Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
floorsil schreef:ik had ook zo'n leraar. die echt nu mijn naam nog weet en welke plaats ik woon en hoe het bos heet waar ik met pony's altijd rij in de zomer. (ik zat 3jaar geleden in zijn klas). ik zat ook altijd vooraan.
ik was ook echt zijn lievelingetje. werdt ook altijd gematst wat ik wel soms wel handig vond, hoewel ik het af en toe wel rot vond omdat ik er niks aan kon doen en andere klasgenoten het dan poedersuiker vonden en daar flink van baalde. ik had ook nog bijles van hem 1 op 1 vond het op den duur wel even ongemakkelijk ook omdat hij geen relatie had. maar het is nooit fout gegaan en ik moest er ook niks achter zoeken. hij noemde mij ook altijd een vechtertje omdat ik altijd hard mijn best deed, ook kon hij altijd met zo'n lagje naar mijn kijken waardoor ik altijd moest lachen.
ik zou het even afwachten en kijken hoe het verloopt. en als je het echt niet fijn vind er even met iemand over praten.
.
Ook gebruik ik persoonlijke dingen die ik van leerlingen weet (woonplaats, hobby's, familie,..) om ze even aan te spreken, om aan te geven dat ze belangrijk genoeg zijn om dingen van te onthouden