Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ManonR_ schreef:Ze hebben ook naar je toe moeten komen hè.

Zie nu wel wat ik in mijn zak steek.
Chiqa schreef:Jibbel; ook een normaal prijsje hoor, ze zijn toch bezig met je en zit gewoon een starttarief aan, en als jij het te duur vind regel je toch de volgende keer zelf transport?
even goed lezen dus!) Jibbel schreef:Met of zonder starttarief: minder dan een uur is minder dan een uur en niet ineens langer (dat is waar het mij om gaat
juval schreef:gister sloeg ik dus echt stijl achterover van de rekening van de garage. Onze auto is vorige week gekeurd en heeft een grote beurt gehad. Er was niet veel bijzonders aan de hand, alleen remblokjes.
de rekening was € 460,-!!! (= 1000 gulden)....
is dit normaal? ik vind het echt gigantisch veel zeg.. (daar gaan mn dromen voor een nieuw zadel weeer)
wat betalen jullie voor apk en grote beurt?

Chiqa schreef:Jibbel schreef:Met of zonder starttarief: minder dan een uur is minder dan een uur en niet ineens langer (dat is waar het mij om gaat
Ze rekenen gewoon een starttarief voor noodiensten, of je nu een uur weg woont of een minuutje of 10, die €70 is gewoon standaard.
Tip; ga in onderhoud bij een dealer, krijg je gratis nooddienst.
Duidelijkheid naar je klanten toe is het allerbelangrijkste in de bedrijfsvoering.
Heb je een gespecificeerde rekening, dan kun je in ieder geval eens nakijken welke kosten waarvoor worden gerekend. Kun je gelijk zien of je gevoel van ´veel te veel´ gegrond is of dat het gezien de dingen die uitgevoerd zijn misschien wel mee valt
juval schreef:ok, dus het valt wel mee gemiddeld gezien... tja, het is ook niet anders want ik zal het toch moeten betalen...
komt alleen nooit uit, en ik reken er ook nooit op.. misschien moet ik er beter wel voor gaan sparen/reserveren.
maar ja, auto doet het wel weer voor een jaar, dat is het belangrijkst.
). 

Chiqa schreef:Ikdoemaarwat als je een beetje sjopt, of iemand kent kan je idd heel veel geld in je zak steken.
Een goede vakman is ook al de helft.
Was vandaag toevallig nog in [***], dacht nog even aan je (Was op de baanstee) overigens bij geen goedkope garage