Ik bellen naar dat nummer, namen ze op maar zeiden niks, ze waren met z'n tweeen want ik hoorde mensen lachen..
M belde naar dat nummer en dacht dat ik daar ook was, dus ze zei dat ik nu de tel op moest pakken omdat er iets was. Die mensen zeggen van ja (naam) je moet nu de telefoon opnemen want er is iets!
Toen zeiden ze van ja (naam) is mij aan het beffen dus ze kan niet opnemen. M werd woedent en heeft hun voor alles en nog wat uitgescholden.
Toen belde M mij en ze dacht dat ik liep te k.loten maar ik was het echt niet! Tsja toen flikkerde ze de telefoon erop dus had ik het helemaal gehad! Ze heeft 2 uur lang iedere keer lopen bellen maar ik nam niet op. Later toch maar opgenomen toen hadden we echt ruzie! Uiteindelijk geloofde ze me dat ik het was, ze dacht dat het een vriendin van mij is. Maar die doet zoiets echt niet
.. M zei tegen mij : Hun wouden gewoon dat het kapot gaat tussen ons en het is ze nog gelukt ook nog! Toen had ik hem echt hangen! Verder een beetje gepraat, ik zat echt te janken aan de telefoon en M ook. Ze vroeg en nu verder? Dus ik zei dat ik haar gewoon niet kwijt wil, ik kan en wil het niet! Maar ik wil ook niet zo verder. Ze snapte het en ze wil ook echt bij haar vriend weg. Ze zei dat ze al opzoek is naar een ander huis voor haar alleen en blabla.Tsja, tot 3 uur aan de telefoon gehangen, ik was echt over de zeik en sliep om 4 uur nog niet. Om 7 uur moest ik eruit want ik moest werken en M ook. Ik heb haar vandaag dus heel veel gezien en alles ging fout bij mij, ik liet alles vallen, vergat de helft en was met me hooft alleen maar bij M. Toen we met z'n alle pauze aan het houden waren hield ik het echt niet meer!
Het liefst schreeuw ik eruit wat ik voor haar voel, echt iedereen mag het weten nu kan me echt niks meer schelen..
Mensen, ik wil M niet kwijt, het is of er nog even meeleven dat ze nog samen woont of haar kwijt raken. Het is moeilijk! ik heb het haar ook verteld, ben echt eerlijk tegen haar over mijn gevoelens.
.. Je kan je het zo gek niet bedenken of ik het het tegen dr geschreeuwt!