Plakkies!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:46

Tallie_Ho schreef:
Ben ik nou weer de enige die er geen "warm pluizig" gevoel bij krijgt?? :')

Nee hoor, ik vind het ook niks :o

Anoniem

Re: Plakkies!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:47

Hahaha Tals, jij bent gewoon te hard voor deze wereld ;)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:53

Lagen de winkels maar vol met orthopedisch verantwoorde schoenen...ik heb behoorlijk last van mijn voeten waarschijnlijk door verkeerde schoenen. Het is alleen zo jammer dat de 'goede' schoenen en meestal niet zo leuk uit zien.

Vind deze trouwens best leuk maar wel behoorlijk lijken op de Birkenstocks (die ik nooit zou kopen).

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:53

Ik vind ze wel grappig, laatst gezien bij Open32. Maar ik hoef ze niet perse te hebben, evenals birckenstocks.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:00

Ik heb birkenstock teenslippers gekocht dit jaar omdat ik last heb van doorgezakte voorvoeten :P

In mijn normale schoenen draag ik steunzolen, en daarmee kan ik ook gewoon alle schoenen aan (mits zonder hak ;) ).. ook allstars kan ik gewoon op lopen nu :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:59

Aaah, ik vind ze geweldig!
Wil dolgraag birckenstocks, die vind ik nog net wat mooier. Maar ook erg prijzig, denk dat ik voor namaak birckenstocks ga. Volgend jaar hoop ik wat minder hoge lasten te hebben... := Koop ik dan echten, goed? Beloofd!

Ik loop overigens soms hele dagen op van die gewone slippers, zoiets als bij Van Haren, Schoenenreus. Loopt heerlijk, veert lekker mee. Geen likdoorns door het lopen op blote voeten wat veelvoorkomend is in de zomer. Nergens last van hoor :P

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:39

Anouk_Leroy schreef:
nee? al eens last gehad van likdoorns? eeltplekken die je moet wegschrapen omdat het anders zeer doet?
Blote voeten is ook niet goed voor je. Ik kreeg ook altijd op mn kop als ik op sokken door het huis liep..
Je voeten kunnen er enorm van doorzakken, en dat kan resulteren in platvoeten. is niet fijn!

Ja hallo hee. Moeten we dan maar weer op handen en voeten gaan lopen? Ik vind het een beetje overdreven hoor. Ik moet er helemaal niet aan denken om altijd maar schoenen of slippers aan te hebben.Kan me niet voorstellen dat dat goed is. Mijn voetjes willen wel eens luchten!

edit: ontopic, ik vind de slippers niet mooi, dus ik zal ze niet kopen.. ik hou het (heerlijk niet orhopedisch verantwoord) op havaianas!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:55

dwaallicht; zijn havaianas zulke fijne slippers dan?
Want die zijn echt absoluut niet prijzig! :oo

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:00

Janine1990 schreef:

die zijn idd lekker aan de voetjes :D

de slippers van ts hoef ik niet in huis, aangezien ze van autobanden gemaakt worden en geloof me......dat ruik je weken later nog steeds :o

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:09

Janine1990 schreef:

Ja dat zijn gewoon ouderwetse rubberen slippers! Je hebt ze in allerlei kleurtjes. Ik vind ze heel fijn lopen, veel ondersteuning bieden ze niet maar ze veren wel een beetje mee!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:16

dwaallicht schreef:
Janine1990 schreef:

Ja dat zijn gewoon ouderwetse rubberen slippers! Je hebt ze in allerlei kleurtjes. Ik vind ze heel fijn lopen, veel ondersteuning bieden ze niet maar ze veren wel een beetje mee!

Je hoort er zoveel mensen over! Geen last van dat rare plastic/rubberen ding tussen je tenen? Ze zien er een stuk harder uit dan bij mijn eigen slippers, waar ik al twee jaar op loop en de zool onder de hak misschien 2 mm dik is _O-
Ondersteuning verwacht ik niet van slippers, ook niet voor gewone 'voordeleuk'-schoenen, heb een prachtig stel leren larzen, maar aan de ene kant ben ik wel scheef (en de schoen ook) en aan de andere kant niet.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:17

leuk, en ook een goed initiatief!

en wat betreft wel/niet goed voor de voeten, op houten klompen lopen wordt altijd goed voor de voeten genoemd, en daar zit dus echt totáál geen vering in..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:18

Lelijke dingen. :Y)

Ben ik wel verantwoord? :7
Ik loop altijd op retedure Lowa bergschoenen, op mijn werk én in mijn vrije tijd. :Y)
Mijn eerste paar had ik in 9 maanden versleten. :o
Mijn andere draag ik 2 uur per week. :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:18

Marigold schreef:
leuk, en ook een goed initiatief!

en wat betreft wel/niet goed voor de voeten, op houten klompen lopen wordt altijd goed voor de voeten genoemd, en daar zit dus echt totáál geen vering in..

Maar het is dus wel gezond.
Denk dat dat juist beter is, omdat het gevormd is en niet kan worden vervormd door gewicht van 'simpel een mens'.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:29

Als we altijd op schoenen moesten lopen werden we wel met schoenen aan geboren. :+

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:14

Hahahaha geweldige discussie, dwaallicht juist niet op handen en voeten gaan lopen, likdoorns op je handen :D
Ik begin me nu wel serieus af te vragen of de vroegere mens zulke pijnlihjke voeten hadden, of dat we onszelf wellicht een beetje verpesten, het lijkt mij helemaal niet gezond namelijk om je voeten altijd maar in te pakken, dingen willen ook weleens wat frisse lucht toch?...hm....snap nu wel de toename in zweetvoeten :D

Ik vind deze plakkies er wel geinig uit zien hoor, maar ga er echt geen 40 euro voor betalen omdat de opbrengst naar een goed doel gaat, 15 euro ok, maar 40 euro voor een versleten autoband hm...nee toch niet...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:48

de mensen vroeger kregen vast wel last van hun voeten als ze daar lang genoeg voor zouden leven..
geloof dat de gemiddelde levensverwachting daar toch niet echt boven de 35 jaar kwam

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:07

Citaat:
het lijkt mij helemaal niet gezond namelijk om je voeten altijd maar in te pakken, dingen willen ook weleens wat frisse lucht toch?...hm....snap nu wel de toename in zweetvoeten :D

Dat is echt een kwestie van goede schoenen kopen hoor, mijn voeten zitten als ik schoenen aan heb altijd compleet ingepakt in bergschoenen tot mijn enkel, en ik heb geen zweetvoeten.
Een kwestie van goed ademende schoenen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:26

Anne_GTI schreef:
Als we altijd op schoenen moesten lopen werden we wel met schoenen aan geboren. :+

_O-

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 01:27

Nou mijn schoenen ademen prima, alleen zweten mijn voeten sneller dan dat de schoenen ademen geloof ik :D

Zwitsal om daar achter te komen moeten we toch eerst gaan testen, de ene mens 70 jaar zonder schoenen de ander 70 jaar met.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 02:24

Ik hoop dat die ene zonder schoenen de 70 wel haalt dan :')

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:02

Ik heb ze ook, de wit/rose! Lopen heerlijk. Voetbed is trouwens helemaal niet helemaal plat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:43

Ik heb ze binnen.... en ze zijn echt geweldig!
Passen perfect en zitten als gegoten :j
Lopen 10x beter dan Birkenstocks (die zijn mij echt te breed) en het voetbed is idd heerlijk.
(werk in de zorg, nou hier kan ik echt prima mijn diensten op draaien hoor :j )
Zodra de andere kleuren weer binnen zijn in mijn maat, bestel ik weer :D

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:51

Die mannetjes in Afrika lopen ook op blote voeten, en reken maar dat ze hard kunnen rennen. Die leeuw heeft wel honger, platvoeten of niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:52

Lavien, die hebben meer eelt dan wij _O-