Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.mick75 schreef:Hihi Annelies, moet kunnen hoor, even spuien lucht op!
Dat is wel wat anders trouwens. Hier zijn het maar een paar mensen die bekend staan om hun "grote bek", zeg maar gerust asocialen. Met een tuin die duidelijk afwijkt van de rest van de buurt (hoewel de mijne ook wel wat onderhoud kan gebruiken) en ook duidelijk afwijkend gedrag. Die hun kinderen leren dat ook mijn kano (die langs de singel om de hoek ligt) een openbare speelplaats is want ligt op openbare weg (moest je ze horen toen ik zei dat hun fiets dan ook openbaar speelgoed was). Verder woon ik er prima, en van die onaangepasten heb je vrijwel overal wel. Tot in luxe buurten aan toe.
HorseyDude schreef:Ik sta me eigenlijk af te vragen he? Zijn het niet toevallig Zigeuners? (de meesten zijn wel aardig maar anderen wil je graag het liefste villen!) Zoja, ook even uitkijken dan voor je spulletjes want ze durven gerust in te breken bij je als je niet uitkijkt!
waar slaat dat nou weer op genoeg hollandse burgers zijn ook asociaal hoor
joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
Falbala schreef:Vreselijk!
Wat ik bij ons vaak meemaak (woon ook in het centrum, vlakbij een grote parkeerplaats waar alle buurtbewoners parkeren) is dat sommige mensen het presteren de auto op twee vakken (vakken naast elkaar) te zetten, precies mooi in het midden ook nog! Zooo asociaal! Wat denk je dan in hemelsnaam bij jezelf?
Citaat:joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
Hoera voor je vader!!!!!! anneliesdj schreef:Falbala schreef:Vreselijk!
Wat ik bij ons vaak meemaak (woon ook in het centrum, vlakbij een grote parkeerplaats waar alle buurtbewoners parkeren) is dat sommige mensen het presteren de auto op twee vakken (vakken naast elkaar) te zetten, precies mooi in het midden ook nog! Zooo asociaal! Wat denk je dan in hemelsnaam bij jezelf?
Dat zie ik ook vaak in de stad, meestal gok ik erop dat het mensen zijn die even snel een boodschapje moeten doen en dus zo weer terug zijn, kan me niet voorstellen dat je zo parkeerd als je een hele middag gaat shoppen.
LittleAnn schreef:joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
Ge-Wel-Dig....
Super mooie oplossing! En ook netjes dat je vader het gewoon heeft vergoed maar die man zal zijn grote mond de volgende keer wel houden
Lovely1 schreef:En ook netjes dat je vader het gewoon heeft vergoed maar die man zal zijn grote mond de volgende keer wel houden![]()
3 dagen parkeren met die sleurhut is lang genoeg, zelfs voor senioren.

anneliesdj schreef:Lovely1 schreef:En ook netjes dat je vader het gewoon heeft vergoed maar die man zal zijn grote mond de volgende keer wel houden![]()
3 dagen parkeren met die sleurhut is lang genoeg, zelfs voor senioren.
Dacht je nou echt dat hij niet hóéft te betalen als ie dat niet wil? Kom nou, haar vader was gewoon hartstikke schuldig, ookal heeft die man het dan uitgelokt
Maar 3 dagen is idd lang zat, een normaal persoon maakt een caravan in een dag schoon, dan moeten 3 dagen zat zijn voor senioren.
joplin_1 schreef:Ja haha hij moest wel betalen hij vond zelf ook wel dat hij zich schuldig maakte aan vernieling van andermans eigendom en hij heeft het ook nog nooit zijn gedrag goed gepraat ook als was die hippie aan het zieken. Het deed hem zeker goed z'n kaartje na het voorval aan die hippie te geven en zeggen dat hij op dat nummer te bereiken was. (hoezo arrogant?)

joplin_1 schreef:Ja hartstikke maar hij zal een volgende keer voor een 2e keer nadenken voordat hij weer zo'n geintje bij een ander flikt. Nu lag z'n auto in de gracht maar een volgende keer loopt hij echt een verkeerde tegen het lijf. Dat krijg je ervan als je al te bijdehand wilt zijn.
anneliesdj schreef:Falbala schreef:Vreselijk!
Dat zie ik ook vaak in de stad, meestal gok ik erop dat het mensen zijn die even snel een boodschapje moeten doen en dus zo weer terug zijn, kan me niet voorstellen dat je zo parkeerd als je een hele middag gaat shoppen.