MissyTara schreef:Ik ben net terug van Halfords, mar het is toch een TomTom geworden. De kaarten van de Garmin waren echt al heel oud en dan had ik meteen moeten updaten. Heb nu een TomTom One Europe voor €189,--
En er is bij die Halfords niet verteld dat Garmin áltijd laatste kaart garantie geeft? Als jou systeem geen nieuwe kaarten heeft of er komt binnen de 30 dagen laatste kaart garantie een nieuwe kaart uit dan kun je die gratis downloaden.
Anyways, eind deze week heeft halfords navigatieweekend. Vrijdag zaterdag en zondag zijn álle navigatiesystemen als ik het goed heb 10% of 15% korting! Ik zou dus een van die dagen even langs gaan
Het is 3, 4 en 5 juli.
@ Lizz: Dan zou ik voor een Garmin gaan. TomTom heeft sowieso geen Griekenland in hun standaard kaartenpakket zitten. Je zult sowieso voor een West en Oost pakket moeten kijken van Garmin mocht je niet gelijk losse kaarten willen bestellen:) Bij de Halfords is momenteel breedbeeld scherm van Garmin 139,-. Dat is de 250W en deze heeft west en oost europa. Dit is op het moment gewoon een van de basismodellen van Garmin. Er zal waarschijnlijk een nieuwe aan zitten te komen dus ik gok dat hij daarom in de aanbieding is 
Ik heb zelf trouwens de Garmin Nüvi 255WT met TMC-ontvanger voor de verkeers- en flitsservice informatie.
Ben erg wijs met dat ding!
Oh en voor iedereen die een navigatiesysteem gaat kopen. Koop er a.u.b. een tasje bij. Die dingen beschadigen zooo snel in een tas en ik zie geregeld mensen terugkomen met ja mijn scherm doet het niet meer. Blijkt er een sleutel of iets dergelijks tegen aan gekomen te zijn en ze zijn vrij gevoelig! Besteed dan nog eens €15 voor een tasje, scheelt je uiteindelijk geld!