Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovebokt_

Re: Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 16:51

Gister avond hadden we echt knallende ruzie! Ik kreeg een sms van een nummer wat ik niet kende en M kreeg hem ook, ze dacht dat ik aan het klo.ten was en was echt boos! Er stond in dat smsje iets van : Heb je zin in 1lik over je k.ut ik wel ik heb zin in je.. Nja ik dacht dat M het was dus reageerde er niet op, toen kreeg ik een sms van haar dat ik moest opkankeren met die k.ut acties van me. Toen belde ze, ik wist echt niet wat haar probleem was? Ik was het niet, nouja ze geloofde me niet. Ik dacht dat zij het was en zij dacht dat ik het was.

Ik bellen naar dat nummer, namen ze op maar zeiden niks, ze waren met z'n tweeen want ik hoorde mensen lachen..

M belde naar dat nummer en dacht dat ik daar ook was, dus ze zei dat ik nu de tel op moest pakken omdat er iets was. Die mensen zeggen van ja (naam) je moet nu de telefoon opnemen want er is iets!
Toen zeiden ze van ja (naam) is mij aan het beffen dus ze kan niet opnemen. M werd woedent en heeft hun voor alles en nog wat uitgescholden.
Toen belde M mij en ze dacht dat ik liep te k.loten maar ik was het echt niet! Tsja toen flikkerde ze de telefoon erop dus had ik het helemaal gehad! Ze heeft 2 uur lang iedere keer lopen bellen maar ik nam niet op. Later toch maar opgenomen toen hadden we echt ruzie! Uiteindelijk geloofde ze me dat ik het was, ze dacht dat het een vriendin van mij is. Maar die doet zoiets echt niet :n .. M zei tegen mij : Hun wouden gewoon dat het kapot gaat tussen ons en het is ze nog gelukt ook nog! Toen had ik hem echt hangen! Verder een beetje gepraat, ik zat echt te janken aan de telefoon en M ook. Ze vroeg en nu verder? Dus ik zei dat ik haar gewoon niet kwijt wil, ik kan en wil het niet! Maar ik wil ook niet zo verder. Ze snapte het en ze wil ook echt bij haar vriend weg. Ze zei dat ze al opzoek is naar een ander huis voor haar alleen en blabla.

Tsja, tot 3 uur aan de telefoon gehangen, ik was echt over de zeik en sliep om 4 uur nog niet. Om 7 uur moest ik eruit want ik moest werken en M ook. Ik heb haar vandaag dus heel veel gezien en alles ging fout bij mij, ik liet alles vallen, vergat de helft en was met me hooft alleen maar bij M. Toen we met z'n alle pauze aan het houden waren hield ik het echt niet meer!
Het liefst schreeuw ik eruit wat ik voor haar voel, echt iedereen mag het weten nu kan me echt niks meer schelen..

Mensen, ik wil M niet kwijt, het is of er nog even meeleven dat ze nog samen woont of haar kwijt raken. Het is moeilijk! ik heb het haar ook verteld, ben echt eerlijk tegen haar over mijn gevoelens.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:01

Van deze update kan ik niet zoveel maken, helaas...

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:14

Als ik eerlijk ben krijg ik het gevoel dat TS aan het lijntje wordt gehouden.. Als haar gevoel voor jouw zo duidelijk is dan ga je toch bij je vriend weg?! Net of zou hij er niks van merken dat zij nog maar weinig van hem moest weten..
Als ik jouw was zou ik gewoon heel duidelijk zijn.. Hij of ik! Ik zou niet altijd op de 2e plek willen staan..

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:57

Ik begrijp haar, vriendin van TS, eigenlijk ook wel. Het is nogal een stap om te zetten na 4 jaar relatie, ze zal echt wel met gemengde gevoelens zitten.. Dat neemt niet weg dat het uiteraard niet goed is waar ze mee bezig is, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

TS, als ik jou was dan zou ik gewoon mezelf een schop onder m'n hol geven, geen contact met haar opzoeken, alleen contact met haar hebben als zij jou opzoekt en jezelf op een afstandje gaan zetten.. ZIJ moet uiteindelijk de keuze gaan maken en mijn ervaring is dat als je mensen keuzes gaat opleggen daar nooit uitkomt wat jij wilt dat er uit komt..

Sterkte. :(:)

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:12

Heh TS wat vervelend dit allemaal! Ik kan me jou heel goed begrijpen hoor, als ik er heel eerlijk over nadenk had ik ook nog een tijd met haar om blijven gaan op deze manier, ookal zou zij haar vriend nog hebben. Het is gewoon jouw liefde en die wil je niet kwijt, je wilt er iets voor hebben gedaan zodat je kunt zeggen oké, ik heb mijn best gedaan maar het mocht niet baten. Aan de andere kant.. Zeg je dan vaarwel? Is het dan over en is er niet nog een middenweg? Dat is moeilijk en dat begrijp ik, moeilijk om zoiets te stoppen. Nu dat je het toch hebt gedaan moet het enorm rot voor je zijn..ik leef met je mee.

Die vriendin van je begrijp ik echter ook wel hoor. Ik heb ook in een relatie van vier jaar lang gezeten en ben toen weggegaan voor een ander. Overigens ben ik nu alweer een half jaar terug bij mijn ex, maar even ter vergelijking.. Ik kan best begrijpen dat ze het moeilijk vind. Ookal houd ze niet veel meer van hem, of ben jij specialer voor haar dan dat haar vriend is, hij is haar gewoonde geworden. Ze zijn altijd samen, een soort drugs. Het is heel moeilijk om dat zomaar aan de kant te zetten, vooral als er zoiets gebeurd.. inene verliefd worden op een ander meisje..dan denk je ook..weet ik dit wel zeker? Dus ik begrijp jullie allebei..het is natuurlijk gewoon hartstikke rot.

Ik hoop in ieder geval dat jullie eruit komen. En ik hoop van harte dat ze inderdaad een ander huisje vind. Zodat ze eventueel met jou verder kan gaan..

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:58

Ik begrijp dat jullie alle 2 in een lastige situatie zitten, maar waarom heeft M het nog niet uitgemaakt met haar vriend? Ik las wel dat ze op zoek is naar woonruimte voor haar zelf, maar wanneer gaat ze eerlijk zijn tegenover haar vriend? Ik vind het schandalig dat die arme jongen zo aan het lijntje gehouden wordt, terwijl ze gewoon vreemd gaat met jou. Ik vind het ook fout dat jij iets begint met een iemand die in een relatie zit. Het is heel respectloos naar die jongen toe.
Als ze écht met jou wil, laat ze het dan nú uitmaken met die jongen en niet op het laatste moment als de koffers al gepakt zijn hem voor het blok zetten!

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:41

Ier_ schreef:
Ik begrijp haar, vriendin van TS, eigenlijk ook wel. Het is nogal een stap om te zetten na 4 jaar relatie, ze zal echt wel met gemengde gevoelens zitten.. Dat neemt niet weg dat het uiteraard niet goed is waar ze mee bezig is, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

TS, als ik jou was dan zou ik gewoon mezelf een schop onder m'n hol geven, geen contact met haar opzoeken, alleen contact met haar hebben als zij jou opzoekt en jezelf op een afstandje gaan zetten.. ZIJ moet uiteindelijk de keuze gaan maken en mijn ervaring is dat als je mensen keuzes gaat opleggen daar nooit uitkomt wat jij wilt dat er uit komt..

Sterkte. :(:)

Dat doe ik al een tijdje niet, en ze belt me echt om het uur volgens mij..

Paradox schreef:
Ik begrijp dat jullie alle 2 in een lastige situatie zitten, maar waarom heeft M het nog niet uitgemaakt met haar vriend? Ik las wel dat ze op zoek is naar woonruimte voor haar zelf, maar wanneer gaat ze eerlijk zijn tegenover haar vriend? Ik vind het schandalig dat die arme jongen zo aan het lijntje gehouden wordt, terwijl ze gewoon vreemd gaat met jou. Ik vind het ook fout dat jij iets begint met een iemand die in een relatie zit. Het is heel respectloos naar die jongen toe.
Als ze écht met jou wil, laat ze het dan nú uitmaken met die jongen en niet op het laatste moment als de koffers al gepakt zijn hem voor het blok zetten!

Hij weet alles al hoor! Hij wil gewoon niet bij haar weg.. Ze heeft ook gezegd dat ze niet meer verder met hem wil maar ze komt niet van hem af.. Ze is nu dus een huisje voor haar alleen aan het zoeken.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:21

zeggen dat hij niet bij haar weg wilt vind ik nogal een zwak excuus, geloof ik niet zo in.. als zij tegen hem zegt dat het over is kan hij hoog en laag springen maar dan is het natuurlijk einde verhaal.. kan ze niet tijdelijk terecht bij haar ouders of bij vrienden?

het is en blijft een rot situatie, hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid over hoe graag dit andere meisje echt met jou verder wil gaan en er dan ook echt voor gaat...

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 21:26

Ze wil niet terug naar haar ouders.. Tsja het is moeilijk.. :\

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 06:40

Doe wat je hart je ingeeft..

Je moet wel om jezelf blijven denken, dit meisje heeft het natuurlijk wel erg gemakkelijk doordat ze weet dat jij wel blijft wachten en zelf blijft ze gewoon zo doorgaan.. Houdt dat wel in je achterhoofd...

Succes & Sterkte..

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:33

Nou nu is het dus écht écht écht over! Ik heb dr gister gezegt dat ik het zo niet meer kan blabla.. Nou daarna kregen we weer echt hele erge ruzie, ik heb haar volgens mij voor alles en nog wat uitgescholden := .. Je kan je het zo gek niet bedenken of ik het het tegen dr geschreeuwt!
Ik wachte eigenlijk op het smsje van haar met sorry erin, en ja hoor 1 sec later kreeg ik die. Ze vroeg ook of ik alles meende wat ik zei, dus ik zei tegen haar dat ze me nu echt met rust moet laten want het is beter zo..
Ik was echt laaiend! en M ook trouwens := .. Vanmorgen nog 1 sms gestuurd wat echt de laatste is: Er stond in dat ik het niet meende en het me echt spijt maar dat het beter is zo!

Nu kon ik het toch niet laten om haar te bellen := .. Alleen om haar stem te horen, ik heb volgens mij wel 1OO keer anoniem gebeld en iedere keer kreeg ik haar voicemail := . Ik word volgens mij nog gekker zonder haar dan met haar :\ . Ben nu ook echt naar de kl.ote!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:41

Tja, simpel: Zij moet een keus maken. Of haar vriend, of jou. Ruzie heeft echt geen zin.. Snap haar wel, dat ze zegt dat ze niet bij haar ouders wil wonen, maar snap jou ook heel goed. Jij woont zeker nog bij je ouders?

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:50

Ik woon helaas nog thuis ja! Ze zei gister dat wat ze voor mij voelt nog nooit voor iemand heeft gevoelt. Dus ik vroeg al, tsja waarom doe je er dan niks mee? Maar ik wou er maar over ophouden want ik had geen zin in gezeik die we daarna toch kregen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:53

Lovebokt_ schreef:
Ik woon helaas nog thuis ja! Ze zei gister dat wat ze voor mij voelt nog nooit voor iemand heeft gevoelt. Dus ik vroeg al, tsja waarom doe je er dan niks mee? Maar ik wou er maar over ophouden want ik had geen zin in gezeik die we daarna toch kregen..

Het is heel moeilijk maar ik zou dan toch zeggen: Hou je ff sterk, laat het rusten, want als je voor elkaar bestemt bent kom je toch weer bij elkaar. :)

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:56

Ja ik probeer het ook zo te laten, maar we zijn collega's he. Ik zit er echt om te denken om een andere baan te zoeken want als ik haar zie gaat alles verkeerd! Maar ik hou zo van mijn werk, ik wil echt niks anders doen..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:57

Ik heb alles steeds een beetje meegelezen en krijg een beetje het idee dat ze dit wel een spannend avontuurtje vind, en aan het einde van de rit zit je met een enorm gebroken hart en loopt zij nog met haar vriend.
Geloof me ik ken deze situatie, en heb 4 jaar verspilt aan een jongen met wel niet wel niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:58

Lovebokt_ schreef:
Ja ik probeer het ook zo te laten, maar we zijn collega's he. Ik zit er echt om te denken om een andere baan te zoeken want als ik haar zie gaat alles verkeerd! Maar ik hou zo van mijn werk, ik wil echt niks anders doen..

Ja das ook wel weer zo, dan zie je elkaar elke dag.... Pff echt heel lastig dit!

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:00

Pascal schreef:
Ik heb alles steeds een beetje meegelezen en krijg een beetje het idee dat ze dit wel een spannend avontuurtje vind, en aan het einde van de rit zit je met een enorm gebroken hart en loopt zij nog met haar vriend.
Geloof me ik ken deze situatie, en heb 4 jaar verspilt aan een jongen met wel niet wel niet...

Ja soms denk ik ook wel is dat ze loopt te fu.cken, maar dan zegt ze nee echt niet blabla ik hou echt van je en ben echt zo gek op jou..

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:02

Juul schreef:
Lovebokt_ schreef:

Ja das ook wel weer zo, dan zie je elkaar elke dag.... Pff echt heel lastig dit!

Nouja gelukkig nog niet elke dag := .. We hebben andere diensten en ik zit ook nog met school enzo, ik werk ongeveer 4 keer per week.. Deze vakantie probleem nummer 13443: M moet de hele vakantie werken, ik en ook me moeder! Alle3 dezelfde tijden :=

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:05

Lovebokt_ schreef:
Pascal schreef:

Ja soms denk ik ook wel is dat ze loopt te fu.cken, maar dan zegt ze nee echt niet blabla ik hou echt van je en ben echt zo gek op jou..

Ja hehe ze gaat niet zeggen van ik zie je als een avontuurtje want dat weet ze ook dat het einde verhaal is.

Die jongen waar ik het over heb zei dat ook altijd, nee serieus ik zie echt toekomst in ons, en ik was zo verliefd en gek op hem dat ik er elke keer weer intapte.
Ik kwam hem een half jaar geleden na 4 jaar weer tegen en weer de flirt uithangen en wat ben je toch goddelijk en ik vind je zo leuk blablablablabla dat ik hem keihard in ze gezicht heb uitgelachen, en gezegt dat ik ondertussen wel beter weet na 8 jaar...

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:06

Tsja ik weet het niet.. Het is moeilijk allemaal :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:06

Lovebokt_ schreef:
[naam] schreef:

Nouja gelukkig nog niet elke dag := .. We hebben andere diensten en ik zit ook nog met school enzo, ik werk ongeveer 4 keer per week.. Deze vakantie probleem nummer 13443: M moet de hele vakantie werken, ik en ook me moeder! Alle3 dezelfde tijden :=

Oh okee.. ohja tuurlijk niet per definitie elke dag, das met school. :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:14

Lovebokt_ schreef:
Tsja ik weet het niet.. Het is moeilijk allemaal :\

Tuurlijk is het moeilijk, wat eerlijk is eerlijk na alles en 8 jaar later ben ik nog steeds walgelijk gek op hem...
Gelukkig weet mijn verstand beter..

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:54

Hmm ze is nu dus online.. Ik wil wat tegen haar zeggen maar weet niet wat :\

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:00

Meid laat het rusten, laat haar nu maar eens wat moeite voor je doen.
Om te beginnen een punt achter haar huidige relatie.
Laat je niet zo gek maken, uiteindelijk ben jij diegene die alleen achterblijft met een gebroken hart.
Probeer vriendschappelijk met elkaar om te gaan, speel hard to gett.