Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

knuffeldier schreef:belachelijk dat er vaak neergekeken wordt op bv schoonmaak werk. Het gaat erom dat je op een eerlijke en nette manier je geld verdiend.
Heb zelf ook jaren als bijbaantje bij de schoonmaak in een ziekenhuis gewerkt, vond het erg leuk werk. Maar idd, zoals hier al eerder gezegd is, wordt je vaak genegeerd of uitgekotst door verpleging en artsen. Het grappige is dat nu ik klaar ben met mijn opleiding ik op een hoger niveau zit dan de verpleegkundigen die soms zo neerbuigend konden doen.
Iedereen kijkt op elkaar neer, ook de verpleging op de helpenden, en de arts/co-assistenten weer op de verpleging, en de artsen weer op de arts/co-assistenten. Verschrikkelijk zeg...
Maar ach, in die tijd was ik met een hbo-opleiding bezig, dus werk nu ook op een hoger niveau dan die blonde callcenter dozen die mijn schoonmaakwerk minderwaardig vonden

) deed t als bijbaantje naast mn werk in de paarden.. inmiddels helemaal gestopt in de paarden en werk sinds afgelopen weel als alphahulp. veel verschillende mensen maar wel leuk.