Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
loesje166 schreef:ik vind het zoo aso,,
ik ben 1x met mn fiets tegen het achterlicht van een auto aangereden,, ook een briefje weggegelegd.. vind ik wel zo netjes
. R0X schreef:Vorige week hier op straat, ik stond mijn ouders gedag te zeggen, horen we ineens piepende remmen, botst er een bestelbusje tegen een zwart sportwagentje aan. Wat doet de bestelbus? Rijdt snel door en slaat de hoek om door door rood licht te rijden. Wat dacht je zelf? Zwart autootje scheurt erachteraan. Pfff!!!
ikdoemaarwat schreef:R0X schreef:Vorige week hier op straat, ik stond mijn ouders gedag te zeggen, horen we ineens piepende remmen, botst er een bestelbusje tegen een zwart sportwagentje aan. Wat doet de bestelbus? Rijdt snel door en slaat de hoek om door door rood licht te rijden. Wat dacht je zelf? Zwart autootje scheurt erachteraan. Pfff!!!
als ik geramd word door een auto en die rijd weg dan rij ik er ook achteraan hoor

Tamadine schreef:Ik vind het ook schandalig dat mensen gewoon doorrijden na een ongeval. Het is zelfs een misdrijf gewoon. Maar mensen zijn gewoon zo bang dat ze hun no claim verliezen. En het rare daaraan vind ik dan: waarom nemen ze geen no claim beschermer. Kan je 1 schade in het jaar claimen zonder dat je premie achteruit gaat. Als iedereen dat nou gewoon zou nemen op zijn verzekering, denk ik dat er genoeg mensen zijn die wat eerlijker zullen worden.
Gr Mara
Esther schreef:Tamadine schreef:Ik vind het ook schandalig dat mensen gewoon doorrijden na een ongeval. Het is zelfs een misdrijf gewoon. Maar mensen zijn gewoon zo bang dat ze hun no claim verliezen. En het rare daaraan vind ik dan: waarom nemen ze geen no claim beschermer. Kan je 1 schade in het jaar claimen zonder dat je premie achteruit gaat. Als iedereen dat nou gewoon zou nemen op zijn verzekering, denk ik dat er genoeg mensen zijn die wat eerlijker zullen worden.
Gr Mara
Waarom zit een 'no claim beschermer' niet gewoon standaard in het pakket? Als je jaren schadevrij rijdt betaal je je alsnog een bult aan verzekering. Als je dan een keer wat claimt val gelijk een eind terug. Denk dat als dit automatisch bij in de verzekering zit de mensen al een stuk minder asociaal worden...