Is alleen lang geleden weer ivm mijn voet maar ga proberen om het deze week
of volgende week weer mee te beginnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze geven het bij ons op de sportschool dinsdag ochtend en donderdag avond. Helaas kan ik op donderdag avond niet dus blijft het voor mij maar bij 1 keer in de week. Ik vond het fitnessen niet echt leuk meer, ben blij dat ik nu dit heb gevonden en dat ik het leuk vind. Beweeg ik tenminste wat meer

Maar ik heb wel een knieblessuretje, is et dan een goed idee het te gaan doen, want de cursus lijkt me echt heel leuk. En het is gewoon in een sportzaal met instructeur en medestudenten, dus ook nog eens gezellig. Desir_ee schreef:Haay, het lijkt mij ook leuk om te doen,
maar vraag me af wat ik nou kan verwachten bij zo'n les..
miami was echt superleuk…ja zij geeft heel intensief les, heb een keer 2 uur achter elkaar gedaan en was echt dood aan het einde…maar ik zelf pas me meer aan aan de groep, meestal zitten er veel beginners bij en soms ook oudere dames. Maar dat gaat tot nu toe heel goed gelukkig! Mis je Aruba niet?

LittleAnn schreef:Dutchy: ja ik ben dus geslaagdmiami was echt superleuk…ja zij geeft heel intensief les, heb een keer 2 uur achter elkaar gedaan en was echt dood aan het einde…maar ik zelf pas me meer aan aan de groep, meestal zitten er veel beginners bij en soms ook oudere dames. Maar dat gaat tot nu toe heel goed gelukkig! Mis je Aruba niet?
.

Myuki ik kom in december twee weken naar nederland hihi als we een groep en ruimte kunnen organiseren kom ik les geven 
Ben benieuwd, vanaf de 14e ga ik elke dinsdagavond lekker Zumbaën.
moet mijn prijs maar eens gaan verhogen volgens mij hihi..Heel veel plezier, hou je ons op de hoogte? vind het sowieso leuk om jullie efedback te lezen
(fitness, zumba, spinning, bbb, steps, kickboksen, tae bo)