Bikini's voor grotere bovenkant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:17

Ik koop gewoon een bikini van meer als 100 euro. Waar het broekje nie eens van past. Maar ik ben zo blij dat ik eindelijk een fijn bovenstuk heb gevonden dat dat me dan ook nie meer kan schelen.
Ik koop trouwens altijd bikini's bij een speciaalzaak.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:19

D is soms wel te vinden, maar nauwelijks in 70... :n Áls je al D vindt, is dat over het algemeen 75 of zelfs 80. Zelfs C 70 is nog een opgave om te vinden...

Daisies

Re: Bikini's voor grotere bovenkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:20

Ik paste laatst nog bij de hunkemoller een 70D. En ook bij de Livera zijn er genoeg..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:22

Idd ik heb 70 E ook nergens te vinden.
Hoe smaller de omvang bij grotere maten hoe moeilijker.
Ik smokkel wel eens met 75(dan moet het ook echt op het strakst) en ga naar de duurdere lingeriewinkels.
Kan juist niks vinden in de hunkemoller of livera? Soms wel t-shirt bh's maar echt geen leuke bikini.
Ik heb nu twee hele fijne bikini's van Freya.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:29

MootjeH schreef:
D is soms wel te vinden, maar nauwelijks in 70... :n Áls je al D vindt, is dat over het algemeen 75 of zelfs 80. Zelfs C 70 is nog een opgave om te vinden...

Dat klopt, ik kan overal met gemak 75D vinden, maar 70D is wel een stuk lastiger. Godzijdank heb ik geen 65. Ik heb begrepen dat 65- maat bestaat, maar ik heb ze nog nooit gezien.

Ik kom echt zelden in hunkemoller. Ze hebben geen goed passende beha's die nog eens lekker zit en ik wil niet in een oma-hoek gaan staan. Ik ben nog een jonge meid en wil dus nog vrolijke en hippe beha's kopen. :D *D

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 06:33

hier hetzelfde probleem... Mijn borsten vallen qua grootte nog wel mee, maar ik heb vooral héél erg zware borsten, en vaak ondersteunt zo'n bikini ze niet voldoende waardoor ze ofwel eroverheen vallen eenmaal in het water ofwel het bikinitopje omhoog komt waardoor ze er onderaan onderuit schieten. Zit altijd te frunikken om ze op hun plaats te houden. Echt vervelend!

Met bh's heb ik ook hetzelfde probleem... Veel kleedjes en topjes hebben een diepere décoté, maar ik moet bh's die vrij hoog zijn zodat m'n borsten er niet overheen vallen. Dan moet je al bijna in de oma-hoek gaan kijken...

Ik ben er nu al een poosje serieus over aan het denken om een borstlifting en/of verkleining te laten doen... begin het goed zat te worden...

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 06:52

Ik heb dat probleem ook.
Vorige week ben in de stad in gegaan om een bikini te kopen.
Nou het was een grote ramp en werd en ontzettend chago van.
Van alle leuke bikini's was er geen D meer of was de D te klein en was er geen E.
Uiteindelijk was er 1tje die paste, was heel lelijk haha, maar is was al blij dat ik een passende had gevonden.
En toen liep ik terug naar mn fiets en toen kwam ik een nieuw zaakje tegen.
Daar hadden ze gewoon normala BH's met een zwemstofje.
En dat was precies waar ik naar zocht.
Dus toen ben ik die lelijke maar weer terug gaan brengen, nu heb ik een leuke (maar dure) bikini.
Eindelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:40

Heeft iemand hier verstand van Engelse kledingmaten?
De website die hier in dit topic staat heb ik even bekeken, en ik wil een bikini bestellen. Nu moet ik aangeven welke maat broekje ik nodig heb, en ik kan kiezen uit 8,10,12,14,16 of 18. En ik heb werkelijk geen idee. :+ Heb in NL gewoon M, of 38. En dan de cupmaat, ik heb dat wel een beetje op internet op kunnen zoeken, in NL heb ik 80D, komt dat overeen met een Engelse 36D?

Alvast bedankt. :D

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:18

Heb hetzelfde probleem, heb 70D/E..

De bikini's van esprit zitten wel erg fijn, maar ik zweer bij mijn bikini van Marlies Dekkers, wat valt die onwijs mooi en zit lekker, maargoed dan moet wel je budget ernaar zijn...

lydtja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:23

Ik heb 75D/70E en zweer echt bij de o'neill beugelbikinis. Heb daarvan D cup met beugel weliswaar. Is niet zo bh-achtig hoor valt best mee. Die van mij heeft touwtjes zo dat je ze als bandjes of als halter kan vastmaken. Ik vind dat die bikinis hele mooie pasvorm hebben. Maar je moet er idd niet mee van de duikplank maar dat is sowieso geen goed idee voor welke bikini dan ook;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:24

Ik heb een bikini gekocht bij Hunkemoller (80D) en zij hadden genoeg hangen van 70E t/m 80/85/90G.

Paoline: Ja dat klopt! Ben speciaal nog even naar boven gelopen om het te controleren in mijn bikini. ;)

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:24

Freya is inderdaad aan te raden! Heeft ook bikini's met een kleine omvang.
En Seafolly is ook prima t/m cup E. Daarbij kan je ook nog kiezen uit verschillende broekjes.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:27

Ik moet ook nog een leuke bikini ik heb 80-85 D(zit er net tussen in ook al zo'n probleem 80 is te strak en 85 is te los.) ik heb ook altijd het probleem dat het broekje gigantisch is en het topje wel past.
Ik heb al bij livera gekeken maar kon daar niks vinden wat naar mijn smaak was, je komt ook al gouw in die lelijke beugel dingen terecht die op een bh lijken :n

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:30

Ik kon gewoon een losse bovenkant en een los broekje kopen.
Had de mazzel dat ze vanaf dinsdag in de aanbieding waren voor € 19,-!! :D (Die ik had was normaal het dubbele)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:32

Iris82 schreef:
Ik heb een bikini gekocht bij Hunkemoller (80D) en zij hadden genoeg hangen van 70E t/m 80/85/90G.

Paoline: Ja dat klopt! Ben speciaal nog even naar boven gelopen om het te controleren in mijn bikini. ;)

Oke, dankjewel! Weet je ook toevallig welke maat broekje ik dan zou moeten hebben? Ik snap echt niks van die maten. :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:36

http://www.kledingmaten.nl/

Je zou dus zeggen volgens die site: een 8.
Maar dat is wel raar, want dat is de kleinste maat? Lijkt me dat ze nog wel kleiner zouden moeten zijn. Of misschien niet in combinatie met dat bovenstukje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:37

Ik ben ook op zoek naar een bikinitopje, gewoon een zwarte maar kan het nergens vinden, D is te klein en E is veels te groot.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:48

Ik heb vorig jaar een bikin besteld bij Bonprix. Ideaal, want je kunt boven / onderkant los bestellen, dus heerlijk om veel te combineren. Maar ik heb ook een redelijk "zware" voorgevel, gevolg is dus ook dat ik best veel steun nodig heb, heb een grote E. :)

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:12

Bonnie B op Rotterdam alexander heeft wel tot cup G ofzo.. en je kan daar je broekje en bovenstuk apart pakken..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:22

ik sluit me er iig helemaal bij aan heb 80E en man man wat irritant. toen ik 14/15 was en met B rondliep was het in verhouding bij mij schijnbaar al groot, werd me best veel na gekeken en in de buurt stond ik door 1 iemand opeens bekent als t meisje met de dikke tieten..nouja opzich geen probleem mee daar ze allemaal aardig bleven.

toen werd het C dan vind je ook nog leuke dingen...soms de mooiste setjes zijn nog in C en dan idd de D dan word het moeilijk je vind niet veel en als ist vaak heel duur triangle bikini heb ik nooit aan kunnen doen ivb de vorm, heb toch echt eentje met beugel nodig :P
en E is totaal een ramp!

laatste x dat ik voor een bikini/zempak ben gaan kijken was zomer 2007. heb hem nog nooit aangehad omdat ik momenteel niet graag zwem.... deze had ik gewoon bij de kik in duitsland gekocht (normaal past me niks daar ivb de vorm ofzo kwa bh's en dergelijke)
Beetje zoeken en je vind wel wat maar het is idd vaak duur en beperkt! ik heb dan nogt probleem dat ik een kleine 80 heb en ze normaal beginnen bij 85 op enkele uitzonderingen na.

Amanda_T schreef:
Maar ik heb ook een redelijk "zware" voorgevel, gevolg is dus ook dat ik best veel steun nodig heb, heb een grote E. :)

heb precies t zelfde.. ow en jammer dat puch up bij mij geen effect heeft :(

ik kijk iig ook ff mee

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 11:35

O'neill en protest komen dus best vaak naar voren .. denk dat dat ook de meest betaalbare optie is, maar voor boven de E is het denk ik ook geen optie.
@breezy: ik wil dus ook gewoon een mooie zwarte bikini, zo een als deze, maar kan dit nergens vinden.
Afbeelding

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:40

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:53

Ik heb 3 bikini's van Marlies Dekkers ik zweer bij zowel badkleding als lingerie van haar, je kunt nl. van haar ook bovenstukjes los van de broekjes kopen. Ik heb zelf 80D en maat 38. Helaas is het wel prijzig maar je hebt dan ook wel iets goeds. Vroeger ging ik vaak naar Perry Sport daar verkochten ze ook altijd ze de bovenstukjes los van de broekjes maar dat is al eeuwen geleden dat ik daar voor een bikini ben geweest.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:55

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:10

Ik koop ze vaak bij de Hunkemöller, daar kun je combineren. Ik heb zelf ook 70E, maar als ik dan de passende onderkant erbij móet kopen kan ik erin zwemmen.
Dus lekker ergens waar ze grote maten hebben en ik mag combineren, 70E met een S bikinibroekje :D

Niet dat ik bikini's kopen niet een van de ergste dingen van de zomer vind, maar heb me erover heen gezet...