dat kindje wat omhoog werd geduwd door die hondjes.gewoon schattig.moest trouwensniet lachen.Al heb ik het gezellige muziekje uitgezet
Orola schreef:Ik heb niet gelachen, was wel moeilijk hoor hahaik ook!maar als ik em nog een keer kijk red ik dat niet hoor
Niet gelachen, alleen twee keer zo'n snuifje....Is niet moeilijk, als ik maar mijn best een beetje doe..
Judith_M schreef:Ik vond het kuikentje dat "Jimmy, answer me, please!' tegen een gebakken ei zegt, iets te droog om niet te grinniken Haha, dat had ik dus ook!De rest vond ik niet zo heel lachwekkend, de meeste had ik al zo'n 20 duizend keer gezien.
Ik moet werjkelijk nooit lachen om dit soort dingen, maar als het niet mag.. zit ik met een grote lach op mn gezichtDat muziekje
Judith_M schreef:Ik vond het kuikentje dat "Jimmy, answer me, please!' tegen een gebakken ei zegt, iets te droog om niet te grinniken haha ja die was echt geniaal gewoontoen moest ik ook al lachenmaar dat muziekje werkt ook wel op je lachspieren moet ik zeggen
Claudienee schreef:Het muziekje werd me fataal ja, die begint na een paar seconden al ja yep same here
Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan.Totdat ik de foto van het huilende jongetje bij het graf van Santa Claus zag.
Judith_M schreef:Ik vond het kuikentje dat "Jimmy, answer me, please!' tegen een gebakken ei zegt, iets te droog om niet te grinniken Dat was bij mij ook de enige voor een grinnikje .
Judith_M schreef:Ik vond het kuikentje dat "Jimmy, answer me, please!' tegen een gebakken ei zegt, iets te droog om niet te grinniken Had precies hetzelfde, gnagna