Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dacht dat ik het zonder veel te doen ook wel zou halen... niet dus
Met in het achterhoofd dat mochten mn SE cijfers dit jaar slechter zijn dan vorig jaar, ik altijd nog mn SE cijfers van vorig jaar mee kon nemen 

( Ookal heb je daar nu niks aan..)
In mijn geval kon ik niet terug naar de middelbare, ja het kon wel maar omdat in de 4e de 2 scholen gingen fuseren, hadden wij in ons examenjaar nog de oude les methode en als ik het nog een jaar over zou doen zou ik een hele nieuwe methode krijgen. Dus toen toch maar gekozen voor t ROC.. Maar je moet gewoon denken van ik heb mn best gedaan en meer dan mn best kan ik niet doen, en volgend jaar dan beter in jouw geval
(by the way, jij hebt ook gewoon het recht om te feesten want je hebt immers goed je best gedaan toch
)
Ging lekker mn eigen gang, dingen uitzoeken voor volgend jaar, verhuizen enz. IndyVanity schreef:ik ben dit jaar ook gezakt voor het VWO met 3 onvoldoendes in mn profiel. ik ga nu nog wel een herexamen doen zodat ik misschien nog 1 van die vakken op kan halen. Dan hoef ik volgend jaar weer een vak minder. Ik kan zowieso niet blijven zitten omdat ik nog in de oude fase zit, dus ik moet volgend jaar wel naar het volwassenonderwijs voor 2 of 3 vakken. Daarnaast wil ik dan gaan werken of een hbo opleiding doen.. maar eerst maar even afwachten of ik dat ene vak nog op kan halen

haha
IndyVanity schreef:gefeliciteerd met je diploma nu dan!
wat toevallig! keek net in je profiel en zag dat je medisch en biologisch laboratorium onderzoek studeert!? dát wil ik dus ook precies gaan doen!!haha
heb jij dit naast de vavo erbij gedaan? ik heb namelijk geinformeerd, maar op de hogeschool waar ik dat wilde gaan doen, kan dat dus niet zonder echt diploma