Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Pascal schreef:Ik heb gewoon vaak het idee dat hij helemaal nog niet toe is aan deze situatie.
Vriendinnetje met kind, hij wil het liefste elk weekend weg maar dat kan niet tenminste ik niet.
Gaat meneer alleen is er geen probleem, maar als ik bv op een zaterdag naar een vriendin ga is dat ineens niet leuk omdat hij in het weekend alleen zit.
Het zijn van die kleine dingen waarin ik veel veder ben met 'leven' dan hem.
En juist daarom geef ik hem een kans om te wennen, te veranderen.
Maar zijn manier van aanpakken is niet juist tegenover mijn kleintje..
Pascal schreef:Zo waren we een keer vrienden opzoeken op de camping, die hebben een hond, en mijn zoontje zou de riem even aan zijn broek, en ondertussen loopt hij een trapje op, en mijn vriend zet zijn voet op de lijn, waardoor mijn zoontje bijna achterover klapt met zijn hoofd op een tafel, dat ik dan woest word kan meneer niet snappen, want die kleine doet het toch maar 1 keer als hij zo valt...
Pascal schreef:Ja idd dat is dus mijn probleem hoelang moet ik hem de tijd gunnen om aan de situatie te wennen?
Idd dat was ook heel lomp, heb mezelf ook in moeten houden om hem niet aan te vliegen.
En tuurlijk kies je altijd voor je kind, maar ik wil niet overhaast een verkeerde beslissing nemen.
Want hij is super lief doet echt alles voor me.
Ken zelde mannen met zo'n karakter. alleen de dingen in de topic zijn vervelend.

pmarena schreef:Misschien bedoelde hij zelfs die lompe actie met die riem wel goed , om die kleine te waarschuwen dat het niet zo handig is en dat hij daar best mee op z'n plaat kan gaan , zo'n riem aan zijn broek. Kan me voorstellen dat iemand dan als een soort spelletje zoiets doet , en er natuurlijk wel klaar voor staat om die kleine op te vangen en het met een lolletje af te maken.
Dan vind ik het nog een hele andere situatie
Maar als hij het echt deed op een manier dat die kleine een nare val zou maken dan is dat wel een hele foute inschatting die heel duidelijk aangeeft dat hij niet vertrouwd kan worden met je kind !
Als hij je kind in zulke situaties brengt en dan nog dat gemopper ertegen , en je kunt die dingen niet wegnemen , dan zou ik er toch mee stoppen want dan is hij er duidelijk niet klaar voor en zou ik persoonlijk ook niet de behoefte hebben om hem met mijn kind te laten oefenen
Dat oefenen zou best zijn , maar niet als iemand echt zo lomp is dat je kind er niet veilig bij is !
Pascal schreef:Idd het feit dat als mijn zoontje mij kust en knuffelt dat meneer toch zijn hoofd er tussen moet wringen om mij ook ff een aantal kussen te geven vind ik een teken van jaloezie, en dat tegenover een kind van 4 vind ik heel kinderachtig.
Pascal schreef:Hij moet verandwoordelijkheid nemen voor mij, maar dus ook vor mijn kind.