ik ben gewoon bestolen!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:52

zo nou dat zou wat wezen als die man dat had gedaan.Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Billy

Re: ik ben gewoon bestolen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:55

Ik denk eerder dat je het gewoon kwijtgeraakt bent.
Denk niet dat die man er baat bij heeft om voor 95 euro een slechte naam te krijgen in de buurt met een eigen bedrijf....

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:00

Bij benzine pomp hebben ze altijd cameras. Moet terug te vinden zijn. Als er bij ons in de winkel zoiets gebeurt (stel, nooit gebeurt trouwens) en mensen die weten dat we camera hebben en ze willen het terug zien, mogen ze het terug zien.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:04

shaviera schreef:
geeft de beste man me een klopje in me zij van dat is goed tot sinds en veel plezier met de hond.
loop ik naar buiten en denk laat ik het geld even in me tas stoppen het is toch een behoorlijk bedrag.
nou en je raad het al::S:S:S:S:S
me zak is gewoon leeg!!!!!!!!!

shaviera schreef:
de benzine pomp ligt tussen 2 huizen in en de benzine pomp ligt daar van iets naar achter.
je loopt dus door een soort sluisje.
dus als het al uit mijn zak gevallen in moet het daar binnen liggen of in het sluisje.

In eerste instantie zeg je dat je direct met het naar buiten stappen van de pomp er achter kwam dat je het geld miste.
Dan schrijf je dat als je het verloren bent het daar zou moeten liggen.
Maar waanneer je al met het naar buiten stappen je geld mist, kan het toch nooit op de plek van quote nummer 2 liggen?
Of miste je het geld later pas?

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 11:08

ik liep in het sluisje toen ik mij geld miste.
dus als ik het verloren ben moet het of in de zaak of in het sluisje liggen.
ik heb het toch niet zo stom getypt?
of snap ik het alleen zelf.
het kan dus nooit ver weg zijn zo bedoel ik het.
en wat mij gewoon niet lekker zit is waarom een onbekend evan mij mij een klopje in mijn zij geeft!!!!
ik ga nu in elk geval naar het politie buro het dara eens even bespreken jullie horen mij vanmiddag.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:33

Nee hoor, je hebt het niet stom getyped. BS ligt in een sluisje. Jij was de enige in de pomp, samen met de man/eigenaar. Jeloopt naar buiten in het steegje, en mist je geld. Je draait je om en er ligt niet achter je. Aangezien je de enige bent die daar langs gelopen is, kan niemand het dus opgeraapt hebben. Ook in de winkel is niets te vinden. Spoorloos dus. Is ook niemand je tegemoet gekomen toen je in dat steegje liep?

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:37

Tsja 95 euro missen en weten dat je een klopje in je zij krijgt, en vlak daarna geld missen terwijl je net wat gekocht hebt, geeft ook mij mijn bedenkingen over de medewerker van de Bp .. Je mag niet zo maar iemand beschuldigen maar wel nagaan wat er is gebeurd .. dan is één en één twee in zo'n situatie.. Dan mag je wel speculeren wat er is gebeurd ..

Vind het niet meer dan logisch dat je de medewerker verdenkt .. als je goed buiten hebt rond gekeken of daar nog misschien je geld ligt .. In ieder geval even naar de politie om aangifte te doen ..

succes!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:41

Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:47

Nou Somebody, als dat zo was zouden zakkenrollers een andere baan moeten zoeken :D (Zouden ze sowieso moeten, maar goed ;)) Bij mijn vader is ook een keer zijn portemonnee gestolen, terwijl ie op een onmogelijke plek zat. Dat gebeurde in een bus en op het laatste moment voelde hij toch wat omdat de bus abrupt stopte en de zakkenroller tegen hem aan kwam. Helaas waren de deuren al open en rende hij weg. Als ze handig zijn merk je er echt niks van.

TS succes bij de politie, hopelijk kom je daar wat verder mee!

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:48

Somebody_ schreef:
Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???

Enig idee hoe handig zakkenrollers zijn? Dat gaat zo vlug heb je niet door. Vaak leiden ze je af door tegen je op te botsen of ander lichamelijk contact.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:50

Cossie schreef:
Enig idee hoe handig zakkenrollers zijn? Dat gaat zo vlug heb je niet door. Vaak leiden ze je af door tegen je op te botsen of ander lichamelijk contact.

lindatje schreef:
Nou Somebody, als dat zo was zouden zakkenrollers een andere baan moeten zoeken :D (Zouden ze sowieso moeten, maar goed ;)) Bij mijn vader is ook een keer zijn portemonnee gestolen, terwijl ie op een onmogelijke plek zat. Dat gebeurde in een bus en op het laatste moment voelde hij toch wat omdat de bus abrupt stopte en de zakkenroller tegen hem aan kwam. Helaas waren de deuren al open en rende hij weg. Als ze handig zijn merk je er echt niks van.

TS succes bij de politie, hopelijk kom je daar wat verder mee!

Ja, dat snap ik wel, maar als je alleen bent met iemand, er is niet of nauwelijks een afleiding(behalve een gesprek over een hond, maar dat lijkt me toch niet zo af te leiden als bv het verhaal hierboven) en ik mag toch wel aannemen dat iemand die bij een benzinestation enigsinds te vertrouwen is(en geen professioneel zakkenroller :D ), lijkt me toch dat je daar enigsinds iets van moet merken. (ik zal het vast niet begrijpen :D )

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:51

Vrees alleen in dit geval dat het niet te bewijzen valt waardoor de politie niet veel kan doen. Hopen dat er idd bewakingscamera's zijn zodat men deze kan nagaan.

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:52

@ Somebody;Mede omdat je het niet verwacht merk je het niet

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:53

Nou, als ik met mijn hondje loop, vind ik het altijd wel leuk als ze beginnen te praten over mijn hond .. := Wat nu gevaarlijker lijkt, je bent minder alert en misschien juist omdat je die medewerker vertrouwd en het niet verwacht ..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:56

Cossie schreef:
@ Somebody;Mede omdat je het niet verwacht merk je het niet

Als iemand je aanraakt, merk je het niet? Het zou tijdens het klopje gebeurt moeten zijn, op het moment dat iemand je een klopje geeft, waar je net je geld hebt gestopt, flitst er toch automatisch een bepaalde gedachte door m'n hoofd(gewild of niet...). Zoals ik heb vermeld, snap ik best dat zakkenrollers heel slim, snel, etc zijn, maar een medewerker van een benzinepomp die 95 euro uit iemand's jas grist, terwijl er verder helemaal niemand is, en dan ook nog zo dat ze het zelf niet merkt....Kan het me gewoon moeilijk voorstellen, dat is alles(positieve gedachte over pompmedewerkers). :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:59

zakkenrollers krijgen alles voor elkaar ;)
in een programma oplichters ontmaskerd hebben ze ook tegen iemand aangebotst, en ja hoor, de beurs van de man in de handen ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:06

had je een wijde broek aan dan? want dan is het makkelijker om geld uit een broekzak te halen

voor de mensen die het allemaal niet zo geloven hoe snel en makkelijk het gaat.. ;) kijk dit filmpje maar even :P
http://www.youtube.com/watch?v=hboPd9GzJxg

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:12

K werk zelf bij een benzine station dus weet wel ongeveer hoe het werkt met de medewerkers, Waarschijnlijk denk jij dat die beste man dr al enige werkt omdat hij bv altijd van 6 tot 3 werkt oid, Dat hij filiaal manager is kan kloppen, Wat je kan doen is het algemene nummer bellen bv als het de Shell was kan je via internet dat nummer opzoeken en dan zeggen dat je het nummer wilt van de BAAS dus niet de manager, Dan krijg je gewoon het nummer van de baas en die zal je altijd wel helpen.

Over de camara's die hangen in elke filiaal maak niet uit welke pomp, Maaaaar vaak hebben die camara's bepaalde "dode hoeken" en meestal weten medewerkers wel waar die zitten dus heb je best kans dat hij het buiten en zicht van de camara heeft gedaan.

Verder vind ik het echt onacceptabel! Moet dr niet aan denken dat 1 van onze medewerkers het doet, Die word dr meteen uitgetrapt!
Is toch te gek voor woorden dat een medewerker je gewoon besteeld :S

Rare mensen tegenwoordig...

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:14

Pffjuw wat een verhaal... hopelijk krijg je ze nog te zien...
Ben ook is bestolen geweest 400€ op mijn vorige job als kassierster... echt niet fijn, gelukkig waren ze verzekerd tegen diefstal.

Chantal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:35

Maar ligt het aan mij of is het ook gewoon niet verstandig om met 100 euro los in je broekzak te gaan lopen? Zou toch iets verstandiger omgaan met grote bedragen...
Als het nou alleen dat briefje van 10 was.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:42

@Samster: als het hier gaat om een 'witte pomp' ( dus niet van één van de bekende bedrijven zeg maar ) dan kan het heel goed zijn dat de man eigenaar is en als enige daar werkt. Zo gaat dat nog in veel kleine dorpen ( en misschien in steden ook wel, maar daar zie ik ze betrekkelijk weinig ). Maar dan is er dus geen hoofdkantoor waar je naar toe kan bellen.

@TS: hoe dan ook zuur dat je het geld kwijt bent.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 13:01

nou ik ben terug.
ze gaan er wel werk van maken.
althans dat zeggen ze.
en dan nemen ze contact met mij op als ze nog vragen hebben of als de waarheid boven tafel is.
en ik moest niet verwachten dat dat vandaga of morgen al was:s
en nee lieve mensen ik heb echt geen moment aan me geld gedacht toen die man mij een klopje gaf!!!
ik ben denk ik gewoon heel naief,
ik ben ook zwanger dus ik denk die best man vind het grappig op een klopje op me bolle buik te geven.
geloof me dat gebeurd nu bijna dagelijks.
maar ik heb echt niets gemerk nee totaal niet.!!!
en de hond gaat niet meer mee als ik naar een winkel ga dan is dat in elkgeval geen afleiding meer!!
en ja ik weet het ik had het beter weg moeten stoppen omdat het toch over een flink bedrag gaat.
maarja achteraf kijk je een koe in z'n kont!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:03

Achteraf valt er inderdaad een hoop anders te doen.
Ik hoop voor je dat dit opgehelderd wordt en dat je je geld terug krijgt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:06

@ ts, Dat is positief nieuws! Ik denk er ook nooit zo goed over na, hoor! Ik probeer altijd het positieve te zien. Achteraf denk ik soms wel... dat was niet zo handig, maar tot nu toe is het gelukkig altijd goed gegaan!

Mijn vader had een keer een envelop met een paar duizend gulden (lang geleden) in zijn kontzak om het vakantiepark te betalen. Een collega heeft dat toen voor de grap afgepakt. Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking, maar hij heeft er niets van geleerd ;(

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:40

Somebody_ schreef:

Tipje, kijk eens oplichters ontmaskerd (op veronica geloof ik), je staat er versteld van hoe makkelijk zo iets gaat. Je voelt en ziet er niks van ;)