Het is dat mijn moeder het gister weer gemaakt heeft(ik zei ook al: mam niet weer, het is bijna zomer
), vandaar dat ik het hier plaats 
Het is gewoon echt te lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Imago01 schreef:Tips ter (tijdelijke/algemene) anti-verveling:
1. Spelcomputer kopen en spelletjes gaan spelen (Playstation, Xbox360)
2. Nieuwe verslavende leuke spelletjes op het internet opzoeken en verslaafd eraan raken (gratis games)
3. Sorteer al je digitale foto’s eens in 1 album: download het programma op de site van Kruidvat/Hema etc.
4. zoek plaatjes op van hele dikke mensen, kijk hier lang naar, raak werkelijk verafschuwd van hun dichtgeslibte aderen en verdikte hart, hang op elk kastje met daarachter ongezond voedsel een foto ervan met de tekst: zo wil ik niet worden…en pak vervolgens een stuk kwamkwammer
5. Maak een rauwkossie van Kwamkwammer, tomaat, selderij, pijnboompitjes en gewelde rozijnen, doe er een kwakkie mosterddressing door en vreet je maar helemaal vol
6. Bel je stalgenoten, zeg dat ze hun zadels, hoofdstellen en overige zooi met leer, een pot zadelzeep en zadelvet bij je komen brengen en maak hun spullen schoon (staan ze gelijk in het krijt bij je)
7. Leer borduren/breien/punniken
8. Zoek een nieuwe verslavende tv-serie op, download alle 6 seizoen en kijk ze achter elkaar af (maar krijg je wel weer vreetneigingen van)
9. Boek alvast een nieuw abo bij de sportschool of regel een tijdelijk bijrijdpaard oid om af te vallen nadat je deze periode rust moest houden of krijg een flinke griep
10. Verras je familie en kook ze een uitgebreid 6-gangendiner; zoek recepten op, geef je pa dat boodschappenlijstje of dwing hem om met je mee te gaan of nog beter: laat het bezorgen door de Appie..
Zo, dat schoot me zo snel even te binnen…hopelijk heb je er wat aan!
Jij verveelt je nooit volgens mij of wel?