gewoon een keukenmes volstaat niet meer? Ik ben waarschijnlijk erg ouderwets dan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Eer dat je die banaan passend en wel onder dat ding hebt, had je 'm al 3x met een keukenmes kunnen snijden, maargoed, ik dacht; laat ik eens tips aandragen 
mo_van_dijk schreef:Een ananansnijder duur? Ik heb hem voor €5 bij de groenteboer gekocht en het scheelt me ongeveer een kwartier in het snijden per ananas. Als je dat met mijn uurloon verrekend heb ik hem er bij één ananas al uit!!
4 min is het langste tijd die ik er over doeMae schreef:Je hebt tegenwoordig ook al een hoop handige fruitsnijders, zoals een appelsnijder, ananassnijder, meloensnijder en zelfs debanaansnijder
Allemaal verkrijgbaar bij Xenos, tenminste, toen ik er nog werkte. En ander wel bij de Blokker, HEMA, Action etc
Het bespaart je een hoop geld, kost je een investering van misschien een kwartiertje om alles schoon te maken en in bakjes te doen en je hebt je verse fruit zo gesneden klaar liggen!
super fijn
ananas snij ik gewoon met een groot broodmes, dat gaat wel net zo snel 
Cayenne schreef:anderhalve euro voor 1 appel?
Ik heb gister een ruime kilo Elstars gehaald voor 1 euro en 60 cent.
Ik vind op de een of andere manier voorgesneden fruit altijd minder fris smaken ook. Dan ga ik liever zelf een minuutje aan de gang.
vinurr schreef:Cayenne schreef:anderhalve euro voor 1 appel?
Ik heb gister een ruime kilo Elstars gehaald voor 1 euro en 60 cent.
Ik vind op de een of andere manier voorgesneden fruit altijd minder fris smaken ook. Dan ga ik liever zelf een minuutje aan de gang.
Ik heb weleens 2 euro voor een ongesneden appel betaald.
. Niinatjuh schreef:Weetje wat ook leuk is van appels en zo..
Dat je der op kán kauwen!
En het eraf kan Bijten, daarom hebben we ook tanden enz.. gekregen.. (A)
Of vergis ik me totaal?
Wil je iets makkelijks, neem een manderijn..

Equidea schreef:Niinatjuh schreef:Weetje wat ook leuk is van appels en zo..
Dat je der op kán kauwen!
En het eraf kan Bijten, daarom hebben we ook tanden enz.. gekregen.. (A)
Of vergis ik me totaal?
Wil je iets makkelijks, neem een manderijn..
Dus jij neemt ook een complete watermeloen mee naar school?