Tallie_Ho schreef:Ben ik nou weer de enige die er geen "warm pluizig" gevoel bij krijgt??
Nee hoor, ik vind het ook niks
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).. ook allstars kan ik gewoon op lopen nu
Koop ik dan echten, goed? Beloofd!
Anouk_Leroy schreef:nee? al eens last gehad van likdoorns? eeltplekken die je moet wegschrapen omdat het anders zeer doet?
Blote voeten is ook niet goed voor je. Ik kreeg ook altijd op mn kop als ik op sokken door het huis liep..
Je voeten kunnen er enorm van doorzakken, en dat kan resulteren in platvoeten. is niet fijn!
dwaallicht schreef:Janine1990 schreef:dwaallicht; zijn havaianas zulke fijne slippers dan?
Want die zijn echt absoluut niet prijzig!
Ja dat zijn gewoon ouderwetse rubberen slippers! Je hebt ze in allerlei kleurtjes. Ik vind ze heel fijn lopen, veel ondersteuning bieden ze niet maar ze veren wel een beetje mee!

Marigold schreef:leuk, en ook een goed initiatief!
en wat betreft wel/niet goed voor de voeten, op houten klompen lopen wordt altijd goed voor de voeten genoemd, en daar zit dus echt totáál geen vering in..

Citaat:het lijkt mij helemaal niet gezond namelijk om je voeten altijd maar in te pakken, dingen willen ook weleens wat frisse lucht toch?...hm....snap nu wel de toename in zweetvoeten

)