Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
shaviera schreef:geeft de beste man me een klopje in me zij van dat is goed tot sinds en veel plezier met de hond.
loop ik naar buiten en denk laat ik het geld even in me tas stoppen het is toch een behoorlijk bedrag.
nou en je raad het al::S:S:S:S:S
me zak is gewoon leeg!!!!!!!!!
shaviera schreef:de benzine pomp ligt tussen 2 huizen in en de benzine pomp ligt daar van iets naar achter.
je loopt dus door een soort sluisje.
dus als het al uit mijn zak gevallen in moet het daar binnen liggen of in het sluisje.
(Zouden ze sowieso moeten, maar goed
) Bij mijn vader is ook een keer zijn portemonnee gestolen, terwijl ie op een onmogelijke plek zat. Dat gebeurde in een bus en op het laatste moment voelde hij toch wat omdat de bus abrupt stopte en de zakkenroller tegen hem aan kwam. Helaas waren de deuren al open en rende hij weg. Als ze handig zijn merk je er echt niks van.Somebody_ schreef:Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???
Cossie schreef:Enig idee hoe handig zakkenrollers zijn? Dat gaat zo vlug heb je niet door. Vaak leiden ze je af door tegen je op te botsen of ander lichamelijk contact.
lindatje schreef:Nou Somebody, als dat zo was zouden zakkenrollers een andere baan moeten zoeken(Zouden ze sowieso moeten, maar goed
) Bij mijn vader is ook een keer zijn portemonnee gestolen, terwijl ie op een onmogelijke plek zat. Dat gebeurde in een bus en op het laatste moment voelde hij toch wat omdat de bus abrupt stopte en de zakkenroller tegen hem aan kwam. Helaas waren de deuren al open en rende hij weg. Als ze handig zijn merk je er echt niks van.
TS succes bij de politie, hopelijk kom je daar wat verder mee!
), lijkt me toch dat je daar enigsinds iets van moet merken. (ik zal het vast niet begrijpen
) Cossie schreef:@ Somebody;Mede omdat je het niet verwacht merk je het niet
kijk dit filmpje maar even 
Somebody_ schreef:Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???