Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mhollander schreef:Ik zou toch een urgentieformulier van de woningstichting ophalen. Heb toevallig net een doorgelezen en daar staat dus ook een voorbeeld in net als die van jouw en die valt dus ook onder urgentie.
mo_van_dijk schreef:Je hebt van die blanke lakstiften voor je auto. Kan je daar die kras niet mee dichtsmeren. Dan gaat het in ieder geval niet roesten... Ik weet het, een druppel op de gloeiende plaat![]()
Ja, best stom, ik heb soms het idee dat de politie pas in actie komt als er iets ergs is gebeurd...
_Nadia_ schreef:Als je urgentie krijgt kun je geen eisen stellen je moet dan gewoon nemen wat ze je aanbieden, en ja dat kan ook 3 hoog achter een bezemkast zijn...

_Susan_ schreef:Imago@ Als jij niet in aanmerking komt voor een urgentie, zou ik het een proberen via de huisarts.
Misschien kan hij een brief voor je opstellen, waardoor je ineens wel een urgentiegeval word.
Soms moet je de dingen een handje helpen.
Ik elk geval veel succes!!

Mer1980 schreef:Imago, maar storm zei al dat veel mensen die hun huis niet verkocht krijgen voor langere tijd verhuren tegen de kosten. Die kunnen ook prima lager liggen dan die E800,- sterker nog sommigen zitten voor E300,- als je het niet probeert weet je het niet.... je kan wel nu al beren op de weg gooien, maar misschien valt alles wel mee....

Mer1980 schreef:ehhh illegaal? nee hoor dat kunnen best mensen zijn die het wit doen, maar als je de vraag stelt of je je in mag schrijven bij de moning weet je al genoeg. Mensen die dit zwart en illegaal doen zullen daar nooit mee akkoord gaan! tevens moet je dat aangeven in je advertentie en bovendien vragen om een contract. alle mensen die illegaal willen onderverhuren reageren dan niet meer.