Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Samira010 schreef:Ja inderdaad. Ik heb dat ook wel, maar alleen met mensen die echt dicht bij me staan.
Overigens ben ik altijd wel geïnteresseerd in helderziend en boven natuurlijke verschijnselen. Maar echt helderziend zijn lijkt me erg moeilijk. En al helemaal als je echt contact kan maken met geesten, heb welleens gehoord dan je dan heel slecht slaapt omdat geesten je 's nachts lastig vallen
Het ging even mis toen ik het gelijk bij het oud papier had gegooid 
' Bedoel ik niet om iemand af te kraken, maar dat is allemaal een beetje te zweverig voor een nuchtere zeeuw
Iets waar oudere volkeren al met succes gebruik van maakte. Als je het paranormale over een kam wil scheren, neem dan ook dingen die puur paranormaal zijn.
Er volledig vanaf komen kan je niet, het is een deel van je net zoals je eigenzinnigheid, je vrolijkheid, je tranen.
Maar je kan het wel leren controleren.
Je moet het nl bij de oorzaak aanpakken en niet de gevolgen aanpakken. Waarom heb je die stress? Waar ben je bang voor?
Ook wel eens voorspeld dat een jongen die langsliep 2 x zijn mobiel ging laten vallen, maarjah, dat was niet speciaal, hij was ermee aan het klo ten
en wel vaker als ik het dan over bijvoorbeeld ene jan heb, dan belt diegene vlak daarna of komen we diegene tegen
soort aantrekkingskracht of toeval? maakt me niet uit haha verander er geen levens mee
En het is niet het paard -die heeft nergens last van als hij maar eten heeft
- het ligt aan mij
Er is zelfs een film over zijn leven! casperrr schreef:Die vraag heb ik mezelf en andere al 100 keer gesteld, maar ik zou me god niet weten waarom ik er last van heb. Vandaar dat ik bij de Rode Pilaren binnen stoof en mijn verhaal deed. Overigens was ik ook vrij snel weer vertrokken want die mevrouw begon al een verhaal dat ze het bij mijn paard dmv meditatie ook wel weg kon krijgen, dat ging me net wat te verEn het is niet het paard -die heeft nergens last van als hij maar eten heeft
- het ligt aan mij
Logisch dat het niet werkt dan.
Je hoeft dus niet de bach bloesems te verwijten want die deden hun job prima, alleen pakte ze de dingen aan waar jij geen last van hebt dus dan kan je ook geen verbetering voelen. pharagirlke schreef:laura: zie mijn stukje over afsluitenEr volledig vanaf komen kan je niet, het is een deel van je net zoals je eigenzinnigheid, je vrolijkheid, je tranen.
Maar je kan het wel leren controleren.
pharagirlke schreef:Je hoeft dus niet de bach bloesems te verwijten want die deden hun job prima,.