Foto Konijnenberg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 10:06

daantjuhhh schreef:
Anne. schreef:
Het ging ook om het idee. Als jullie hadden gezegd 'dat heb ik ook gehad' dan ging ik me meer zorgen maken inderdaad. Maar dit stelt iig een beetje gerust. :)

Als ze je e-mail hebben ontvangen met je betalingsbewijs, dan moeten hun ook nog eerst kijken of hun het dan wel ontvangen hebben.
Soms duurd het wel even voordat hun het ook op hun bankrekening zien.

Daarbij ben je misschien wel een van de zovelen die mailen.
Dan moet je gewoon op je beurt wachten.

Ik werk bij de ANWB en dat is natuurlijk veel grootschaliger, maar daar komen 100derden mails binnen.
Die worden vervolgens gesorteerd (automatisch) en komen dan in verschillende bestanden.
En de mail die het langste in die bak zit word eerst beandwoord.

Dus dat kan inderdaad wel eens even duren.

Maar als je een mail hebt gestuurd met je bewijs dan word daar vast en zeker ook wel wat mee gedaan.
Gewoon nog even geduld hebben.
Als je donderdag middag niks gehoord hebt dan zou ik bellen.

Ik heb juist geen betalingsbevestiging van ze gehad. Ik heb volgens hun op de site ook geen orders open staan, dat is juist het probleem. Ik hoop dat ik snel een mailtje krijg, en anders ga ik weer eventjes informeren.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 13:21

Nou, ik heb een mailtje terug hoor.. O:)
Er was een technische storing op het moment dat ik bestelde, ze hebben mijn order alsnog doorgevoerd en sturen een mailtje als hij daar binnen is.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:27

Ik heb hele positieve ervaringen bij foto konijnenberg hoor. Ik zou me er geen zorgen over maken, ze maken het wel in orde voor je hoor ;)

Anne.

Re: Foto Konijnenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 11:45

Mijn verzending zit in de afleverroute. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:12

Te snel gepiept dus...
Voortaan iets meer geduld voordat je een negatief verhaal de wereld inslingerd...

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:18

Zoals ik de beginpost lees vind ik het allemaal wel kort door de bocht. Ik heb nooit slechte ervaringen met ze gehad.

Ik begrijp dat zij je geld nog niet ontvangen hebben? Waarom geef je hun daar de schuld van? Ga eens te rade bij je bank die mogelijk weet waar je geld 'rond zweeft'. Konijnenberg kan dit niet zomaar oplossen, geen geld is voor hun een reden niks te versturen, lijkt me niet meer dan normaal.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:19

Oh, en precies, iets te vroeg gepiept...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 12:24

Wacht even.. Ik heb precies omschreven wat er gebeurd is, ik wist niet wat ik moest doen, ik vroeg jullie om raad. Ik heb nooit gezegd, "koop hier nooit meer" Ik heb puur en alleen de waarheid verteld over wat mij gebeurd is.

edit: Ik vond het vervelend en dat vind ik nogsteeds, er was inderdaad gewoon een storing, maar stel dat ik mijn geld nou kwijt was geweest, en zij niets ontvangen hadden? Wat dan? Die kans was niet geheel minimaal.
En misschien had ik wel te vroeg aan de bel getrokken.