Haha, ik wil geen piromaantje spelen ik smeer het echt op mn laarzen. T is echt super fijn spul, ff met een panty er over en het gaat glimmen als een gek. kun je de jury verblinden, mijn manier van punten hallen
Debbie
Geplaatst: 27-07-09 21:50
Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies werkt? Je hebt zo'n blikje.. en dan? Moet je het laten afkoelen, hoe smeer je het op je laars en hoe lang laat je het intrekken, etc..?
Ik wil zo veel mogelijk glim op mn laarzen maar ben als de dood dat ik mn laarzen verpest.. dat ze verbranden ofzo..
Niet gewoon bij de schoenmaker? En anders kan je de action eens proberen. Weet niet precies of ze dat potje ook hebben maar ze hebben in ieder geval wel kiwi schoensmeer.
Ik heb hem van de ruitersportzaak. Moest nog langs de ruitersportzaak èn schoenpoets hebben. Toen ik bij de ruitersportzaak stond had ik ineens de briljante ingeving om te vragen of zij misschien toevallig schoenpoets hadden en die bleken nou net de Kiwi te hebben waar ik zo'n goede verhalen over hoor.
Debbie
Geplaatst: 28-07-09 19:10
Moet dat hele gedoe met in de brand steken enzo, perse met kiwi? En het moet zwart zijn toch? (heb zwarte laarzen...)
Moosje
Geplaatst: 29-07-09 15:29
Hoogvliet Supermarkt
Debbie
Geplaatst: 10-08-09 17:40
Eeeeiinnddeellliiijjkkk gevonden! Ben alle supermarkten in de omgeving afgeweest,! Uiteindelijk gevonden bij de Super de Boer Alleen toen ik het in de fik stak.. ging dat tog sneller dan verwacht! Bakje in de brand, houten bankje in de brand! Snel maar wat emmers water erover heen gegooid Daarna 'gecontroleerd' nog een x geprobeerd.. Nu zien mn laarzen er weer netjes uit!