Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ideaal! kan het iedereen aanraden
de uren zijn inderdaad flexibel, het betaald prettig en ik vind het werk ook niet vervelend om te doen! Anouk_Leroy schreef:het idee van een callcenter wordt hier al vaak geopperd! denk dat ik dat eens ga proberen. Hoe flexibel zijn die uren? heel misschien kan ik die er toch nog tussenproppen namelijk! wie weet dit?of wie werkt er zelf?
(over de vraag van de AH.. Ik wist niet eens dat dat na een jaar omhoog ging! wat apart dat niemand dat gezegd heeft tegen mij op mn werk :s )


Anouk_Leroy schreef:het idee van een callcenter wordt hier al vaak geopperd! denk dat ik dat eens ga proberen. Hoe flexibel zijn die uren? heel misschien kan ik die er toch nog tussenproppen namelijk! wie weet dit?of wie werkt er zelf?
(over de vraag van de AH.. Ik wist niet eens dat dat na een jaar omhoog ging! wat apart dat niemand dat gezegd heeft tegen mij op mn werk :s )

.