Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:je zou ook kunnen uitzoeken/overwegen of je voor een deel je taken uit handen kan geven.
de financiën bijvoorbeeld laten regelen ipv zelf doen.
Dan zou me die tuin ook gestolen kunnen worden hoor
Daar moet je lekker van genieten

Mocht je Djokke al helemaal doodgetuttelt hebben 
Blijheid schreef:Neem vanavond even lekker rust en doe iets wat je echt leuk vind. Dan ga je morgenochtend eerst eens rustig zitten en maak je een lijstje met wat er nog moet.
Verdeel het lijstje zo dat je "hapklare brokken" hebt, kleine stapjes tegelijk dus. Dan is het uit je hoofd (dat geeft vaak al rust) en weet je precies wat er moet gebeuren, wanneer en in welke volgorde.
Dan heb je de boel weer op orde en kan je volle kracht vooruit
en de zaken aanpakken.
muppetmayo schreef:Ook vanaf hier een skup dan maar.
Maar ook een hele dikke knuf
Die kun je op het moment zeker wel gebruiken!
Als je met een paard wil tuttelen oid ter ontspanning, je weet het slootvarken te vinden heMocht je Djokke al helemaal doodgetuttelt hebben
Als er iets is wat ik voor je kan doen, al is het maar boodschappen oid.......
KiWiKo schreef:Blijheid schreef:Neem vanavond even lekker rust en doe iets wat je echt leuk vind. Dan ga je morgenochtend eerst eens rustig zitten en maak je een lijstje met wat er nog moet.
Verdeel het lijstje zo dat je "hapklare brokken" hebt, kleine stapjes tegelijk dus. Dan is het uit je hoofd (dat geeft vaak al rust) en weet je precies wat er moet gebeuren, wanneer en in welke volgorde.
Dan heb je de boel weer op orde en kan je volle kracht vooruit
dat is de pest........ het is nu chaos in mijn kop.......... en die functie heeft mijn hersens nooit eerder meegemaakt![]()
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer nu........
maargoed, ik ga straks lekker slapen........ en morgen "gezond" weer open de zaken aanpakken.
wat wel fijn is is dat ik wel in mijn hoofd heb HOE ik het aan moet pakken........ nu nog uitvoerbaar zien te krijgen
Bij mij werkt het altijd. En als je dan even terug schiet in de chaos kijk je op je papier, en daar staat precies op wat er moet gebeuren. Dan heb je weer overzicht en kan je weer verder
Blijheid schreef:Dat isKiWiKo schreef:dat is de pest........ het is nu chaos in mijn kop.......... en die functie heeft mijn hersens nooit eerder meegemaakt![]()
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer nu........
maargoed, ik ga straks lekker slapen........ en morgen "gezond" weer open de zaken aanpakken.
wat wel fijn is is dat ik wel in mijn hoofd heb HOE ik het aan moet pakken........ nu nog uitvoerbaar zien te krijgen
Juist door het netjes op papier te zetten gaat de chaos uit je hoofd! Dan zie je weer bomen in plaats van bos en kan je ze een voor een omhakkenBij mij werkt het altijd. En als je dan even terug schiet in de chaos kijk je op je papier, en daar staat precies op wat er moet gebeuren. Dan heb je weer overzicht en kan je weer verder
alleen ben ik het nu even helemaal kwijt

)