Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
XxDamelzaxX schreef:Ik snap ook wel dat ze het doet omdat hij het niet wil, maar ik snap niet waarom ze dan zo gaat doen. Je kan toch ook zeggen: 'sorry, maar ik ga weer want mijn pony vind het een beetje eng dus dan doet hij/zij het toch niet en ik wil niet ruw met hem omgaan'.
Maar ik denk ook dat ze daarum een beetje ruw met hem doet, omdat hij het niet doet.
Niet denken dat ik het nu goedkeur hoor!

Sodeletuut schreef:Arm beest, tja, zo krijg ik een pony ook wel liggend, gewoon ombeuken en er boven op gaan liggen!

suus_Mette schreef:Sodeletuut schreef:Arm beest, tja, zo krijg ik een pony ook wel liggend, gewoon ombeuken en er boven op gaan liggen!
Nog even en we gaan allemaal met onze paarden judo beoefenen, in plaats van vrijheidsdressuur! Waarom lief doen, hup tackelen die knol!
Ik vind dit echt niet normaal hoor, arme pony, iedereen met een béétje verstand van paarden snapt dat zoiets hardstikke eng is voor zo'n pony. Echt achterlijk

ezanden schreef:Schandalige vertoning. Het diertje werd (o.a.) grof gedwongen om te liggen.
Dat poepen was een teken van alle stress. Ook sleurde dat meisje (letterlijk) de pony een podest op![]()
![]()
Je moet er niet aan denken wat ze in haar achtertuin staat te doen![]()
Ze scheen totaal niet in de gaten te hebben, hoe grof ze met die pony omgaat.
In en in triest....