pfffffff de voortuin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:46

Sylvia schreef:
Bespreek het dan gewoon eens met de buurman. Ik blijf erbij dat dit nu zo'n viavia verhaal geworden is, wie weet heeft hij heel iets anders gezegd... Je kunt wel gaan lopen mokken, maar je kunt ook de eer aan jezelf houden en het bespreekbaar maken, of zoals al gezegd werd 'buurman lekker laten denken en het zelf beter weten'. :)

Mee eens. :j

Waarom stap je niet op de buurman af om te vertellen dat je het jammer vindt dat hij het niet direct tegen jullie zeg, kun je gelijk vertellen dat jullie van plan zijn over een tijdje er tegels in te leggen dus dat het probleem dan vanzelf opgelost is. Iedereen blij. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:49

De opmerking van jou man vind ik volkomen terecht.
Die buurman gaat idd. denken "ze doen er wat aan dank mij".
Ik zou er mooi mee wachten een poosje [tot najaar ofso] en dan alsnog de tuin doen.Jullie bepalen zelf wel hoe je tuin is,dat bepaald niet een ander.Staat het onkruid dan meters hoog in jullie tuin,komt het onkruid in zijn tuin door jullie tuin?Denk het niet toch?Weet je er zijn altijd wel mensen die zeuren om alles wat van andere is.Als iedereen zich nou eens met zichzelf bemoeit,dan zou het een stuk vriendelijker zijn overal.