hoor je dagen niets en krijg je uit het niets smsje met hoe gaat het ? ja en al die vorige smsjes van mij dna? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
upendo schreef:
Die kan je beter aanpassen naar:
'Regel 1 van SMS'en naar iedereen'

Of ik sms er achteraan dat ik niet voor de katse k*t sms
Ylana schreef:Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
![]()
En het ergste is... Je hebt nog gelijk ook!!!

holly schreef:Ik heb daar eigenlijk maar 1 ding op te zeggen
Mannen zitten de hele dag in de nothing box, dus stop gerust met proberen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT ... re=related
Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

A_lette schreef:Hey dit ken ik ergens vanAlleen reageren als meneer het uitkomt
Ik ben nu gewoon de toepassing van het spiegelen aan het aanpakken, gedraag me gewoon zoals hij het doet. Eens kijken hoe snel hij dat irritant vindt(en of het resultaat heeft is een tweede
)
(waarom ze het doen: géén idee. Mannenlogica is gewoon niet te begrijpen voor vrouwen)
Ylana schreef:Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
Zelfs dan smst me vriend soms niet terug
en als je dan een keer belt omdat je een antwoord echt nodig hebt. en hem confronteerd met t feit dat ie niet terug smst krijg je standaard: oja, vergeten...
joehoe flapdrol slinger die hersencellen eens aan ...
Citaat:Haha jaaa idd! Heel vaak zegt ie ook "Ja ik ga ff ophangen want ik ben bezig" Ik standaard: "Ja, ik ook"Maar dat heeft ie niet eens door volgens mij..