Is dit normaal voor een leraar ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 20:37

ik had ook zo'n leraar. die echt nu mijn naam nog weet en welke plaats ik woon en hoe het bos heet waar ik met pony's altijd rij in de zomer. (ik zat 3jaar geleden in zijn klas). ik zat ook altijd vooraan.
ik was ook echt zijn lievelingetje. werdt ook altijd gematst wat ik wel soms wel handig vond, hoewel ik het af en toe wel rot vond omdat ik er niks aan kon doen en andere klasgenoten het dan poedersuiker vonden en daar flink van baalde. ik had ook nog bijles van hem 1 op 1 vond het op den duur wel even ongemakkelijk ook omdat hij geen relatie had. maar het is nooit fout gegaan en ik moest er ook niks achter zoeken. hij noemde mij ook altijd een vechtertje omdat ik altijd hard mijn best deed, ook kon hij altijd met zo'n lagje naar mijn kijken waardoor ik altijd moest lachen.
ik zou het even afwachten en kijken hoe het verloopt. en als je het echt niet fijn vind er even met iemand over praten.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 20:42

floorsil schreef:
ik had ook zo'n leraar. die echt nu mijn naam nog weet en welke plaats ik woon en hoe het bos heet waar ik met pony's altijd rij in de zomer. (ik zat 3jaar geleden in zijn klas). ik zat ook altijd vooraan.
ik was ook echt zijn lievelingetje. werdt ook altijd gematst wat ik wel soms wel handig vond, hoewel ik het af en toe wel rot vond omdat ik er niks aan kon doen en andere klasgenoten het dan poedersuiker vonden en daar flink van baalde. ik had ook nog bijles van hem 1 op 1 vond het op den duur wel even ongemakkelijk ook omdat hij geen relatie had. maar het is nooit fout gegaan en ik moest er ook niks achter zoeken. hij noemde mij ook altijd een vechtertje omdat ik altijd hard mijn best deed, ook kon hij altijd met zo'n lagje naar mijn kijken waardoor ik altijd moest lachen.
ik zou het even afwachten en kijken hoe het verloopt. en als je het echt niet fijn vind er even met iemand over praten.

oke waha het is egt precies het zelfde wat ik hoor,
gelukkig heeft die wel en vrouw en is die getrouwd,
maar hij trekt met opzich ook niet egt voor ofzo..
maar ik haal juist ook wle een beetje slechte cijfers.
hoop dat ik geen bijles van hem krijg, maar ja misschien
valt het ook wel mee ..
maar die trekjes mag ik niet ..

Maartje1990

Re: Is dit normaal voor een leraar ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 22:13

dan zeg je tegen hem dat je je daar niet prettig onder voelt en of hij dat niet wilt doen. En als je dat niet durft kun je het gewoon je mentor melden ;)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 13:53

oke allemaal heel erg thanx ik heb hier egt vet veel aan!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:14

Bij ons is dat toch wel redelijk normaal.
Kan me herinneren dat er zelfs onder het schoolvoetbal bepaalde dorpen bij bepaalde teams hoorden.
Bijv Babberich tegen Elst oid.

En dat knipogen, tja dat hoeft niks te betekenen..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:48

Tja, dat zal wel zo zijn, maar de TS vind het niet prettig wat ik haar niet kan kwalijk nemen. Maar dan kun je dat gerust even zeggen natuurlijk :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 18:43

hee

ik heb vandaag gevraagd waarom hij mij altijd de beurt gaf . en dit zij hij :..

hij zo : o is dat zo ?? ik zo ja, niet dat het voorlezen erietand is ofzo, en dus zij hij voor de grap zo van oo moeten we vaker doen en daarna zij hij nee ik weet het niet is dan toevallig zo ..

vond het zelf wel een beetje een simpele reactie, mijn moeder had al verwacht dat hij zoiets ging antwoorden :+

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:55

hmm. is idd een simpele reactie.
hopen dat hij de waarheid spreekt ;).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 01:26

Goed dat je het even besproken hebt. Ik hoor ook wel eens van leerlingen dat ik hen altijd aankijk, of dat ze denken dat ik ze niet moet of juist andersom dat ik ze veel aandacht geef en daar ben ik me dus zelf echt van bewust want ik doe juist mijn best om de aandacht wat te verdelen :+ Ook gebruik ik persoonlijke dingen die ik van leerlingen weet (woonplaats, hobby's, familie,..) om ze even aan te spreken, om aan te geven dat ze belangrijk genoeg zijn om dingen van te onthouden :)
Ik denk dus ook dat de leraar zich er echt niet van bewust is.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 07:59

ja idd (A)

oke dus jij bent zelf ook leraar ??
wel goed dat je het ff zegt namelijk :+