Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

[/edit]
ik weet niet, kan er niet goed over uitlaten waarom ben je iets begonnen met je huidige vriend tewijl je dus bus-chaffeur al leuk vond?
Joosiien schreef:Misschien is de buschauffeur ook wel getrouwd oid

Christi schreef:@Samm > die vindt dat het mijn keuze is. hij weet ervan en hij kent zoran. collega op de bus.

temperament is niet altijd slecht!
mentjuh schreef:en onthoud je leeft immers maar 1 keer maak er van wat jij er van wil maken
goeroe schreef:mentjuh schreef:en onthoud je leeft immers maar 1 keer maak er van wat jij er van wil maken
Aan de ene kant ben ik het met mentjuh eens, maar aan de andere kant vind ik dat je als ouder verantwoordelijkheden hebt die er voor zorgen dat je niet altijd achter de eerste de beste ingeving of vlinder in je buik kunt aanhuppelen. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal onvolwassen overkomen. Bedenk eerst eens wat dit voor effect heeft op je kinderen. Zolang jij geen rust in je leven vindt hebben je kinderen dat ook niet. Ik vrees dat je geen enkel idee hebt van de impact die dat op ze heeft. Misschien denk je dat het meevalt omdat ze nog zo jong zijn, maar juist op jonge leeftijd zijn de gevolgen het grootst.
goeroe schreef:mentjuh schreef:en onthoud je leeft immers maar 1 keer maak er van wat jij er van wil maken
Aan de ene kant ben ik het met mentjuh eens, maar aan de andere kant vind ik dat je als ouder verantwoordelijkheden hebt die er voor zorgen dat je niet altijd achter de eerste de beste ingeving of vlinder in je buik kunt aanhuppelen. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal onvolwassen overkomen. Bedenk eerst eens wat dit voor effect heeft op je kinderen. Zolang jij geen rust in je leven vindt hebben je kinderen dat ook niet. Ik vrees dat je geen enkel idee hebt van de impact die dat op ze heeft. Misschien denk je dat het meevalt omdat ze nog zo jong zijn, maar juist op jonge leeftijd zijn de gevolgen het grootst.
Christi schreef:de kinderen accepteren mijn huidige vriend niet. dat de relatie misgaat komt door meerdere factoren. o.a. dat mijn vriend het niet nodig vind nog af te spreken buiten zijn werk omdat ik hem vaak genoeg kan zien op de bus. voor hem misschien genoeg, maar ik kan er gewoon niet tegen. ook dingen uit het verleden van zowel mijn kant als van zijn kant zorgen mee voor de spanningen.
de oudste vroeg net nog wanneer hij nog is naar zoran mag.
pfffff ik weet niet wat ik moet doen. ik ben net weer tegengekomen, toevallig. en gewoon goedendag gezegd. hij heeft gevraagd of ik vanavond iets met hem wil drinken en om hoe laat ik dan waar moet zijn. niks gezegd verder. ik heb maar ja gezegd. zal wel zien wat er gebeurd.
mentjuh schreef:Christi schreef:de kinderen accepteren mijn huidige vriend niet. dat de relatie misgaat komt door meerdere factoren. o.a. dat mijn vriend het niet nodig vind nog af te spreken buiten zijn werk omdat ik hem vaak genoeg kan zien op de bus. voor hem misschien genoeg, maar ik kan er gewoon niet tegen. ook dingen uit het verleden van zowel mijn kant als van zijn kant zorgen mee voor de spanningen.
de oudste vroeg net nog wanneer hij nog is naar zoran mag.
pfffff ik weet niet wat ik moet doen. ik ben net weer tegengekomen, toevallig. en gewoon goedendag gezegd. hij heeft gevraagd of ik vanavond iets met hem wil drinken en om hoe laat ik dan waar moet zijn. niks gezegd verder. ik heb maar ja gezegd. zal wel zien wat er gebeurd.
Zorg er wel voor dat je je bedenkt dat je een viend heb.
Het is niet de bedoeling dat je zijn gevoelens gaat kwetsen door verkeerde dingen te doen.
TiaraBungy schreef:Dat je oudste vraagt wanneer jullie naar Zoran gaan, vind ik (persoonlijk) niks zeggen. Wie weet wil hij gewoon lekker gezellig kletsen, meer niet..
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me er over kan opwinden.
Ik ben benieuwd hoe de 'date' afloopt. Hopelijk kan Zoran TS weer met beide benen op de grond zetten. Mocht hij deze afspraak met de vriendin van zijn collega ook als serieuze 'date' zien dan zegt dat wat mij betreft al genoeg.