Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:13

van Cranenbroek heeft dezelfde leverancier als wij. (en de blokker, en de action ;) ) En ik kan je wel zeggen dat het vaak wel goed is. Het voordeel dat deze winkels hebben, is dat ze vreselijk groot inkopen doen! En vaak de artikelen waarvan bijv de doos beschadigt is. (wat je amper ziet, maar waardoor zij wel korting krijgen) En dat scheelt gewoon in de prijs.
Het bedrijf waar zij inkopen (en waar die trampolines vandaan komen) is van mijn oom, en ik durf met een gerust hart te vertellen dat die wel goed zijn! :j

1Boefje

Re: Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 17:57

Ik ben er vandaag geweest. In Opglabeek. Zucht, zucht, zucht.........Wat een ELLENDE!!!!
Niet te doen die drukte!! Nog erger als de H&M. Man man man man man.........hahaha
Maar goed, uiteindelijk na 1,5 uur hebben we een trampoline gescoord, en een prachtige Tinkerbell prinsessenjurkje maat 104. Een paar nep bloemen (die bij de auto al uit elkaar vallen) hoor ik Koen weer zeggen: Tja Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks, whahaha. Klopt wel, de nepbloemen waren spotgoedkoopt (Zonnebloemen, NIET kopen).
Nu moet de kleine wachten tot 6 augustus...........Nu maar hopen dat de trampoline niet direct uit elkaar flikkert......whahaha

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:05

We hadden een zwembad gekregen van vrienden. Helaas was deze te groot voor op ons dakterras. dus we wilden deze ruilen voor een kleinere. Op dezelfde dag terug gegaan en werkelijk waar de hele zwembadafdeling was geplunderd (het was erg warm). Er stond een man bij die alleen maar voorlichting gaf over wanneer ze weer zwembaden binnen kregen.

Nou, wij hadden er een, maar wilden niet ruilen, want er was geen geschikt ander bad. Dus we dachten "geld terug" en dan kunnen ze een van de mensen hier weer blij maken.
Niet dus, storemanager bij, regels bla, bla, bla. Terwijl er klanten stonden te trappelen om hem te kopen.
Dan niet en toen maar buiten op de parkeerplaats verkocht aan een van de zoekenden :D