Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

neuh.... 

dat hij word aangehouden etc wegens oplichting .. kreeg gelijk een mailtje terug dat is niet waar en ik ben echt! en mijn dochter is echt afgestudeerd jaja tuurlijk.. ArabicQueen schreef:_Marinke_ schreef:Maar wat als je dan vervolgens in de min gaat??
Bij een gewone ing bank rekening kan dat niet ?! als er niets op staat kan er toch ook niets afgehaald worden..
#Ymke# schreef:AnoukB schreef:Ja een vriendin van mij heeft dat met haar telefoon ook gehad. Hun boden een flink bedrag en zij trapte daar natuurlijk in! Hun maakte netjes het geld over, zij stuurt die telefoon op..
En 2 dagen later wat het geld weer terug geboekt naar hun eigen rekening.
Dus zodra je ooit een belachelijk hoog bod krijgt op datgene wat je te koop hebt staan moet je je altijd afvragen of dat wel veilig is.
Niemand bied in deze tijd van het jaar meteen zo hoog!
Dat kan helemaal niet. Alleen als je via automatische incasso betaald kan je het terugboeken.
AnoukB schreef:Ja ik weet t niet precies.. Bij een automatische incasso kan je ook het geld tot 30 dagen nadat je het hebt over gemaakt nog laten storneren ook al heeft de ontvanger het geld al van zijn rekening af gehaald.
Die komt dan ook in de min.. Dus denk dat het in dit geval ook zo werkt.
MamboBeach schreef:AnoukB schreef:Ja ik weet t niet precies.. Bij een automatische incasso kan je ook het geld tot 30 dagen nadat je het hebt over gemaakt nog laten storneren ook al heeft de ontvanger het geld al van zijn rekening af gehaald.
Daar ben ik nu niet zo zeker van hoor, ik heb op facturering gezeten bij een bedrijf en als mensen per ongeluk naar iemand anders hadden gestuurd door bijvoorbeeld een verkeerd rekeningnummer in te voeren, en het geld was eraf gehaald dan konden ze er ook naar fluiten...
MamboBeach schreef:AnoukB schreef:Ja ik weet t niet precies.. Bij een automatische incasso kan je ook het geld tot 30 dagen nadat je het hebt over gemaakt nog laten storneren ook al heeft de ontvanger het geld al van zijn rekening af gehaald.
Daar ben ik nu niet zo zeker van hoor, ik heb op facturering gezeten bij een bedrijf en als mensen per ongeluk naar iemand anders hadden gestuurd door bijvoorbeeld een verkeerd rekeningnummer in te voeren, en het geld was eraf gehaald dan konden ze er ook naar fluiten...