Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DaanxBien schreef:Ik vind het een beetje gek dat jou vriend geld van jou verwacht enz
Oke boodschappen meebetalen vind ik wel normaal je eet ook mee
maar het is zijn huis, en wat als jullie uit elkaar gaan dan komen toch ook alles kosten op hem..
Ik zou anders maar terug gaan naar je ouders als je vriend verwacht dat je meer ga betalen of dat hij nog geld van je krijgt
Litterbox schreef:Kom op zeg, op zondag niet solliciteren?
Tja, je had beter thuis kunnen blijven wonen want jij weet duidelijk de consequenties nog niet van vrijheid blijheid.
diessel schreef:Toen ik ging samenwonen met mijn vriend studeerde ik nog en had ik een paard![]()
Vanwege studie en paard kon ik alleen op zaterdag werken![]()
Zelf betaalde ik mijn zorgverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, kleding, stalling, telefoonabbonement en cadeaus en dan was het op![]()
Mijn vriend had een goed inkomen dat ruim voldoende was voor ons tweetjes.
Dus hij betaalde alle vaste lasten, boodschappen en extraatjes![]()
Het halen van de boodschappen, koken en schoonmaken deed ik.
In het begin voelde de relatie niet helemaal gelijkwaardig aan, ook omdat we weleens ruzie hadden over geld. Daar hebben we toen een paar goede gesprekken over gevoerd![]()
Tegenwoordig verdien ik uiteraard nog steeds minder als hem![]()
Dus ik begin met het uitgeven van mijn eigen geld en als dat op is schakel ik over naar zijn pasje![]()
Grote uitgaven doen we in overleg.
Heel soms verschillen we van mening, maar we komen er altijd wel uit![]()
Als je vriend amper kan rondkomen dan zou ik er inderdaad alles aan doen om financieel ook zo veel mogelijk bij te dragen, anders zou ik mij er niet druk om maken
Faux schreef:Ga bij een callcenter werken. Verdient goed en je kunt er in de avonduren werken, wat dus makkelijk te combineren is met een studie. Ik doe het nu ook als bijbaantje en het is ff bikkelen maar toch ook best wel weer leuk als je het gezellig maakt met collega's.
Ook ik moet eerlijk zeggen dat ik je nogal passief over vind komen. Zovan; oh help ik heb een probleem. En dan met je armen over elkaar.
Ga wat doen. Ik kan gewoon NIET geloven dat je bij meerdere uitzendbureau's staat ingeschreven en dat ze niks hebben. De keren dat ik via een uitzendbureau iets deed was er altijd wel iets. En sowieso bij callcenters zoeken ze bijna altijd wel mensen.
Goede tip die ik al meerdere malen zag: Stop met roken.
Ze zeggen elke keer als ik bel dat ze niks hebben.. dus dan zal dat ook wel zo zijn. Straks ga ik iig langs alle uitzendbureau's om het nogmaals te vragen.
3+3+4=10 uren erbij!
En wie weet in de vakantieperiode nog wel meer, zo hoort het!

Moelie schreef:Litterbox schreef:Kom op zeg, op zondag niet solliciteren?
Tja, je had beter thuis kunnen blijven wonen want jij weet duidelijk de consequenties nog niet van vrijheid blijheid.
Hou die rare opmerkingen voor je zeg, zeg dat maar tegen iemand die je persoonlijk kent. Maar hou het hier voor je, schiet je namelijk niks mee op.