écht verliefd zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:03

Ken dat gevoel. Heel hard verliefd geweest op mijn huidig liefje.
De week voordat we samenwaren niet kunnen slapen, niet kunnen eten, zenuwen hebben. Echt verschrikkelijk.
Toen we eenmaal samen waren was het niet meer zo erg, die kwaaltjes.
Nu heb ik nog zo momenten dat mijn hart sneller gaat slaan, niet kunnen eten, ... als ik bij hem wil zijn.
Jaja.
Zoals nog iemand had vermeld is het ondertussen houden van geworden, is gelukkig iets rustiger en minder vermoeiend als verliefd zijn.

Anoniem

Re: écht verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:33

jaaa...
op m'n huidige vriend..
die zenuwen.. hart dat in mn keel klopte, moeite met eten.. :')
Gelukkig is dat na 2 jaar wel een beetje minder geworden, maar verliefd ben ik nog zeker.. :+: hij ook gelukkig hihi

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:37

Jaa.. werd altijd helemaal zenuwachtig als hij in de buurt was :=
Hij is nu nog steeds mijn vriend en vrijdag hebben we 2 jaartjes :+:

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:39

Haha dat heb ik nu!!
Ik ben zo super verliefd, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik denk de hele tijd aan hem en wil het liefste bij hem zijn (hij ook bij mij trouwens dus dat is wel zo fijn ;) )
Het enige probleem wat ik heb is dat hij in LA woont en ik hier. Nog 14 weken en 2 dagen en dan zien we elkaar weer....
En dat duurt nog zooooooooooo lang!!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:34

Ik ben in mijn leven 5x echt helemaal stapel hotel de botel maf krankjorum geweest op een man.
Geen van die mannen is nu nog in mijn leven ;(
Sinds de laatste heb ik besloten dat verliefd zijn een vervelende kwaal is!
Nu ben ik inmiddels 8 jaar getrouwd, maar niet met iemand waar ik zo hotel de botel van was dat ik niet meer met mijn voeten op de grond stond. Ik vind het makkelijker zo. Zo kon de man mij ook niet inpakken en kon ik zelf helder blijven wat ik wel en niet wou en wat ik wel en niet voelde zonder dat het verbloemd werd door maffe vlinders die de realiteit wazig maken!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 02:13

hopeloos tot over de botel de hotel verliefd! maar ik vertrek over een maand voor een jaar naar amerika .. :( en nu moet ik het mislopen...

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:57

ja, heel erg. Nu zelfs nog na 1,5 jaar die vlinders als ik hem zie :+: vreselijk is dta hahaha. := soms denk ik zòveel aan hem.. dan vergeet ik de rest om me heen een beetje O:)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 00:00

Ja zeker, ik heb het nu al zo'n vier maanden, en het gevoel minderd niet, ja af en toe een dagje rustig, maar dan kan ik de nacht weer niet doorkomen met die vlinders die maar niet rusten en blijven vliegen in mijn buik :Y)

Het voelt fijn, maar ook weer zo'n zwakke plek natuurlijk, phoe, maar ik geniet er zoveel mogelijk van !

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 09:52

ik ben wel eens een tijdje echt verliefd geweest, met hem heb ik ook een lange relatie gehad.

maar het gevoel dat hij de 'ware' is, heb ik nog nooit gehad

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:27

Ik had gisteren weer vlinders hoor, al hebben we al 4,5 jaar een relatie :) Ja, ik ben ervan overtuigd dat wij bij elkaar blijven. :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:03

Ik heb het nog steeds. Heb nou meer als 2 jaar me vriend maar heb nog steeds kriebels. Als hij er niet is dan denk ik zowat constant aan hem.
Hij is de ware ja :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:50

Eén keer, en erg ook. Wist toen niet dat dat gevoel wat ze altijd zo lekker zoetsappig beschreven in films en boeken ook echt bestond :D de hele dag op wolkjes lopen en nergens anders aan denken en echt geen hap door je keel kunnen krijgen. En toen wist ik ook gelijk hoe pijn het écht deed om dat dan kwijt te raken, heb daarvoor wel meer exen gehad maar dat was altijd even slikken en hop weer doorgaan, maar bij deze heb ik echt een tijd uit de running gelegen, ben in de eerste week in een week bijna 5 kilo afgevallen, kon niks meer, wou niks meer, kon alleen maar zowat de hele dag jankend op bed liggen (en ik huil echt nooit), moest overgeven als ik toch wat at, en als ik bijvoorbeeld moest werken (hij was toen ook nog een collega van me) en ik had me er van tevoren niet op ingesteld dat hij er ook zou zijn (bijvoorbeeld dat hij was gebeld om extra te werken buiten zijn vaste rooster) dan was ik echt de hele avond van slag, ook een hele tijd daarna nog. Brrrrr.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:31

Ik denk dat ik 2 keer in mijn leven tot nu toe, echt verliefd ben geweest, alleen ben ik nu vrijgezel en heb ik er dus ook heel veel liefdesverdriet van gehad. En als ik ze nu tegenkom, denk ik echt van "Was ik om hem zo verdrietig"?!

mariskaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:02

:j Heerlijk is het gevoel zeker.. ik hoop dit gevoel nog lang vast te houden :+:

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:12

ja nog steeds na 16 maanden op mijn vriend :+:
moet zeggen dat het hevige gevoel wel is geminderd en meer naar houden van is gegroeit, maar als ik hem een paar dagen niet zie en dan weer wel dan vliegen ze weer even hard door mijn buik heen :+: