moeder wil een kind terwijl de andere 2 in pleeggezin zitten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:15

Jeetje zeg. Wat een egoist is jouw vriendin.

En van een vent die af en toe langs 'wipt' en zijn leuter ook nog in andere vrouwen legt? Gadver...

Is het een idee om eens een keer heel erg boos op haar te worden? Met de vraag waar ze in godsnaam mee bezig is?

Durf je dat?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 19:21

laetitia schreef:
Jeetje zeg. Wat een egoist is jouw vriendin.

En van een vent die af en toe langs 'wipt' en zijn leuter ook nog in andere vrouwen legt? Gadver...

Is het een idee om eens een keer heel erg boos op haar te worden? Met de vraag waar ze in godsnaam mee bezig is?

Durf je dat?

Tja ik heb haar al zo vaak gezegt dat ze gewoon een man moet zoeken die niet hoeft te delen..
Naast dat vind ik het gewoon ook erg dom dat ze het ook nog is onveilig zonder condoom met hem doet wantja ze is niet de enige! En iemand die er leuk en schoon van buiten uit ziet die kan toch een geslachtsziekte hebben die hij dan naar haar kan brengen...

Ik heb haar er vaker mee geconfronteert dat ze het niet moet pikken!
Hij heeft nog een een vriendin waarbij hij ook woont en ook sinds een jaar een kind verwekt heeft!
Deze 2 vrouwen zijn schijnbaar betovert door hem want ze weten van elkaar dat hij het met beide doet en ze blijven hem gewoon zien.

Alet74

Re: moeder wil een kind terwijl de andere 2 in pleeggezin zitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:38

Ik heb nu al medelijden met het eventuele derde kind. Want het lijkt me dat daar ook niets van terecht gaat komen.
Maar ben bang dat ze toch niet naar je zal luisteren.
Sterkte ermee.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:39

Ja, het lijkt dat ze haar besluit al genomen heeft. Verschrikkelijk :oo

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:42

Nou dan moet hij wel errug goed zijn in bed. Mijn hemel...

Denkt ze dat een nieuw kind haar gelukkig maakt?
Of voelt ze zich misschien achtergestelt bij die andere vrouw omdat zij nu weer een nieuw kindje met hem krijgt?

Hoe oud is je vriendin?

Schud haar door elkaar, heel hard!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 19:51

laetitia schreef:
Nou dan moet hij wel errug goed zijn in bed. Mijn hemel...

Denkt ze dat een nieuw kind haar gelukkig maakt?
Of voelt ze zich misschien achtergestelt bij die andere vrouw omdat zij nu weer een nieuw kindje met hem krijgt?

Hoe oud is je vriendin?

Schud haar door elkaar, heel hard!

Nee ze voelt zich niet achtergestelt ze vind het eigelijk wel best dat ze een tussendoortje is
die andere vrouw is zijn offieciele vriendin.
Ze is 30 , oud genoeg geld bij haar dus niet :Z
Ze denk wel dat het haar gelukkig zal maken ja die baby tijd enzo
maarja als het ouder word dan zal ze er weer moeite mee gaan krijgen enz

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:53

haha! die babytijd lijkt haar een mooie tijd?

Nou denk dat ze daar nog van terug gaat komen!

Ze zou eigenlijk eens een paar daagjes op een baby van iemand moeten passen...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:00

Zo'n huilende pop die ze in de VS soms gebruiken op middelbare scholen :D

Maar aangezien ze al eens een baby heeft gehad, zal ze wel weten hoe dat eraan toe gaat. Misschien kan ze die hulpeloosheid ook best hebben, gaat het pas fout als de kids een mening krijgen.

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:21

Ik snap niet zo goed dat je vriendinnen kan zijn met iemand die zo denkt. Ik zou bijzonder boos op haar worden en niet vanwege die "vriend" want dat is haar eigen probleem. Maar als er kinderen bij betrokken zijn vind ik het ZEER kwalijk. Ik werk nu bij een pleeg/adoptiebureau en wat dit met kinderen doet is heel, heel erg. Veel van deze kinderen zijn zo ongelukkig wat resulteert in onhandelbaar gedrag, wat op zn beurt weer resulteert in het verhuizen van pleeggezin naar pleeggezin en het nooit hebben van een stabiele, gelukkige leefomgeving of ouders die echt van ze houden. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Je hebt geen idee hoe sommige kinderen er door zulke ouders aan toe zijn en hoe erg ze haar kinderen hier mee beschadigd.

Sorry maar wat jouw vriendin doet is onvergefelijk. En ik zou haar dat maar eens vertellen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 08:26

Datsoort mensen moeten zich diep schamen, mijn vriend is door ditsoort praktijken van hut naar her gesleept omdat mams het niet meer aankon, hij heeft hierdoor een helehoop achterstand en psychische moeilijkheden.
Stel je voor dat mams daarna nog een kind zou nemen, achterlijk...

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 02:38

Heb je het haar gezegd of niet?

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:11

Mijn eerste respons, belachelijk! Maarja.. het is het is ethisch gezien gewoon niet te doen om 'kinderen krijgen' aan banden te leggen. Wat mij betreft zou de wet wel een soort test mogen instellen, waarbij iemand eerst mag bewijzen wel in staat te zijn een kind (fatsoenlijk) op te voeden, alvorens er aan te beginnen..

Heeft je vriendin haar leven nu wel een beetje op de rit dan? Werkt ze? Kan ze een (emotioneel) stabiele omgeving bieden? Het komt mij idd over als of ze puur en alleen aan haar eigen wensen denkt.. als een kleuter die een puppy wil..

Ik vind dit soort verhalen zelf altijd heel erg zuur, omdat er zoveel mensen zijn die hun leven fantastisch voor elkaar hebben, en al tijden proberen een kindje te krijgen (ik zelf incluus..).. Die uiteindelijk moeten uitwijken naar adoptie en dan ineens aan de meest hoge eisen moeten voldoen (a la, dat is an sich wel logisch) maar eveneens flink de portemonnee mogen open trekken..
En dit soort types, die veelal ook geen cent te makken hebben, kunnen schijnbaar ongestoord hun gang gaan..
Bij een kinderwens hoort het kind (en zijn welzijn) toch centraal te staan?