Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) om te poetsen. Woensdag ga ik altijd paardrijden, dus die dag is ver weg. Dan doe ik hooguit zuigen.
quadripes schreef:ah ok,
Aan jou (Zwelgje) wordt bijvoorbeeld de vraag gesteld: dan ga je toch minder werken en meer poetsen... tssssk....
dat vind ik raar.
Mijn werk is mijn carriere, die ga je toch niet opofferen voor het poetsen van een huis.
(ik stelde m overigens)

ikdoemaarwat schreef:misschien een stomme vraag hoor.....
maar je betaald iemand om te schoonmaken zodat jij kan blijven werken (zo begrijp ik het toch goed?)
en minder werken en zelf schoonmaken dan? kwa geld zit er denk ik weinig of geen verlies in?
althans zo zou ik het zien hoor
misschien zie ik het wel verkeerd
quadripes schreef:@Ikdoemaarwat: Sorry wou je niet beledigen.
Ik moet er erg aan wennen als ik dit soort vragen/opmerkingen lees omdat in mijn omgeving het niet vanzelfsprekend is dat je minder gaat werken om je huishouden te doen. Vandaar dat ik daar 'raar' vind. Het is een visie die ik bijna niet tegen kom.
.

Babel schreef:Ik wil het mijn vriend ook wel laten doen en hij wil dat ook wel. Echter kan hij het gewoon niet...
Hij gaat eerst stofzuigen, dan het aanrecht afnemen, bedenkt zich vervolgens dat de afwas nog gedaan moet. Als ik geluk heb bedenkt ie zich dan dat het nog afgestoft moet worden. En als laatste gaat ie de konijnen verschonen.
Waarna er dus weer stof en vooral veel haren en stro/zaagsel op de grond ligt, bende van het aanrecht (afnemen is moeilijk en staat bij hem gelijk aan het afvegen van het aanrecht en het op de grond laten vallen ) en het aanrecht weer vies is omdat er nog afwas op stond.
En dat gaat dus met alles zo... Zucht.
.ikdoemaarwat schreef:en dan heb ik ook nog de mazzel dat mijn vriend meehelpt![]()
eten kookt,afwast en zelfs soms strijkt,wat hij overigens goed kan!