Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Op mezelf... Want ik heb net met giganitsche pijn in mijn vingers van de kou alle ijs uit mijn vriezer gehakt (en dat was veeeeeeel). En nu heb ik weer ruimte in de vriezer.
benangelique schreef:Vjestagirl schreef:Op mezelf... Want ik heb net met giganitsche pijn in mijn vingers van de kou alle ijs uit mijn vriezer gehakt (en dat was veeeeeeel). En nu heb ik weer ruimte in de vriezer.
volgende keer een bak heet water erin zetten met handdoeken op de bodem. deurtje dicht en 2 uurtjes wachten.
hij is een topper! Polly_ schreef:Op mijn broer, omdat hij in al deze poedersuiker situaties nog steeds sterk blijft houden

Gister liep ze los in de bak en ik vroeg haar rustiger te gaan en ze kwam zo rond mij lopen in draf en bleef rond mij lopen, en toen ik vroeg of ze richting mij wou kwam ze gewoon
Wat een schatje is het ook! Moet je voorstellen dat ze eerst hard weg rende en telkens ging eten
trots
echt wat kan je door iets kleins zo blij worden! Ben zo tevreden met de les die ik krijg nu!

. 
Pluizebolpum schreef:Ik ben trots op mijn moeder, omdat ze, ondanks dat ze het zelf erg krap heeft, nog eerder iets weggeeft dan dat ze het op bv Marktplaats zet voor wat extra centen. Simpelweg omdat andere mensen er misschien wel heel erg om verlegen zouden kunnen zitten of het zo goed zouden kunnen gebruiken.
Zelfs de kippen die ze goedkoop op de markt haalt geeft ze nog weg omdat het zo leuk is een kip cadeau te doen...
Omdat ik vandaag mijn laatste cijfer voor de bachelor heb binnen gekregen: een 8

)
cito wees uit vwo
en brugklas havo/vwo zei de mentor: doe maar de havo. En ik ben verrekte trots op mezelf dat ik mijn eigen weg heb gevolgd, want heb in 6 jaar netjes vwo gedaan en heb nu de bachelor binnen van de uni!
En de studieadviseur daar zei laatst: meid, jij haalt het allemaal wel. Dat kan ik zo wel zien! Altijd fijn om dat te horen!
)
Vooral mijn vader, die moest mij altijd brengen naar ziekenhuisafspraken en in allerijl nog naar de dokterdienst brengen. Zelfs nu nog brengt hij mij zonder mopperen elke keer weer naar de faculteit omdat ik zelf niet kan fietsen nog (nog net iets te ver) en met de bus geen optie is (krijg daar te weinig lucht).