriend had, en die was super rijk. Hij kocht een huis voor me, sloeg een spijker in de muur, boorde een gaatje in mijn rug en hing me aan de spijker := .

Hahahahahahaha :Y)

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:47

Marlis schreef:
mistid schreef:

Hahahahahahaha :Y)

Ik ben benieuwd naar het vervolg _O-

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:50

Ja ik droom ook altijd raar :+ , vannacht had ik gedroomd dat ik twee messteken in mijn buik had en naar het ziekehuis moest. En ik vertelde aan de dokter dat ik het ook allemaal had gedroomd wat er gebeurd was, dus ik wist ong.wat de dader was. Toen gingen ze met een ijzerdraadje in een "messteek"omdat ze graag wouden weten met wat voor mes ze hadden gestoken en hoe diep het was, toen vond ik het niet meer leuk. En werd wakker :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 07:54

Vannacht heb ik op een giraffe gereden := . Toen kwam mijn zusje en die zaagde de poten eraf.

Uhhh :+

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:13

ik had vroeger altijd een droom dat ik op een rand stond en eraf viel, en er geen einde kwam aan de val...

ook vond ik een aparte droom dat ik kon vliegen en dus alles zag gebeuren onder me

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:29

ik heb altijd van die klote dromen :Y)

heb laatst een keer gedroomd dat mijn vriendin en ik ruzie hadden voor een hele lange tijd, en dat ik der tegen kwam en dat ze door iemand werd neergestoken en ik helemaal in paniek was en dat alles bij mij onder bloed zat en ik keihard moest huilen en toen werd ik wakker..

heel weird :o

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:48

Mereltje schreef:
Ik droomde vannacht nog iets heel raars :=

Ik droomde dat ik een baby had en dat mijn ouders een weekendje weg waren.
En dat ik toen vergeten was dat ik een kind had.
Dat kind heeft toen het hele weekend in een keukenkastje gezeten :')
Totdat mijn ouders bijna thuis waren, toen herinnerde ik het me ineens weer en ging dat kind snel eten geven.
Maar mijn ouders kwamen er toch achter dat ik hem vergeten was (omdat hij een vieze luier had) en toen heeft mijn moeder dat kind naar een weeshuis gebracht.

Ehh, tsja :o

Deze herken ik echt! Heel gek. Niet net hetzelfde, maar wel ongeveer. Ik droomde een aantal maanden geleden ook dat ik een baby
had, maar ik had niets van spullen om het te verzorgen. Geen kleding, geen flesje, ... En ik deed er ook niets mee, baby lag maar
gewoon ergens en ik keek er niet naar om. Ik herinner me nog dat ik in die droom aan mijn grootmoeder vroeg of ze mee naar de winkel
reed om een flesje te kopen en eten. :Y)

De droom waar je tanden uitvallen of afbrokkelen herken ik ook. Die heb ik soms een keer, dan weer maanden niet, en dan komt hij weer terug.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 09:57

vroeger toen ik nog heel jong was (7 ofzo) toen had ik altijd een bepaalde droom over dinosauriers.. het begon dan dat ik in een soort van pretpark was maar dat was een heel raar park want de dino's konden daar loslopen, en ik had 1 dino en die was mijn vriend.. en die luisterde enz naar mij.. dus een hele vrolijke gezellig droom.. die altijd veranderde in een nachtmerrie die heel verkeerd afliep (ik en mn familie werden gedood oid).. maar ik heb die droom zo vaak gehad, nu nog steeds heeel af en toe dat ie weer terug komt, maar nu weet ik inmiddels als ik die droom heb, dat ik droom en dat het nep is, en ik weet in die droom ook precies hoe de droom gaat en dat ie verkeerd af gaat lopen maar toch kan ik er niets aan doen..
vroeger was die droom eng omdat de dino's eng waren ^^ maar nu is die droom eng omdat je je zo machteloos voelt.

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:04

Ik kan er zo niet 1 herinneren,
als ik weer heb gedroomd mogen jullie meegenieten :o

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:06

Dat is eigenlijk best gek dat sommige dromen 'terugkomen'.
Die tandendroom heb k dus ook al veel vaker gehad bijv.
Vanacht waren mn ouders + broertje ineens ontvoerd ofzo en toen moest k met 2 andere gezinnen met heel veel kinderen (?) hun gaan zoeken. Maar zij wisten er veel meer van, dus k mocht op bepaalde plekken niet komen. En toen reden we in een hele grote auto langs een kring met allemaal mensen en toen zag k mn ouders + broertje dus zitten, maar k mocht niet naar ze toe, want dan zou frank rijkaard boos worden ofzo!? :P
Echt heel gek allemaal en k weet m ook niet meer precies (gelukkig :P ).

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 13:27

hahah ik bedenk me net ook
toen wij op vakantie waren, droomde mijn zus dit;
ze reed door het bos van ons dorp, Witteveen.
toen stonden er allemaal bomen in de brand enzo,
dus mijn zus de politie bellen, en toen zei ze;
HEE HET BOS STAAT IN BRAND!!!!
en toen zeiden ze:
' Oké, maar wat vind jij eigelijk van de hangjongeren in Witteveen :') '

en ik droomde eerder eigelijk altijd heel vredig.
dan zag ik gewoon een blauwe lucht,
en dan zag ik al mijn knuffels aan een ballon met een touwtje er aan naar boven zweven :')
en dat dan de hele droom door :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:30

LimaMambo schreef:
heb wel eens gedroomt dat ik wakker was.. dan word je raar wakker zeg :+

Ik droomde weleens dat ik mijn bed uitstapte en naar de deur liep. En op dat moment schrok ik net wakker. Toen was ik even in de war :+

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:19

Pas heb ik ook weer zo'n vreemde droom gehad. :+ In mijn droom sliep ik, en droomde ik ook. En toen werd ik wakker (in mijn droom) en toen wist ik ineens dat het een droom was, en toen werd ik wakker. :))

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:36

Ik heb vanacht gedroomt dat ik bij iemand op een spel een plaatje liet maken (is ook zo) maar ze wist niet meer hoe het er uit moest zien. Toen was zei op een of andere manier bij mij ergens op een parkeerterrein waar mijn opa en oma een zomerhuisje hebben heel vaag. :+

En toen gingen we het topic zoeken waar het voorbeeld van het plaatje in moest staan, maar we konden het nergens vinden.

Echt heel raar, ik ken dat meisje verder totaal niet ik laat alleen een plaatje bij haar maken. :')

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:57

Ik had 5 miljoen euro gewonnen bij de staatsloterij.. :')
En net toen ik aan het winkelen was, ging m'n wekker. :roll:

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 07:42

Zwitsal schreef:
vroeger toen ik nog heel jong was (7 ofzo) toen had ik altijd een bepaalde droom over dinosauriers.. het begon dan dat ik in een soort van pretpark was maar dat was een heel raar park want de dino's konden daar loslopen, en ik had 1 dino en die was mijn vriend.. en die luisterde enz naar mij.. dus een hele vrolijke gezellig droom.. die altijd veranderde in een nachtmerrie die heel verkeerd afliep (ik en mn familie werden gedood oid).. maar ik heb die droom zo vaak gehad, nu nog steeds heeel af en toe dat ie weer terug komt, maar nu weet ik inmiddels als ik die droom heb, dat ik droom en dat het nep is, en ik weet in die droom ook precies hoe de droom gaat en dat ie verkeerd af gaat lopen maar toch kan ik er niets aan doen..
vroeger was die droom eng omdat de dino's eng waren ^^ maar nu is die droom eng omdat je je zo machteloos voelt.

misschien teveel jurastic park gekeken :D ;)

ik heb vroeger ook vaak gedroomt dat er slangen in huis waren, en iedereen op mijn bed ging zitten zodat ze niet gebeten werden haha..
dat was een druk bezet bedje.. wel lekker knus 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 07:47

Vannacht nog!
Ik droomde dat we met een clubje ergens hadden geslapen, en de volgende dag moest ik weer naar school. Ik eerst mijn tas in pakken, ik had echt een grote koffer ( waar dat op sloeg geen idee, was 1 nachtje weg ). Toen gingen we eten ik ging aan de chips 's ochtends vroeg. En toen moest ik met koffer en al keihard naar de bushalte rennen, en toen haalde ik de bus niet, en toen werd ik wakker :Y)

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:20

Ik heb weleens 2 keer ongeveer dezelfde droom gehad.
De eerste was 2 maanden geleden, en de andere een maand later.
Voordat ik een relatie met mijn vriend had, vond mijn beste vriendin hem altijd al leuk. Mijn vriend heeft ook weleens tegen mij gezegd dat hij haar ook wel intressant vond, maar niet zo erg om iemand leuk te vinden.
Ik droomde dus dat ik hun zag zitten op een bankje in het park. Ze waren elkaar innig aan het omhelzen en zoenen. Ik zat er recht tegenover achter struiken naar te kijken. Ik stond vastgenageld aan de grond. Toen ineens trok de beste vriend van mij en mijn vriend me weg en ging me omhelzen (wel vriendschappelijk). Hij ging me toen troosten. De ochtend dat ik wakker werd was ik helemaal van slag en heb ik er ook nog om moeten huilen omdat ik het beeld maar niet uit men hoofd kreeg en dat ik zo bang was dat mijn droom waarheid zou worden. Een maand later droomde ik weer dat ze aan het zoenen waren. Toen was ik er niet zo heel verdrietig om, maar ik vond het niet leuk. Mijn vriend had me al bij de eerste keer verzekerd dat dat ook nooit zou gebeuren, dusja.

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:08

Ik droomde vannacht dat 2 meisjes uit mijn klas een relatie hadden. Ik ga dat maar niet tegen hun zelf zeggen, want het komt vast erg ongeloofwaardig over. :+